Ons show-topic
Nieuwe ronde nieuwe kansen :lol: :lol: :lol:
Present :mrgreen:
Hebben jullie ook genoten van het mooie weer vandaag?
Nu ik het lijstje weer zien besef ik weer met hoeveel we eerder hier schreven, en hoe weinig er nog maar gebleven zijn
Bigsby, ja zijn er veel weggevallen, jammer.
Angel, hoop dat jij ook snel zwanger bent meid, moet echt niet leuk zijn zo alleen bovenaan!
En balen dat de opruiming zo langzaam vooruit gaat.
Francis, hoop dat C. snel helemaal opgeknapt is. Zij heeft er toch wel veel meer last van gehad dan J, nietwaar?
Beetje bij kunnen slapen vanmiddag?
wij zijn er helemaal klaar voor 8)
Angel: wat ziet Luna er geweldig uit! helemaal klaar voor maandag! :mrgreen:
Francis: fijn dat je weer terug bent. Geniet van je kids!
Als ik naar het lijstje kijk zie ik vooral dat Angel toch wel heel erg vervelend alleen bovenaan staat. (Dus ik duim alvast voor maandag.)
En dat ik de volgende ben om te bevallen. 8)
Angel: haha jullie zijn er echt klaar voor ja :thumbup:
@Hellen wrote:
Als ik naar het lijstje kijk zie ik vooral dat Angel toch wel heel erg vervelend alleen bovenaan staat. (Dus ik duim alvast voor maandag.)
En dat ik de volgende ben om te bevallen. 8)
ja erg he
maar maandag is iets anders heeft niets met zwanger worden te maken

Angel, jullie zijn er zeker klaar voor!
Leuke foto!
gisteren zijn we weer verder gegaan met de zolder
zijn best aardig opgeschoten :dance:
heb gelijk een aantal dingen op marktplaats gezet hopelijk word het gauw verkocht
Hallo allemaal,
Ik ben weer onder de levende, heb vanaf gisteravond half 7 tot half 10 vanmorgen op bed gelegen.
Over de hele week waren dit mijn slaap tijden zondag nacht 2 uur, zondag overdag 3 uur, maandag nacht niet, maandag overdag 4 uur, dinsdag nacht 5 uur, woensdagnacht 4 uur, donderdag nacht 2 uur :wall:
De kindjes zijn allemaal weer beter!!
Angel, Nou dat is een leuke foto :thumbup: toen ik gisteren de straat in kwam zag ik ook allemaal oranje versieringen hangen overal :thumbup:
Noemi, Ja idd Chayenne had er zeker meer last van dan Joël maar Marco heeft zondag ochtend ook nog 3 keer boven de wc gehangen. Ik was dus precies op het goede moment niet thuis
Bigsby, Ik heb gisteren niet echt kunnen genieten van het weer bij ons was het de hele week boven de 30 graden
francis: dus omdat jij niet thuis was heeft het jou overgeslagen
Maar wel zielig voor Marco, hij ziek en de zorgen hebben voor 3 kinderen :roll:
JIj hebt wel lekker geslapen zeg :shock:
Ik heb het nieuwe deeltje ook gevonden. Ik lees wel altijd trouw mee, maar het komt er heel vaak niet van om te reageren. Maar ik blijf iedereen volgen hoor
Angel: ik heb het sterke vermoeden dat ik je gevonden heb op marktplaats. Had jij er ook kinderkleding opstaan?
Willen jullie allemaal meeduimen voor Luna?
@Luna1 wrote:
Hallo dames.
hier een teken van leven. ben woensdag met spoed opgenomen in het AMC wegens dreigende vroeggeboorte. Ik lig nu voor 3 dagen aan de weeenremmers. De harde buiken waren toch niet zo onschuldig als de verloskundige me wilde doen geloven. mijn baarmoeder is al aan het verstrijken is was gisteren nog 2 cm. tot 25 weken gaan ze niet actief aan de slag om de bevalling tegen te houden of te vechten voor het kindje. het worden dus hele spannende dagen voor ons. elke dag is er weer 1. ik heb het er vaak heel moeilijk mee dus zal niet zo vaak verschijnen hier. wil jullie ook niet al te bang maken.![]()
morgen!
ben ik weer eens :oops:
ja is echt niet leuk van Luna, hopelijk is ze de nacht weer goed doorgekomen en bm niet verder verstreken… en blijft hun zoontje nog even zitten waar het nu zit!! :kaars:
angel; leuke foto van luna! en hopelijk jij ook snel zwanger, dan is iedereen of bevallen of zwanger van onze groep :hug:
francis; bij jullie dus allemaal ziek geweest begrijp ik? hoop ik weer snel weer allemaal beter!
hier alles ok… ga zó makkelijk door deze zwangerschap heen, echt super gewoon! heb denk ik alle ellende al hiervoor meegemaakt… enne, nog maar 98 dagen… en maximaal 16 weken!!! :shock: :dance:
jeetje ik hoop dat die kleine blijft zitten bij Luna
voor Luna
nog 1 nachtje slapen :dance: :dance:
voor Luna