1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

sja… ach gelukkig heb ik nog een prikformulier weten los te peuteren

angel : tja die doktoren tegenwoordig zijn van de makklijke hoor

proberne je af te wimpelen met ja rust maareen paar dagen of kom over ene week maar terug als t niet over is etc ik kan ook wel een dokterspraktijk gaan beginnen zo

gerdy:tjee bv geven was geen pretje dus gaat fles wel goed ?

heb je nog inge spam wil welis e foto zien van haar!?

francis : kijk dat gaat lekker al 3 kilo goed hoor!

bigsby: eline is volgens mij nu ook niet zoveel aangekomen ze woog vorige maand 5975 en zette haar gister op de normale weegschaal en die gaf 6,3 kg aan dus is ook niet bijster veel vorlgens mij.

morgen weer naar cb dus dan gaan we het uitvinden weer prikken en een paspoort halen en eline bij laten schrijven

moeten ook pasfoto van eline hebben

ben benieuwd hoe dat gaat

nou fijne avond

gr loessie

Angel: schiet lekker op zo’n dokter, hij weet niet eens zeker of het wel een virus is :evil:

Loessie: Ik ga binnenkort ook mijn paspoort om ruilen maar heb je ook een foto van de beeb nodig? raar zeg aangezien ze zo snel groot worden.

zo ik ben bloed wezen prikken AUW men sommige doen echt hun best geloof ik om die naald er zo rot mogelijk in te prikken :silenced:

heb gelijk gevraagd of ik nu ook wel op vitamine tekort word getest… en dit blijkt dus niet zo te zijn :shock: (lijkt me toch handig bij een gebrek aan weerstand :think:)

dus ik net maar even de dokter gebeld of ik mijn eigen ha ook telefonisch kan spreken (is echt een schat van een dokter volgende keer wacht ik gewoon tot zij een plekje heeft die invallers hoeven van mij niet meer :wink:) en morgen heb ik een afspraak staan dat zij mij even belt :thumbup:

en dan hebben we vogende week de uitslag en ook de uitslag van Luna (tenzij die er morgen al is zal ik gelijk om vragen :mrgreen: )

zo en dan ga ik nu weg straks lekker uit met m’n mannetje :dance: en even uit / weg waaien op scheveningen :lol: en dan daarna you tarzan me jane hahahahaha :oops: :shifty:

Fles geven gaat helemaal geweldig. Het maakt Inge niet uit, waar de voeding uit komt, als er maar voeding komt :mrgreen: . Ze heeft er ook geen enkel probleem mee, wie haar de fles geeft. Je hoort nog wel eens, dat kindjes de fles niet van mama willen, omdat die naar borstvoeding ruikt (zouden andere mensen dat ook ruiken? :? )

Zal na de volgende voeding even een nieuwe foto van ons meiske maken. Ze ligt nu zo lekker te slapen. En die foto dan vandaag of morgen nog even plaatsen.

heb Inge gisteravond bij de laatste voeding een fles van 165 ml ipv 135 ml gegeven. Die ging bijna helemaal leeg. En dat kon ik weer merken aan haar slapen. Madam melde zich pas na 5 1/2 uur. Vond mama erg prettig. Na die voeding heeft ze wel liggen mieren tot 7.00 uur. Toen had ze weer honger. Nu slaapt ze nog steeds (inwikkelen in doek lijkt erg goed te werken). Ga haar toch maar wakker maken, anders wordt de tussentijd tussen de voedingen te groot.

tot later

Angel: fijn dat je morgen bij je eigen arts terecht kunt.

En bloedprikken is nooit leuk laat staan dat ze ook nog mis prikken!

Gerdy: fijn dat Inge de fles zo goed pakt, dat scheelt wel weer.

Ik wacht vol spanning af op de foto :mrgreen:

zo eindelijk weer thuis

tarzan was erg leuk :thumbup:

rest van de avond was wat minder Darius is aangestoken door Luna :? (buikgriep)

morgen moet ik ook met Luna naar de ha want daar gaat het nog steeds niet goed mee :frowning:

goeiemorgen

net met Luna naar de dokter geweest en omdat ze nu zo levendig is enzo zal het wel bijna over zijn :smiley: ze heeft ook weer gewoon gegeten vanmorgen dus :dance:

en ze is niet allergies voor de beestjes

en dat ik ziek ben komt door Luna :roll: zij is haar weerstand aan het opbouwen en de mijne aan het afbreken :lol: gelijk maar gevraagd over vitamine testen maar dat is volgens haar niet nodig dus laten we het bij waar ik nu op getest ben

Ik heb Inge-spam op het showforum gezet.

Angel: fijn dat Luna nu nergens meer last van heeft, hopelijk blijft het bij jou nu ook weg :pray:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

kennen jullie mij nog :shifty:

ja hoor :mrgreen: sandra toch? :stuck_out_tongue:

:thumbup: :lol:

@joseetje wrote:

kennen jullie mij nog :shifty:

:think: nee stel jezelf eens voor :stuck_out_tongue: 8)

Joseetje: ohh jij schiet al lekker op, ik ben benieuwd wanneer jij je beeb kan vasthouden!

k heb vanmorgen de LK maar eens op gebeld want ik wou graag een extra mening ivm met dat Luca nou al 2 weken afvalt, ik maar me er niet druk om maar ik vind het wel raar, en zij ook. Nou moet ik maandag weer gaan wegen en als hij dan weer is afgevallen dan moet ik bij haar langs om te kijken of er misschien toch iets is, dit is dus de reden dat ik iedere week toch blijf wegen voor zolang ik nog geen werk heb.

Ik heb al op 3 vacatures gereageerd dus ik ben benieuwd of ik ergens uitgenodigt wordt, Randstad gaat mij ook ergens voorstellen en ik hoop dat het wat wordt het gaat namelijk om een vaste baan voor 24 uur in de week (dus dat is al perfect Meneer Groen )

jose; :mrgreen:

bigsby; LK, wat is dat? :think: ben geloof ik nog niet geheel thuis in de afkortingen :mrgreen: wat voor werk zoek je precies?

weet niet meer of ik het hier ook gezegd had, maar had eergister toch zo’n maagpijn? weet nu dat het door de ananas kwam… want gister nam ik nog een stukje en toen zette het meteen weer op :eh: :wall: en ananas is juist :drool:

enne, de flessen van MVM zijn gister voor het laatst op gehaald!! :dance: dus kan gewoon weer rechtstreeks in de plee plassen :mrgreen:

Amy een LK is een lactaciekundige, hoop ik dat het goed schrijf.

DIt is iemand die alles van bv afweet.

Bigsby, ik hoop dat beebje dit weekend komt, en anders volgende week.

Ik zit dus de afgelopen dagen echt niet lekker in mijn vel.

De hele zwangerschap nergens last van gehad en nu in de laatste week krijg ik

aambeien :silenced: :frowning:

ze doen pijn en zijn vies en bah bah bah bah.

En dan moet er straks nog geperst worden…

:shifty:

maar goed zodra die kleine er eenmaal is, zal het allemaal wel weer goed komen he :angel:

Monique: idd wel vreemd dat hij blijft afvallen hoop dat hij toch weer gaat aankomen :hug:

Sandra :wink: Balen die aambeien! Nu maar hopen dat de beeb snel komt!! Dan kan je iets ondernemen tegen die krengen.

Angel, gelukkig is Luna niet allergisch voor de beesten. En gewoon zelf dus veel vitamientjes eten. Wel minder dat je steeds zo ziek wordt van Luna, maarja, Luna zal veel oppikken bij de psz natuurlijk.

Amy, nou gelukkig weet je nu dat het van de ananas komt. Die voorlopig dus maar even laten staan!

En hoe blij kan je zijn om gewoon weer in het toilet te kunnen plassen :mrgreen: