Ik hoop dat de kleine van Luna nog een tijdje blijft zitten
Hoever is ze nu eigenlijk?
Angel voor jullie ook
Succes morgen!
hoewel ik hier niet echt meer meeschreef vind ik het superlief dat jullie met ons meeleven. :-*
meiden duimen he om 16.00 is het zover
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Luna 1en angel: Ikzal aan jullie denken en voor jullie
:roll: soms duurt wachten lang of duurde wachten nou altijd lang :think: :shifty:
luna 1 ik duim voor je hoor dat de uk nog even blijft zitten veel sterkte
angel ook voor jou draaien de duimen volop
x loessie
:roll: gaat net de telefoon is het m’n moeder :wall: :wall:
hoe bedoel je rot timing :silenced:
oh en deze heb ik in het lachhoekje gezet
tekenles:
http://www.youtube.com/watch?v=Jsx2soYo6Dk
lijkt vies maar is het niet
ppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nog meer wachten… :wall:
Angel: hoe is het nou gegaan?
haha grappig dat filmpje!
wel goed maar goed weer wachten nu maar krijgen als het goed is wat te horen voor einde deze week :?
vind allemaal langdradig gedoe
Schiet niet echt op Angel, waarom beslissen ze niet gewoon :evil:
zo moeilijk kan het toch niet zijn? :roll:
Luna: zie onderschift!
ja ik weet het ook niet hoor vind ook allemaal maar langdradig :?
Er zit niks anders op dan blijven :thumbup: en vooral…zucht
geduldig blijven wachten :roll: :liar:
middag
hoe is het met iedereen?
hier gaat wel lekker Luna was net bij de buren in het badje geweest en ligt nu te slapen :thumbup:
zo en dan nog een kleine week wachten
hoop dat ze iets kunnen vinden en dat ze dan gelijk ook iets aan mijn stemmingswisselingen kunnen doen :shifty:
Hallo allemaal,
Vandaag weer een bezoekje aan het cb, Chayenne is nu 7620 gram en 67 cm en Joël is nu 7380 :shock: :shock: en ook 67 cm :dance:
Ik baal wel hoor als het mooie weer morgen weer voorbij is!
Oh en als jullie willen lachen check mijn hyves :mrgreen:
Angel, Ik hoop echt dat het snel achter de rug is!!
Francis: ik wil wel lachen maar ik heb geen hyves :think:
Ze zijn goed gegroeit zeg :shock:
Angel: ik neem aan dat ze maar 1 ding kunnen zeggen om je stemming te doen verbeteren :lol: :silenced: :shifty:
Ik ben vandaag nog ff langs Intratuin gereden om wat vrolijke plantjes te halen, en ze hebben daar ook nog eens 20 % korting op alles aangezien ze gaan verbouwen :dance:
Francis: goed gegroeid hoor :thumbup:
en ik heb ook geen hyves :shifty:
Monique: sja…
maar denk dat het een beetje hormonen kwestie is/word :? en ik begin me behoorlijk te storen aan m’n eigen buien dus wil wel wat zeggen geloof ik :oops: :shifty:
:? :twisted: ik word zo moe van m’n lichaam
vanavond om 18.30 ongeveer kreeg ik weer spierpijn vanaf m’n maag tot m’n hals en dan helemaal rondom dus ook m’n rug doet zeer :twisted: :twisted: :twisted:
en dan zal je net zien dat op zo’n moment Darius weer iets vertraagd is met ov :?
gelukkig was het andaag maar 15 minuten en ben ik ook direct in bed gedoken toen hij thuis was
Darius begon al te z**ken dat ik de dokter moet bellen :? toen belde m’n moeder en vroeg meteen ook wat er was en begon ook al dat ik de dokter moet bellen morgen :? (die hoordde aan m’n stem dat er iets was)
ok het klopt niet ik heb tevaak pijnen en heb om 18.30 toen ik het voelde opzetten direct 2 ibroprufen? genomen en de pijn is nog aanwezig ok minder maar nog wel aan wezig :x
sorry moest ff klagen :shifty: