Hellen: fijn dat alles goed gaat :thumbup:
Ik kan me voorstellen dat het lekker is om s’avonds te gaan, idd lekker rustig!
Angel:balen dat de bak lek is, laat je nog een foto zien?
Ik heb lekker weekend! Morgen moet ik weer naar de osteopaat, daar heb ik ook veel zin in want ik heb alles weer vastzitten.
Zaterdag eerst sporten en daarna druk in huis, s’avonds gaan we naar een dansvoorstelling waar een vriendin van ons in danst. Zondag viert zij haar verjaardag waar we s’middags al heen gaan.
Lekker druk dus[:D]
PS ik krijg een half jaar contract, ik mag iemand vervangen die in september met zwangerschapsverlof gaat. Ik word dus nog verder ingewerkt volgende week!
OJa: het was vannacht weer erg gezellig :liar: Luca was ineens wakker vanaf 2:30 uur tot 4:00 uur :shock: en ik moest er om 6:30 alweer uit :roll:
Hij wilde niet alleen in bed liggen of zo want als we hem bij ons hadden dan was het goed!
hola dames
vandaag weer naar cb geweest en ze woog 9810kg en is 70 cm lang
die man die er vandaag zat zij dat eline zon 3 maanden voor loopt op het gemiddelde schema ze is erg sterk in haar nek en hoofd en armen en benen en zitten deed ze volgens hem ook al erg vlot.
naja als ik sommige dan hoor lopen er dan wel meer voor met de kids.
maar goed we hadden een erg mooie vrolijke gezonde meid
dat streelt de ego weer even en we deden het allemaal hardstikke goed met haar
ze mocht zelfs al brood gaan eten van hem en dat hebben we vanmiddag maar gelijk uitgeprobeerd.
dat gaat helemaal fantasties en ze vind t erg lekker.
hele kleine stukjes met smeerkaas, daarna gaf ik haar een reepje in haar handen en heeft ze het zelf gegeten wat een lol had ze zeg.
ze heeft vannacht ook weer heerlijk doorgeslapen van kwart over 8 gister avond tot van morgen 8 uur.
vind t alleen wel moeilijk omdat ze nu best wel veel moet eten en ze slaapt wel nog veel om alles in t schema te passen hoe doen/deden jullie dat ???
gr marlous
Hellen: nee het is gelukkig de overloop naar het bio-filter
je hebt dus het aquarium en dan in een hoek een hoek afgezet met glas waar geen water komt. althans wat niet zo vol staat als de rest van het aquarium
in de bodem zit een gat om het water af te voeren naar het biofilter
nou en daar ergens gaat het fout of er zit een barst in de bodem of een naad is niet goed afgekit :?
nu hebben we de afvoer droog gemaakt en gaan we een plaatje extra erop kitten en dan hard hopen dat hij niet lek meer is (hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd)
zodra het aquarium helder is zal ik er een foto van maken
Monique: fijn dat je een half jaar contract hebt :dance:
Loessie: fijn dat alles goed gaat :thumbup:
en uhm hoe ik dat deed met dat eten goede vraag nee in die tijd zat ik in een verhuizing :oops: en heb ik dus best veel van Luna gemist
maar volgens mij was ze toen al best veel wakker ze heeft echt periodes gehad van weinig slapen…
zo morgen naar het ziekenhuis dan krijg ik een echo :lol: gaan alleen naar mijn organen kijken ipv een baby :doh: :?
:wall: :wall: :wall: bedenk me net dat ik gisteren had kunnen bellen voor de uitslag van m’n bloedonderzoek (voor galstenen oid)
nu maar hopen dat ik het morgen niet vergeet
ik moet geopereerd worden
dus denk dat ik mj hier maar afmeld en ooit als het ons gegund word mij weer eens aanmeld bij een stop groepje
Angel: :hug: balen dat je geopereerd moet worden, het zit je ook niet mee hé :hug:
Weet je al wanneer je terecht kan?
donderdag kan ik pas weer bij de ha terecht en dan zal ik wel weer terug naar het ziekenhuis moeten en afwachten hoelang de wachtlijst is :?
zal wel lekker druk zijn nu met de vakanties :twisted:
@Angel & Luna wrote:
![]()
![]()
ik moet geopereerd worden
![]()
![]()
dus denk dat ik mj hier maar afmeld en ooit als het ons gegund word mij weer eens aanmeld bij een stop groepje![]()
![]()
![]()
Angel: :hug:
Kan je ziektekostenverzekeraar niet voor je bemiddelen bij de wachttijd?
Ik hoop echt dat je snel geholpen kunt worden. En daarna hopelijk snel resultaat bij de gyn.
Ik kan me voorstellen als je hier stopt met schrijven,maar ik zou het heel jammer vinden. Ik hoop gewoon dat het allemaal snel gaat lopen en dat je snel zwanger mag zijn.
:hug: :hug: :hug:
Hellen geen id
nu moet ik eerst weer een week wachten op die kl*te huisarts
weer een week wat al evt wachttijd had kunnen zijn in het ziekenhuis :silenced:
ik ga maar hard hopen dat ik snel aan de beurt ben en dan direct geholpen word verder in het ziekenhuis in de mm
Angel :hug:
Angel, :hug: :hug: ik hoop dat het snel voorbij is allemaal!
angel, :hug: vind het echt zo rot dat het allemaal niet mee zit :hug:
loessie; wat goed dat Eline zo voorloopt op schema! :dance:
ik voel beeb vandaag weer flink bewegen, echt hele dag door, vraag me wel eens af van he jij daar moet je niet slapen haha! had gisteren ineens last van mijn onderrug, was vandaag gelukkig weer over en dinsdagmiddag komen ze langs van het kraamcentrum voor intake! :dance:
angel :hug: :hug: :hug:
amy weet je dat wanneer jij druk bezig bent dan jou kleintje slaapt!!!
fijn weekend allemaal!!
ik heb hier echt een behoorlijke baaldag aan over gehouden
aan de ene kant ben ik echt heel blij dat er een oorzaak is gevonden voor de hoeveelheid pijn die ik soms heb ipv “spierpijn” of zoals het ook nog kon zijn maar ik mijn mond tegen iedereen heb gehouden :shifty: m’n hart (dokter zei daar wel bij dat ik daar nog erg jong voor was maarja problemen met het hart zit in de familie dus heb tegen niemand gezegt dat dat het evt ook kon zijn gelukkig bleek het dat ook niet te zijn )
aan de andere kant baal ik echt heel erg omdat er nu weer een tijd van wachten gaat komen
donderdag kan ik pas weer naar de dokter en die stuurt mij dan weer naar het ziekenhuis (hoe bedoel je omweg :twisted: :wall: )
dan krijgen we (al hoop ik het niet) alle vragenlijsten en gesprekken met alle artsen weer die aanwezig zijn bij zo’n operatie (nog geen 2 jaar geleden al die dingen ook al gehad voor m’n schildklier…)
en dan de wachtlijst voor de operatie
op de een of andere manier zie ik dit keer toch iets meer tegen de operatie op dan vorige keer
misschien omdat ik weet dat het nu allemaal langer kan duren voor ik op de been ben en waarschijnlijk duurt het ook langer voor ik ontslagen zal worden uit het ziekenhuis (ik hou zowieso al niet van ergens anders slapen dan m’n eigen bedje :oops: vorige keer vond ik het al vreselijk de afspraak was opereren 1 nacht blijven ontslagen worden vervolgens was het opereren 1 nacht slapen bloedwaardes waren verkeerd en toen kreeg ik een infuus en mocht nog een nachtje blijven )
en alsof ik mij nog niet zielugh genoeg vind is dit ook nog eens de dag dat Darius fijn uit is met collega’s en nu dus nog niet thuis is en dat terwijl ik mij zo rot voel echt een kl*te dag dus
Angel meid wat balen allemaal!
Wel een gelukkig dat er niets met je hart is!! Maar die galstenen zijn ook niet leuk natuurlijk. Wordt nu heel je galblaas verwijderd? Of worden enkel de stenen vergruist?
Even een hele dikke :hug:
Noemi: de hele galblaas gaat eruit omdat enkel de stenen vergruizen niks helpt (op internet gelezen)
Angel hele dikke knuffel :hug:
WAT HOUDT EEN GALSTEENOPERATIE IN?
Bij een galblaasoperatie verwijdert de chirurg de galblaas helemaal, evenals alle stenen.
Het verwijderen van de galblaas is nodig omdat de kans groot is dat er zich anders opnieuw stenen zullen vormen.
Als een galblaas is verwijderd, hoeft dat geen problemen te geven.
De gal zal in het vervolg direct van de lever naar de darmen stromen.
Zonder een galblaas kan een mens dus prima leven.
ik heb een foto van het aquarium in het showforum gezet (nouja een 3 in 1 foto )
Angel, weet je ook al hoe lang het duurt voordat je weer helemaal op de been bent? Of hoor je dat als je in het ziekenhuis een afspraak hebt kunnen maken?