Vrolijk pasen!!!
Ik zat gister te bedenken dat dit de tijd is dat ik positief teste (vorig jaar) :mrgreen:
Karin: ik zie dat jij 1 dag overtijd bent :think: heb je al getest???
@bigsby wrote:
Angel: balen van je stem :-*
Geniet Darius nu van zijn rust :lol: :lol: :silenced:
:naughty: :lol:
Darius was gemeen liet mij dingen 2x zeggen omdat hij het zogenaamd niet verstond :twisted:
ach ik ga maar gewoon hard hopen dat ik morgen weer een beetje stem heb

Luca alweer 3 maanden geweest gaat echt hard zeg!!
Luna is ook weer ziek trouwens die is aan de diarree en heeft lopen overgeven vandaag :?
ik ga dinsdag of woensdag gelijk even bloed laten prikken bij haar en dinsdag even vragen of ze een formulier voor mij kunnen maken voor algehele bloed onderzoek
@bigsby wrote:
Vrolijk pasen!!!
Ik zat gister te bedenken dat dit de tijd is dat ik positief teste (vorig jaar) :mrgreen:
Karin: ik zie dat jij 1 dag overtijd bent :think: heb je al getest???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nog niet getest maar moet volgens mij denk ik morgen ongie worden naja ik wacht nog heel even.
Karin, spannend zeg! Ik duim voor je! :-*
Angel, hihi, het is dus heel erg rustig bij jullie thuis nu :mrgreen:
Wel gemeen dat Darius je zo aan het plagen is!
Bigsby, leuk dat het zo gezellig was met de meiden van het andere forum.
----
Hier Pasen met de familie gevierd bij ons thuis en het was heel gezellig.
Was wel een beetje gestressed, omdat onze kleine man na de 4de voeding altijd een beetje moeilijk doet (lees; veel huilen en niet willen slapen). Nu deed hij goed zijn best, heeft toch even geslapen, dan weer gehuild, dan weer even geslapen. En doordat we muziek op hadden staan en iedereen aan het praten was, hoorde je hem niet door het plafond heen (maar wij wel door de babyfoon natuurlijk).
Iedereen vond het natuurlijk ook fantastisch om hem weer te zien en iedereen wilde hem vasthouden.
Verder doet hij het heel goed, hij zit nu bijna een week op 5 voedingen per dag en hij komt altijd rond dezelfde tijd, erg handig!
ik heb nog wat foo’s van Luna gespamed trouwens :inlove:
bigsby; fijn dat het gezellig was!
karin; ik duim voor je dat ongi wegblijft!! en ja, 15 weken alweer, gaat snel he!!
angel; leuke foto’s van luna :inlove:
noemi; fijn dat het met ray zo goed gaat!! en idd handig dat ie steeds op dezelfde tijden komt :dance:
ik heb gister gedroomd dat ik een dochtertje had gekregen :inlove: :inlove: :inlove: en het had nog de naam ook die we uit hebben gezocht hihi :inlove:
enne, er ligt hier sneeuw!!! niet heel veel, je ziet nog wel grijs van de straten, maar het is wel wit Hoe is het in r’dam angel?
wij gaan vandaag naar mijn opa toe, is 93 geworden! (of 94 weet t ff niet meer :shifty: )
Amy, hahaha, logisch dat je dochtertje de naam had die jullie uitgezocht hadden :mrgreen: Zou beetje gek zijn als ze een andere naam zou hebben gehad toch? (aangezien die naam in je hoofd zit, zal je daar ook wel over dromen)
Ben benieuwd of je een dochter krijgt of niet. Gaan jullie het geslacht willen weten of willen jullie het als verrassing houden?
Veel plezier bij je opa! En mooie leeftijd al zeg!
Amy: zo gaat idd snel ja alweer 15 weken
:think: ik droomde over een zoon :lol: maar Luna is toch echt een meid :inlove:
pffffffff hier nog steeds geen stem :? en Luna heeft buikgriep en dat is erg handig als je geen voorraad aan luiers in huis hebt :oops: :shifty:
straks maar even langs de benzinepomp rijden en hard hopen dat ze daar luiers hebben
@Noémi wrote:
Amy, hahaha, logisch dat je dochtertje de naam had die jullie uitgezocht hadden :mrgreen: Zou beetje gek zijn als ze een andere naam zou hebben gehad toch? (aangezien die naam in je hoofd zit, zal je daar ook wel over dromen)
Ben benieuwd of je een dochter krijgt of niet. Gaan jullie het geslacht willen weten of willen jullie het als verrassing houden?
Veel plezier bij je opa! En mooie leeftijd al zeg!
ach, ik droom heel vaak over hele rare namen maar ja wel beter dat ik de goede droomde :inlove:
enne, ik zou het op zich wel willen weten maar alex niet, dus het blijft lekker een verrassing tot de geboorte voor iedereen! :shifty:
ik heb laatste dagen trouwens barstende koppijn als ik te weinig heb gedronken, pffffffffffff ik merk het echt meteen… echt zo irritant…
karin, nog geen ongi???
oh dames, wat voel ikme slecht. :oops: Ik ben al zolang neit heir geweest, terwijl ik eerst toch echt wel regelmatig schreef. maar ik moet bekennen dat ik de laatste tijd nergens op KOK echt schrijf.
Het is gewoon zo druk, dat het er eigenlijk bij inschiet. En waar ik het druk mee heb? Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik werk ng steeds maar 2 dagen, Dionne slaapt nog steeds een keer overdag. Dus er zou tijd moeten zijn, maar ja, blijkbaar is die er niet.
Ik ga niet beloven mijn leven te beteren, want ik weet niet of dat uberhaupt wel lukt.
karin: zal ik ook maar even duimen dat je ongi weg blijft.
Angel: je laat me toch wel schrikken met darius. En alweer zie jullie 2? :hug: Als je geen stem meer hebt, wil het ook wel helpen om af en toe een lepel honing te nemen of thee met honing te drinken.
Bigsby: Luca alweer 3 maanden. Pff, wat wordt hij al groot. :shock:
Noemi: fijn dat Ray zo netjes regelmatig komt op een dag. En maar 5 keer :shock: , Dat is lekker. Doet hij goed!
Wij hebben deze week al de 20 weken bereikt. :shock: Gat hard hoor. 2 April hebben we 20-weken-echo. ben echt benieuwd. We zijn er nog niet uit of we het wel of niet willen weten wat het word.
De namen schiet hier ook nog niet echt op. Of beter gezegd echt nog niet. Ik denk dat dit kind naamloos blijft.
Nou, vanmorgen zou ik weer naar de fysio gaan, maar die heb ik daarnet afgebeld. Tijdens het voeden kreeg ik opeens hartkloppingen. Zag Ray tijdens het voeden aan mijn linkerborst gewoon met hoofd en al bewegen op het snelle ritme van mijn hart. Dacht nog, zal wel over gaan. Ray snel aangekleed, maar toen kreeg ik het helemaal warm, oren begonnen te suizen, … Even diep adem gehaald en hem in zijn bedje gelegd en even op positieven gekomen. Daarna hem verder aangekleed, beneden in de box gelegd en ben ik gaan afbellen. Bah, wat was dat eng.
Nu Ray weer in zijn bed gelegd (die was alweer moe) en ik hier beneden raam wagenwijd open. Frisse lucht doet wel goed.
Hellen, gewoon lekker op je gemak doen hoor! We zien je wel weer verschijnen :mrgreen:
Enne, als jullie niet uit de namen kunnen komen, zou ik het geslacht wel willen weten, gewoon omdat je dan al een deel namen kan laten vallen en daar ook niet meer naar moet zoeken!
Angel, heb je je stem al terug?
Karin, spannend, ik hoop zo hard dat het raak is!!
Amy, ik zou Alex ompraten :mrgreen:
:wall: :wall: gisteren was m’n stem zo goed als terug en nu is die weer weg
ik heb maar een afspraak bij de dokter gemaakt heb gelijk om bloedonderzoek gevraagd dus zal morgen wel zien hoe en wat (nu maar hopen dat het een aardige dokter is want mijn dokter zit weer vol tot vrijdag :?)
straks bloedprikken met Luna hopelijk gaat dat een beetje lukken… :shifty: (oma gaat gelukkig mee voor versterking :lol:)
:dance: :dance: Luna heeft een prik diploma gehad :inlove: omdat ze zich heel netjes stil heeft gehouden toen ze geprikt werd ze heeft alleen een klein beetje gehuild
ik moest Luna helemaal in de houdgreep vasthouden omdat ze bang waren dat ze zou gaan tegen stribbelen maar ze bleef echt heel netjes stil zitten :thumbup:
en dan weten we over een weekje ongeveer de uitslag
Wat fijn dat het bloedprikken goed gegaan is bij Luna. Knap hoor! :-*
Ik heb heerlijk geshopt. Lekker veel kleding bij de prenatal voor mij en ook 2 broekjes en een shirtje voor de kleine. Ik heb me echt niet ingehouden. :mrgreen:
Fijn dat Luna zo stil bleef zitten voor de prik. Nu dus maar hopen op een goede uitslag.
Hellen, leuk dat je zo goed geslaagd bent bij de Prenatal.
Ik heb daar ook veel te veel leuke dingen gezien, het is maar goed dat er hier geen Prenatal in de buurt is :mrgreen:
kan iemand mij even uitleggen waarom ik een 2e kindje wil :shifty:
wat is er nou zo leuk aan kinderen… :think:
Luna staat m’n keuken te dweilen met het water van de beestjes… ofwel het is daar nu een waterbalet ARGH!!!
hey
alles goed hier dames
bigsby ja dat gaat echt hard he 3 maanden geleden zaten we nog met een bolle buik! :shock:
noemi doe je wel rustig met jezelf eng hoor hartkloppingen als je t vaker krijgt zou ik tochmaar is naar de dokter ermee gaan !
angel: haha ja dat is nou de charme en onschuld van kinderen wat nou juist zo leuk is. :shock:
goed van luna dat ze zo stil bleef zitten zeg.
hellen: fijn dat je zo geslaagd bent voor wat leuke kleding!!
karin : :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien over uren voor je .
eline is een beetje aan t over gaan van 6flessen naar 5 ze slaapt snachts echt lang door
we leggen haar om kwart over 10 op bed en gister schrok ik om kwart voor 9 wakker en toen moest ik haar nog wakker maken en vanmorgen was het kwart voor 8 dat ik haar wakker heb gemaakt.
ze drinkt nu 220 bijna alle flessen leeg
en krijgt om de dag ook een paar hapjes fuithap.
ze vind t echt geweldig lekker en is dan ook erg boos als ik t genoeg vind.
ook t eten van de fruithap gaat al een stuk beter in t begin was ze net een poesje alles van de lepel aflikken met haar tong en nu zuigt en hapt ze al een klein beetje. (er gaat nu ook wat in iplv alles op haar gezicht
)
donderdag moeten we weer na t cb toe voor de 2e paar vaccinaties
hier een hele gezellige paas dagen gehad en eline is weer verwend met allemaal nieuwe kleerjes van oma en opa voor de vakantie.
ik ga gauw me serie atwt maar even kijken
gr loessie
Noemi: als je die hartkloppingen vaker heb zou ik even de dokter bellen lijkt me niet echt goed om dat te hebben hoor :hug:
Loessie: :shock: nu al fruithapje?
fijn dat ze zo lekker doorslaapt