Hallo allemaal,
Chayenne en Joël zijn lekker gebaddert en nu ga ik me zo omkleden om op stap te gaan.
Amy, Annanas is idd lekker :mrgreen: maar voor jou nu not done.
Bigsby, Nou ik hoop echt dat je een baan krijgt!
Angel, Lekker dat je bij je eigen ha zo snel terecht kon.
Joseetje, Ik had die krengen altijd pas na de bevalling :wall:
hihi heb vanacht wéér gedroomd dat ik een meisje had gekregen :inlove: en weer dezelfde naam :inlove:
ze was echt heeel mooi en lief en schattig, en had donker haar haha! en alex is donkerblond en ik rood :shifty:
en daarna kreeg ik een echo! :shifty: en toen werd ik wakker gemaakt dus kon ik de echo niet zien :wall:
avond
Darius heeft even kennis gemaakt met de buren
en ik heb naar ze gezwaaid :shifty:
schijnen echt aardige mensen te zijn ik hoop het maar…(heb het gewoon even gehad met buren :oops: dus ik doe nog even voorzichtig)
het zijn geen kopers maar huurders :eh:
het huis hiernaast was bijna verkocht :? zal financieel niet rondgekomen zijn ofzo en hun hadden een te klein huis (hebben 5 :o :shock: :o kinderen ook 1 in de leeftijd van Luna geloof ik) dus toen mochten ze hier komen wonen
net even een aquariumpje neergezet :dance: vroeg aan Luna wat is dat zegt ze dierentuin :think: :lol:
Angel, hihi, dierentuin :mrgreen:
Wel leuk als ze ook een kindje in de leeftijd van Luna hebben.
Snap dat je beetje terughoudend bent tov je nieuwe buren. Hoop dat ze meevallen!
Amy, leuk hoor dat je weer hetzelfde droomde! Ik vind nog steeds dat je Alex moet overhalen :mrgreen:
Francis, hoe was het stappen?
Sterrenmama, hoe gaat het met je moeder? En je hebt ondertussen toch al je echo gehad? Hoe was die?
Bigsby, hoop dat Luca morgen weer is aangekomen!
hihi noemi; ja ik ga uiteraard wel een poging wagen op 28 april, want dan hebben we de 20 weken echo :inlove:
Amy, jaaaaaaaaaa :mrgreen:
Anders zeg je iets tegen Alex zodat hij even de kamer uitgaat en dan kan jij het geslacht wel weten/zien :mrgreen:
Amy: wat fijn dat je van de flessen afbent :dance:
Ik zoek iets in de administratie, maar voor 24 uur is dat nogal lastig.
haha je word altijd wakker wanneer het spannend begint te worden!
Joseetje: dat heb je goed geschreven :thumbup:
En bah dat je last hebt van… schijnt erg pijnlijk te zijn :-*
Angel: hopelijk zijn het echt leuke mensen, maar 5 kinderen :shock:
Noemi: ik hoop ook dat hij morgen is aangekomen, maar ik betwijfel het aangezien hij nu ook nog een maattijd minder drinkt :roll:
Luca slaapt al 2 dagen vanaf 18:00 uur tot 24:00 uur, maar vannacht heeft hij geslapen van 18:00 uur tot 2:45 uur :shock:Dat kan nooit goed voor hem zijn dus ik denk dat hij wel weer afgevallen is
Daarna kwam hij om half 6 en om half 8.
BIB
Maar we blijven hoop houden, er komt een beeb uit
ooit :mrgreen:
Goedemorgen trouwens, allemaal een beetje uitgeslapen
Joseetje :hug: je hebt nog 2 dagen voor je uitgerekend bent toch :-* (deze dag meegeteld )
Joseetje: ach je moet zo denken, het kan hooguit nog 2 weken duren :silenced:
maar elke dag duurt lang zo hé, dat vond ik op het laatst wel.
Luca heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen :dance:
Hij is gister om 19:30 uur naar bed gegaan en werd pas om 6:30 uur wakker :shock:
zo Luna is weer naar school en m’n beneden verdieping is weer schoon :dance:
de schoolfoto’s zijn mooi geworden trouwens
kan ze alleen pas vanmiddag inscannen :? aangezien je eerst moet betalen voor je ze mee krijg
Monique: fijn dat hij de hele nacht heeft dorgeslapen :dance:
fijn dat de foto’s goed gelukt zijn angel
En Luca de hele nacht geslapen :shock:
goed zeg!!! :dance:
Hier BIB
Vannacht niet zo goed geslapen, sliep half 2 pas om om 4 uur wakker gemaakt te worden door Thijmen.
Droomde wel dat ik naar het ziekenhuis moest, de baby kwam.
Heel de familie ging mee :eh:
zo’n 15 man :lol:
Vind mezelf af en toe best wel zielig, heb soms zo een medelijden met mezelf :roll: :lol:
Stomme is natuurlijk dat ik op dit moment zeg dat ik pas over heeeeeeeeeel wat jaaaaaaaaaaren mischien nog eens nadenk over een derde, maar dat ik moeder natuur goed genoeg ken om te weten dat ze heel gemeen is en mij fijn alles weer gaat doen laten vergeten.
Dus als ik ooit over een derde begin, herinner me hier dan aan
Angel: fijn dat de foto’s goed gelukt zijn, ik ben heel benieuwd.
Joseetje: wat een mooie droom :mrgreen:
Als jij over een derde begint dan laat ik je alles terug lezen :lol: :lol:
Jose: gezellig met 15 man aan je bed bevallen :lol: :lol: ach iig genoeg mensen die je kunnen aanmoedigen dan :lol: :lol:
:think: zou dat helpen dan jou terug laten lezen als je een 3e wil?
ik lees af en toe weleens terug wat ik allemaal heb gezegt en gehad toen ik zwanger was van Luna maar wil toch nog steeds een 2e hoor 8)
ik heb de foto van Luna in sf gezet :mrgreen:
We zijn net terug van CB, Luca is ruim 300 gram aangekomen :dance: We moeten voor de zekerheid volgende week dindag terug komen
Monique: fijn dat hij is aangekomen :dance:
ja heerlijk hé, ik ben ook zo blij :dance:
Ik was al bang dat ik hem steeds wakker moet maken om te eten, vooral nou die zo lekker lang begint te slapen s’avonds en s’nachts.
Hopelijk blijft hij dat ook doen
Joseetje, ik hoop dat je snel mag bevallen!
Ben heel benieuwd naar je beebje en de naam en alles!
Bigsby, wat fijn dat Luca weer is bijgekomen!
Zou alleen na volgende week niet elke week meer gaan wegen maar eens per maand ofzo.
En wat goed dat hij de nacht heeft doorgeslapen!
Angel, ga meteen even kijken in het sf!