Hallo allemaal.
Vanavond met Brian voor de eertse keer naar het diepere badje ik ben reuze benieuwd Vorige keer was ik zo trots op hem :inlove:
Joseetje, Als hij over een derde begint dan wens ik je veel succes en zal ik je zeggen dat ik voor je hoop dat je droom snel zal uitkomen aan mij heb je dus niets :mrgreen:
Amy, En straks krijg je een jongetje met bruin haar :mrgreen:
Noemi, Hoe gaat het met Jezus
Angel, 5 kinderen :shock: ik heb 5 slaapkamers en die zijn straaks al allemaal bezet meeeen 5 kids :shock:
jose, nou veel plezier met 15 man :mrgreen:
bigsby; wat fijn dat luca zo door heeft geslapen en is aangekomen! :dance:
francis; wat spannend zeg, in het diepere badje! veel succes
ik voel me hier bagger. heb hoofdpijn, keelpijn, oogpijn, drukkend gevoel op mijn borst en snellere hartslag. ben meteen bij de dokter geweest, maar bloeddruk was ok en misschien beginnende keelontsteking, maar dat moet ik even aankijken… dus hoop snel weer de oude te zijn want voel me zwaar bleehhhh :silenced:
Francis, waar haal jij dan nog 2 kids vandaan??? :think: :mrgreen:
Francis, eeehm, never mind. Was net wakker en heb niet zo goed gelezen :mrgreen:
Amy, beterschap :hug:
ok het lijkt mij echt vermoeiend 5 kids :lol:
ik had er net 3 over de vloer van de buren :lol: :lol: (ok de oudste 2 zijn pubers die waren nog thuis maar toch…)
Ook hier maar even een berichtje van mij plaatsen.
Ben erg weinig online omdat ik er gewoon te misselijk 24/7 en te moe voor ben!
Heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad en een fijn gesprek met een hele fijne gyn!
Zal de echo effe in het sf plaatsen!
Over 2 weken moet ik terug komen voor controle!
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat verder!!
Dikke :hug:
Noemi: als volgende week weer alles goed is dan ga ik ook nog maar 1x per maand, maar nu moest ik steeds wel iedere week!
Hoe gaat het met Ray? slaapt hij nog lekker door?
Sterremamma: fijn dat je een mooie echo hebt gehad :dance:
Balen dat je zo misselijk bent de hele dag :-*
Amy: hopelijk ben je snel weer beter
Luca sliep gister om 20:00 uur en wilde om 5:15 uur eten, 10 minuten eten en hij sliep weer tot 8 uur :mrgreen:
Goedemorgen.
ff snel vanaf mijn werk, het is hier nogal druk omdat iedereen volgende week 3 weken op oefening gaat naar Duitsland komen ze nu nog even al hun zaken regelen…
Brian deed het gisteren heel erg goed in het diepere badje!! Ik was helemaal trots :mrgreen:
francis; fijn dat brian het zo goed heeft gedaan!
voel me hier echt nog niet beter. hele nacht last gehad van hoofdpijn, pijn in mijn gebit (zal dus wel bijholteontsteking hebben) en last van benauwdheid. kon niet op mijn rug en op mijn zij liggen :wall: hoest slijm op en dat doet ook au en dus geen oog dicht kunnen doen vanacht… dacht ik dat ik lekker een half uur had geslapen, waren er wéér maar 3 minuten voorbij :wall: alex dus ook flink wakker gehouden vanacht
eh??
1 april!!
dat zijn geen leuke grapjes angel :snooty:
maar wel goed verzonnen :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
moet toch wat op 1 april
Haha, die Angel!
Sterrenmama, balen dat je zo misselijk bent, hopelijk trekt het snel weg en ben je het niet 9 maanden lang (zoals ik).
Amy, hmm, slechte nacht achter de rug dus. Hoop dat je vanavond wat beter slaapt.
Francis, voor Brian!
Bigsby, Luca doet het nu dus goed 's nachts, lekker hoor!
Hier is de kleine nu al 2 dagen om 4u gekomen :wall:
Nouja, hopelijk verschuift hij het snel weer naar 5u, dat vind mama nl. wat fijner :mrgreen:
ben wel benieuwd hoe Darius reageerd :silenced: 8) :shifty: :mrgreen:
Ga je het naar hem mailen dan?
Ben ook wel benieuwd naar zijn reactie.
Alleen jammer dat het dan een 1 aprilgrap is, zou veel leuker zijn als het wel echt raak was :hug:
ja ach wie weet over een paar dagen een echte positieve test :shifty:
en anders ga ik gewoon een afspraak maken bij het ziekenhuis (het andere ziekenhuis dus)
:think: volgens mij heeft ie door dat het 1 april is :lol: (ik ben altijd een etterbak op 1 april :shifty: en denk dat hij het vandaag te rustig heeft gevonden…)
Angel, ik duim voor je dat deze grap toch echt wordt over een paar dagen. En anders idd naar het andere zkh gaan.
Waarom denk je dat hij het al doorheeft?
2008/4/1 angelique k :
wel beetje vroeg maar zou het echt zo zijn??? (foto bijgevoegd)
Op 01-04-08 heeft Darius K het volgende geschreven:
weukveul
Op 01-04-08 heeft angelique k het volgende geschreven:
?