1e kw 07 | nog 2 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren #31

Ik hoop dat de kleine van Luna nog een tijdje blijft zitten :pray: :pray: :pray:

Hoever is ze nu eigenlijk?

Angel voor jullie ook :pray: :pray:

Succes morgen!

hoewel ik hier niet echt meer meeschreef vind ik het superlief dat jullie met ons meeleven. :-*

meiden duimen he om 16.00 is het zover

:pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

Luna 1en angel: Ikzal aan jullie denken en voor jullie :pray:

:roll: soms duurt wachten lang of duurde wachten nou altijd lang :think: :shifty:

luna 1 ik duim voor je hoor dat de uk nog even blijft zitten veel sterkte

angel ook voor jou draaien de duimen volop

x loessie

:roll: gaat net de telefoon is het m’n moeder :wall: :wall:

hoe bedoel je rot timing :silenced:

oh en deze heb ik in het lachhoekje gezet

tekenles:

http://www.youtube.com/watch?v=Jsx2soYo6Dk

lijkt vies maar is het niet :wink:

ppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nog meer wachten… :wall:

Angel: hoe is het nou gegaan?

haha grappig dat filmpje!

wel goed maar goed weer wachten nu maar krijgen als het goed is wat te horen voor einde deze week :?

vind allemaal langdradig gedoe :zzz:

Schiet niet echt op Angel, waarom beslissen ze niet gewoon :evil:

zo moeilijk kan het toch niet zijn? :roll:

Luna: zie onderschift!

ja ik weet het ook niet hoor vind ook allemaal maar langdradig :?

Er zit niks anders op dan blijven :thumbup: en vooral…zucht

geduldig blijven wachten :roll: :liar:

middag

hoe is het met iedereen?

hier gaat wel lekker Luna was net bij de buren in het badje geweest en ligt nu te slapen :thumbup:

zo en dan nog een kleine week wachten :pray: :pray: hoop dat ze iets kunnen vinden en dat ze dan gelijk ook iets aan mijn stemmingswisselingen kunnen doen :shifty: :pray: :pray: :pray:

Hallo allemaal,

Vandaag weer een bezoekje aan het cb, Chayenne is nu 7620 gram en 67 cm en Joël is nu 7380 :shock: :shock: en ook 67 cm :dance:

Ik baal wel hoor als het mooie weer morgen weer voorbij is!

Oh en als jullie willen lachen check mijn hyves :mrgreen:

Angel, Ik hoop echt dat het snel achter de rug is!!

Francis: ik wil wel lachen maar ik heb geen hyves :think:

Ze zijn goed gegroeit zeg :shock:

Angel: ik neem aan dat ze maar 1 ding kunnen zeggen om je stemming te doen verbeteren :lol: :silenced: :shifty:

Ik ben vandaag nog ff langs Intratuin gereden om wat vrolijke plantjes te halen, en ze hebben daar ook nog eens 20 % korting op alles aangezien ze gaan verbouwen :dance:

Francis: goed gegroeid hoor :thumbup:

en ik heb ook geen hyves :shifty:

Monique: sja…

maar denk dat het een beetje hormonen kwestie is/word :? en ik begin me behoorlijk te storen aan m’n eigen buien dus wil wel wat zeggen geloof ik :oops: :shifty:

:? :twisted: :cry: ik word zo moe van m’n lichaam

vanavond om 18.30 ongeveer kreeg ik weer spierpijn vanaf m’n maag tot m’n hals en dan helemaal rondom dus ook m’n rug doet zeer :twisted: :twisted: :twisted:

en dan zal je net zien dat op zo’n moment Darius weer iets vertraagd is met ov :?

gelukkig was het andaag maar 15 minuten en ben ik ook direct in bed gedoken toen hij thuis was

Darius begon al te z**ken dat ik de dokter moet bellen :? toen belde m’n moeder en vroeg meteen ook wat er was en begon ook al dat ik de dokter moet bellen morgen :? (die hoordde aan m’n stem dat er iets was)

ok het klopt niet ik heb tevaak pijnen en heb om 18.30 toen ik het voelde opzetten direct 2 ibroprufen? genomen en de pijn is nog aanwezig ok minder maar nog wel aan wezig :x

sorry moest ff klagen :shifty: