Angel, omdat ze dan straks met z’n tweetjes het huishouden kunnen doen :mrgreen:
Loessie, nu al fruithap? Is dat niet erg vroeg? Is toch maar vanaf 6 maanden?
Wel lekker dat ze al zo doorslaapt hoor!
ja me schoonmoeder is er mee begonnen omdat ze echt ontroostbaar was
ik wilde het toen niet en vond t heel erg dat zij daar mee begonnen is
ik wilde dat zelf doen :evil: :evil:
maar ja me moeder en schoonmoeder zeggen dat het in principe geen kwaad kan doen en dat zij met 6 weken al fruithap gaven.
ik geef eline niet veel en ook cker niet elke dag hoor
langzaam aan wil niks overhaasten.
gr loessie
Noemi: :lol: met z’n 2e de huishouding :lol:
fruithap is vanaf 4 maanden maar dat is voor sommige kindjes nog te vroeg dit ivm de darmen die kunnen dat nog niet aan vanaf 6 maanden zijn die wel helemaal goed geloof ik
mijn paashaasje :inlove:
Noemi: Dat lijkt mij niet goed :hug:
Heb je de HA al gebeld? wel doen hoor!!
Angel: wat goed van Luna dat ze netjes bleef zitten
En wat een leuke paashaas hihihi
Loessie: Wat lekker dat ze zo lang blijft slapen, ik wou dat Luca daar eens een voorbeeld aan nam :roll:
Hier weer een heerlijke nacht gehad, luca had tussen 5 en 6 uur een wakker moment :eh:
angel; lief paashaasje :inlove: en is je keukenvloer nog schoon geworden? :mrgreen:
loessie; jeetje wat snel al fruithapje! en balen dat je schoonmoeder er mee is begonnen, kan me voorstellen dat je dat zelf als eerste wil doen :shifty:
karin; waar blijf je!!! :mrgreen: je zou na 18.00 uur testen las ik bij de wannabe mama’s :mrgreen:
hellen; gewoon lekker reageren wanneer je zelf zin hebt hoor!
noémi; jeetje wat eng zeg die hartkloppingen!! ha idd al gebeld? enne, check je pb
hier worden donderdag alweer de laatste flessen van MVM opgehaald!! :dance:
Helaas negatief getest
Karin :hug:
Amy, pb terug!
Angel, leuk paashaasje
Loessie, balen dat je schoonmoeder ermee begonnen is en dan ook nog zonder overleg? :shock:
Heb HA niet gebeld, het was vanochtend weer over!
Hallo allemaal.
Ik is helemaal blij we hebben vanavond een goede deal gesloten voor het plaatsen van nieuwe kunstofkozijnen.
En vanmorgen zei de weegschaal tegen mij dat ik al meer dan 3 kilo kwijt ben en 2 cm buikomvang.
Karin, Ik zei het bij de dec mama’s al maar nogmaals een dikke knuffel van mij :hug:
Noemi, Je weet het he voor jonge vrouwen is het normaal maar lastig is het zeker de arts zei tegen mij dat je op zo’n moment moet proberen te slapen maar ja :?
Angel, Wat een leuke paashaas heb jij zeg :mrgreen:
Amy, Ja moeder voor moeder daar heb ik ook nog aan mee gedaan pff wat was ik blij dat ze die kannen kwamen ophalen zeg!
Bigsby, Heb je en idee waarom hij ineens zo 's snachts komt? honger of aandacht?
Loessie: balen dat ze dat zonder overleg heeft gedaan
Amy: zo dat gaat echt hard nu alweer de laatste mvm
Karin :hug:
Francis: lekker hoor 3 kilo kwijt (bij mij is dat er geloof ik in 1 weekend aangekomen…)
Goedemorgen
Hier een gebroken nacht. Marco heeft nachtdienst en uiteraard besloot Joël toen dat hij om half 4 honger had :wall: En dat terwijl hij juist de gene is die altijd zo lekker slaapt. Ze slapen nu allebei door maar de vorige nachtdienst week van Marco kwam Chayenne echt iedere nacht om eten maar toen zat ze in een sprongetje. Nu was er niets hij werd wakker en bedacht gewoon, hey ik heb honger :?
Angel, Als het in een weekend is is het vast allemaal vocht, Je moet 7000 kcal teveel eten voor 1 kilo lichaamsgewicht extra dus dat is er vast zo weer af!
Hallo dames,
hier een moeder die zich diep zit te schamen. Ben al zo lang niet meer hier geweest. Net begon het schuldgevoel echt gigantische vormen aan te nemen, dus ik dacht: Nu ga ik KOKKEN!!!
Dit is mijn eertse dag, dat het normale ritme weer moet beginnen. Willian is sinds gisteren weer aan het werk en de meiden zijn vandaag weer naar school. Hebben gisteren nog vrij gehad.
Inge doet het op zich heel erg goed. Woog gisteren 3660 gram en was 52 cm lang. Ben sinds gisterenavond begonnen met haar stevig in een doek te wikkelen (soort van inbakeren) ivm met moeilijk in- en doorslapen. Had gisterenavond, vannacht en nu al effect. Ligt heerlijk te slapen En ik heb gistermiddag ook besloten om te stoppen met de borstvoeding. Ik werd er helemaal gek van. Na alle ellende in de eerste 2 weken (kloven, afkolven om de kloven te laten herstellen, voeden met een cupje en daarna met een spuitje. Begonnen met tepelhoedjes en nu sinds afgelopen vrijdag een ontstoken tepel) heb ik het helemaal gehad. Mijn bortsen staan op dit moment wel op ontploffen. Er hoeft maar iemand naar te wijzen in ik zit tegen het plafond. Heel af en toe kolf ik de grootste spanning eraf en verder is het een paar dagen doorbijten en als het goed is, is dan de bv verleden tijd.
Ga zo meteen ons mopje wakker maken en eten geven. Tot de volgende keer, maar weer.
zo ik ben net naar de dokter geweest en wat een &$#@#!@#&$ was dat zeg
ok misschien vrij logisch wat hij vertelde maar absoluut niet wat ik wou horen :shifty:
ik kwam binnen en zei dat ik sinds december al loop te kwakkelen met m’n gezondheid
hij pakt pen en papier en zegt ik ga het je even uitleggen hoe dat zit
maakt een tekeningetje
(ik ben niet zo goed in tekenen op de computer maar zo ongeveer was het haha)
beneden word je aangestoken door iemand met een virus als die boven die lijn komt begin je griep verschijnselen te krijgen dat duurt een dag of 3-4 en halverwege kom ik dus weer zo’n virus tegen en aangezien je weerstand tijdens zo’n griepje heel laag is begint het weer van voor af aan :twisted: :twisted:
tussendoor ben ik dan wel 2-meer dagen griep vrij maarja ik heb tenslotte alweer een virus in mij en ben dus heel snel weer ziek :twisted: :twisted:
bloedonderzoek zou uitwijzen dat ik idd nu een griepje heb en verder heeft een bloedonderzoek geen nut
ik heb gezegt ik wil een bloedonderzoek want als ik nu een jaar lang elke keer iemand tegen kom met een virus ben ik dus een jaar ziek
nee zegt hij je moet goed slapen en vitamine slikken
goed slapen?? ik hoest me elke nacht helemaal kapot… hoe krijg ik dan nachtrust? daarbij is luna ook ziek dus ook weinig nachtrust door haar
uiteindelijk heb ik dan toch een bloedprik formuliertje gehad en laat ik mij testen op suiker / schildklier / bloedarmoede / allergie (en geloof vitamine tekort maar weet het niet zeker)
Karin: balen zeg :hug:
Francis: lekker dat je al 3 kilo kwijt bent :dance:
Angel: jeetje lekkere arts zeg, misschien had hij beter naar de kuntacademi kunnen gaan :evil:
Gerdy: Fijn dat Inge het zo goed doet, maar balen dat bv geven niet goed is gegaan :hug:
Luca heeft alleen ff gebruld toen de spuit erin was maar daarna was hij weer lekker stil, behalve dat hij eten wilde dus heb ik hem dat daar maar gegeven aangezien ik nog ff naar het winkelcentrum wilde. Hij is verder niet aangekomen maar de arts zei dat het met pieken en dalen ging dus gaan we over een maand pas weer wegen want dat is met zijn leeftijd beter dan iedere week. Ze wil niet dat we ons zorgen gaan maken als hij afvalt, dus ik denk dat ze daar wel gelijk in heeft, ik ga me nu ook geen zorgen maken want hij is heel mooi en heel vrolijk, en ik weet dat hij zelf wel aangeeft als hij te weinig binnen krijgt
Verder heeft hij alles keurig doorstaan :inlove:
Vanmorgen heb ik me bij een ander uitzendbureau laten inschrijven maar het is nogal moeilijk om voor 3 dagen werk te vinden, dus ik ben bang dat ik dan toch op 4 dagen uit kom (32 uur)
Gerdy: balen dat de bv niet goed is gegaan :hug: maar fijn dat alles verder wel goed gaat
Monique: fijn dat alles weer goed was bij het cb :thumbup:
ik heb ook het hele verhaal naar Darius gestuurd en dit was zijn antwoord
hopelijk heb je aan het bloedonderzoek meer dan aan zo’n kwakzalver
:lol: :lol:
morgen gaan wij trouwens een dagje uit :dance: :dance: en morgen zijn ook de schoolfoto’s klaar :shifty:
Angel, beetje raar antwoord van de HA hoor …
Bigsby, nou Luca doet het dus mooi!
Ooh, even baby in bed stoppen, ben zo terug.
de ha heeft trouwens ook niet eens naar m’n keel gekeken terwijl ik nu 5-6 dagen soms met stem en vaak zonder stem loop :think:
Gerdy, wat een problemen rond de bv zeg! Knap dat je het nog een maand hebt volgehouden. Snap dat nu even niemand naar je borsten mag wijzen (ivm ontploffingsgevaar :mrgreen: )
Angel, hmm echt raar. Wat was zijn antwoord dan dat je nu al zo lang je stem kwijt bent? Weer dat het een virusje is?
Noemi: ja idd is virusje :?
Nou, ben je mooi klaar mee … :?