Francis: :naughty: :naughty: :naughty: jij mag mij niet uitlachen!!! :snooty:
Karin: wat fijn dat de uitslag goed was :dance:
En ik had gegokt op een zusje, maar een broertje is natuurlijk ook helemaal geweldig, als het maar gezond is :lol: Gefeliciteerd meid :-*
Angel: arme Luna :hug: hopelijk heeft ze nu geleerd om daar nooit meer aan te komen
Noemi: wat lastig dat je last van je nek hebt, dat voel je ook constant met tillen of niet?
R. begint nu ook echt een grote knul te worden hé? ik ga nog maar eens naar zijn foto’s kijken (zien of daar nog nieuwe bij zijn :mrgreen: )
Lastig dat R. s’ochtends steeds vroeger wil eten, Luca wil nu ineens steeds om 6 uur eten :?
Angel, Ok ik zal niet hard lachen maar wel lang :lol:
Bigsby, Die van jou ineens ook al zo vroeg??
Bigsby, balen dat Luca ook al zo vroeg komt.
Ja, het gaat zo ontzettend hard. Niet te geloven. Wel leuk hoor, maar de maanden vliegen voorbij heb ik het idee.
Zaterdag is hij gewoon alweer 5 maanden oud :shock:
Angel, zou wel grappig zijn als die survivaldag bij Francis door zou gaan.
Wanneer weet je wat er gedaan gaat worden?
tja Luca is al een week zo vroeg :roll: ik heb net tegen hem gezegt dat we morgen gaan uitslapen :lol: ik ben benieuwd of het werkt
Ht lijkt mij ook wel grappig als Angel gaat survivelen bij Francis op de basis :mrgreen:
Noemi: het gaat echt hard, vooral als je ziet wat ze ineens nu kunnen, al vind ik het wel leuk dat hij nu een klein zelfstandig mensje aan het worden is.
Neem het tandenpoetsen, dat wil hij dus echt niet meer, hij trekt steeds zijn hoofd weg of slaat tegen je hand :roll:
ik weet denk ik op de dag zelf wat het zal worden
en ik denk dat de basis van Francis ietwat uit de route is
ik denk niet dat ze vanuit sassenheim (vlakbij leiden) even naar daar gaan
Angel: das nou jammer :lol: :lol:
Vragen om uitslapen heeft hier niet geholpen, het was weer 6 uur :roll: Daarna heb ik hem gelijk weer in bed gelegt, dus kon ik toch nog blijven liggen, en Luca slaapt nog steeds :mrgreen:
mogguh
nou de vingers van Luna lijken goed te helen :dance: als het zo doorgaat kan ze deze week nog naar school
Bigsby, balen dat het niet hielp.
Hier een klein beetje, het was half 7! :dance:
Angel, nou dat is mooi dat haar vingertjes er weer beter beginnen uit te zien.
Angel: fijn dat Luna’s vingers goed helen :dance:
Noemi: een half uurtje langer, dat scheelt toch weer iets. Hopelijk gaat Luca ook snel weer terug naar dat tijdstip.
Vanmorgen heb ik hem ook gelijk weer in bed gelegd, alleen balen dat ze bij de buren de stoep gingen vernieuwen:roll:
Ik heb vanmiddag ff lekker in de zon gelegen, het was echt lekker weer :mrgreen: daarna heb ik met Luca nog wat boodschappen gedaan.
hola
angel : fijn dat het met luna weer beter gaat met haar handje
(had de arts er geen bio gaze opgedaan )
dat helpt meestal gelijk ik heb took altijd in huis ik ben zelf een enorme kluns met vuur en hete pannen en potten enzo :oops:
jee wat mindere slapers hier hoor ik
nou eline slaapt geweldig goed de laatste tijd en eigenlijk altijd wel
slaapt nu zo ongeveer steeds klokkie rond
gaan ook maar kijken of ze nu rond half 9 naar bed toe wil steeds een half uurtje eerder want vanmorgen moest ik haar echt wakker schudden had er al uitgekleed en toen werd mevrouw pas echt wakker
afgelopen zaterdag bij me ouders was ze om half elf naar bed gegaan en kwam er ook om half 11 smorgens pas weer uit
nou is t bij me ouders natuurlijk ook constant druk om haar heen en wordt ze steeds bezig gehouden door opa en oma en tante
en eten wilde ze ook niet geweldig maar 2 flessen en heel veel slapen overdag ongelooflijk hoor.
op zich wel lekker maar heb toch liever beetje regelmaat zodat i kweet wanneer ze slaapt en ook weer wakker wordt.
ik ga weer effe wat fotos in het forum gooien heb errug leuke gemaakt van t weekend
gr loessie
zo wij zijn net naar de paardenmarkt geweest
hier het resultaat
zo ik kom even klagen :silenced: :oops:
vanmorgen stappen we de deur uit om onderweg te gaan naar de paardenmarkt hier een wijk verderop
komen we de buuf tegen even staan kletsen zegt ze ineens ik ben misschien zwanger :o :shock:
waarom word iedereen toch zomaar zwanger :twisted: :twisted: ze zit er &%$#@ niet eens op te wachten en daarbij heeft ze al 5 kids rond huppelen
ik doe &%#&% de hele ^@$#%&*$ maand me de &$% klussen en zij…
ik baal gewoon behoorlijk omdat ik nu eindelijk een korte cyclus heb gehad en waarschijnlijk gewoon weer geen eisprong :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ok wij worden nu geholpen althans dat wil zeggen als ik idd geen galstenen heb anders mogen we nog meer (!@#% maanden wachten :twisted: :twisted: :twisted:
:hug: :hug: :hug: voor jou angel
t komt echt wel ook voor jou hoor nog even geduld hebben (ken ik makkelijk zeggen natuurlijk) maar lang wachten wordt altijd beloond en denk maar zo dan ben je straks dubbel zo blij als je daawerkelijk zwanger bent!!
Angel: ik kan me voorstellen dat dat erg pijn doet :hug: jou tijd gaat ook nog komen hoor! alleen jammer dat je zoveel geduld moet hebben :?
Leuke foto van Luna, met een wilde haardos :lol: :lol:
Loessie: wat een slaapkop is Eline maar ze gaat s’avonds dus wel laat slapen?
hoi!
angel hoe gaat het met de vingertjes van luna? en wat een mooi gezicht heeft ze zo :inlove:
karin; leuk een broertje voor Daan :**: ! :inlove: helemaal fijn dat het helemaal gezond is!
hier alles ok, heb net nieuwe buikfoto’s geplaatst
Loessie: nee het was iets met vlam in de naam
Monique: wild kind met wild haar :lol:
Amy: met Luna d’r vingers gaat het gelukkig goed
ze heeft nog wel een beetje blaren maar het is al vrij goed geheelt
morgen gaat ze ook weer gewoon naar school want ik word zo langzaam aan weer gek van d’r :oops: (ze heeft het gewoon nodig lekker spelen en ravotten met die andere kindjes )
Gisteravond om 22.00u de echo gehad. Tja, tijd klinkt belachelijk. Maar het beval teigenlijk super. De echoscopiste heeft vooral avondspreekuren. Dus van 18.00-22.00u. Echt lekker hoor, zo laat. Je kunt voor de deur parkeren. Niets meer in het ziekenhuis. Je hoeft nooit te wachten, omdat het uitloopt. Gewoon echt lekker makkelijk.
De echo was goed. :inlove: De kleine ligt al netjes met zijn kopje beneden. Ik was 32,6 weken zwanger en de kleine was 32,1 weken groot. Netjes dus. Dionne had ook altijd ongeveer deze afwijking. Niet een super groot kindje dus met de bevalling en dat vind ik dan wel weer prettig.
Het is fijn om nu te weten waar die vervelend mee doet. :mrgreen: Ik weet nu dus dat hij me een voet een mijn zij, tegen een zenuw aan duwt, waardoor ik soms nauwelijks kan lopen. Ook weet ik dat die harde plek bovenaan in de baarmoeder zijn billetjes zijn. Vond het erg leuk hoor.
We zijn alleen nog steeds niet uit de naam. Het is echt heel lastig voor ons. Een meisjesnaam weten we wel. Maar een jongensnaam. :? Ben bang dat dit kind echt naamloos zal blijven. Denk dat ik nu toch maaar een topic daar over moet gaan openen. Denken jullie even mee?
Om 8.45 nog naar de vk en dan ben ik weer goed gekeurd voor een tijdje.
:-* voor iedereen.
:hug: en deze is speciaal voor Angel. Wanner mag hetnou jou tijd zijn? :hug:
zo vandaag plantjes gehaald voor het aquarium :dance: :dance: (was wel weer lekker duur :wall: waarom heb ik zo’n groot aquarium genomen :think: )
het aquarium is nu ook helemaal gevuld :dance: hij is alleen lek :shifty: en we kunnen niet vinden waar hij lek is :lol: zien alleen steeds een plasje water onder de kast liggen nu :shifty: (hij lekt ook niet heel erg dus anders was hij wel weer leeggehaald )
Angel: moet je om het lek te repareren (als je het hebt gevonden) niet zowiezo het aquarium weer leeghalen?
Ben benieuwd naar het auarium (met planten en zonder vissen. )