Angel dikke :hug:
ik ga nu de winkels in kledung voor de hele familie halen :mrgreen:
donderdag de 19e heb ik een afspraak bij de dokter (dokter zit deze week niet ze zit maandag weer maar dan moet ik naar het ziekenhuis :? en ik wil geen vervanger :silenced: dus moet ik wachten tot donderdag)
de assistent vond het ook goed dat ik het verder wou laten nakijken vooral omdat ik hier al langer dan een jaar mee loop
zo en net even feestbeesten wezen ruilen bij de hoogvliet :lol: ik heb nu 4 series compleet :oops: 8) (ga ik in Luna haar speelkamer aan de muur hangen die beestjes )
Angel: :hug: hopelijk kunnen ze dan iets vinden zodat je niet steeds die pijn hebt.
Leuk die beestjes :mrgreen:
ja he vind ik ook haha
Angel: ik hoop dat de huisarts je kan helpen volgende week. Het klinkt echt niet goed.Kaart het ook volgende keer aan bij de gyn, omdat je denkt dat een hormonenkwestie is.
Francis: die spruiten van jouw zijn geod gegroeid.
Vandaag zijn ze de kast voor op Dionnes kamer komen plaatsen. De deuren zijn wel beschadigd, dus die komen ze over een tijdje verwisselen.
We hebben zojuist de planken op de goede hoogtes erin gehangen. Dus morgen kan ik die kast gaan inrichten. Dan ontstaat er weer wat meer plaats op de babykamer en dan wordt de kast van de babykamer ook uitgeruimd. Kan ik eindelijk aan de babykleertjes gaan beginnen. :inlove:
Hellen: maandag gaan ze me helemaal onderzoeken of ik last heb van me hormonen :lol:
Succes dan maandag. Ik hoop natuurlijk dat er niets aan de hand is, maar dan is het wel heel raar dat je nog steeds niet zwanger bent. Dus misschien hoop ik dat er wel iets uitkomt en dat het heel eenvoudig is op te lossen.
@Hellen wrote:
Succes dan maandag. Ik hoop natuurlijk dat er niets aan de hand is, maar dan is het wel heel raar dat je nog steeds niet zwanger bent. Dus misschien hoop ik dat er wel iets uitkomt en dat het heel eenvoudig is op te lossen.
ja moeilijk he ik zit ook ik hoop dat ze iets vinden maar ja aan de andere kant…
Effe ego
De vlokkentest was best heftig. MIjn blaas was niet vol genoeg dus werd er zoutoplossing ingespoten dmv een catherter. Daarna dus de eendebek en een slangetje wat door de baarmoeder heen prikt. Heb Erwin maar ff fijngeknepen. De druk die er dan op komt is eigenlijk het grootst. Gelukkig hadden ze in 1x genoeg vlokken.
Nu dik een week wachten op een goede uitslag
ik duim voor een goede uitslag hoor karin
voor de gene die nieuwsgierig zijn wat voor onderzoek ik maandag krijg (ff gepikt van een site )
De COLA-screening
De COLA-screening wordt meestal gedaan als ze denken dat je PCO hebt. Daar is dit onderzoek voor om alles in kaart te brengen.
Je moet nuchter naar het ziekenhuis komen, dus meestal is de afspraak vroeg op de ochtend !
Je moet een formulier invullen ivm mogelijke erfelijkheid in je familie van onvruchtbaarheid. Je moet dan dus invullen of er in de takken van je familie onvruchtbaarheid voorkomt, dus jouw zussen en familie van je moeders kant en van je vaders kant. Dat hele formulier moet je thuis invullen en meenemen naar het ziekenhuis als je de afspraak hebt voor de COLA-screening. De arts loopt dan samen met jouw het ingevulde formulier door en bespreekt het met je ivm dingen die je ingevuld hebt.
Verder doen ze een inwendige echo bij je om te kijken hoe alles eruit ziet.
Daarna moet je ook nog even ±10 buisjes bloed afgeven. Ze controleren o.a op suiker, dus vandaar het nuchter zijn.
De uitslag laat ± 6 weken op zich wachten. Dat komt wel mooi uit want meestal moet je man/vriend nog zijn zaad voor onderzoek inleveren en dat duurt ± 2 weken voordat die uitslag binnen is nadat je eindelijk de afspraak hebt gehad ivm inleveren van het zaad. Dus als je die 6 weken aanhoudt vanaf het moment dat je de COLA-screening gehad hebt voor een nieuwe afspraak dan krijg je meteen alle uitslagen tegelijk te horen van alle onderzoeken die jullie gehad hebben.
Naar aanleiding van al die uitslagen wordt door de medische staf in je ziekenhuis bepaald wat de verdere behandelmethoden zijn.
:shock: 10 buisjes wow dat word in het ziekenhuis even eten voor ik flauwval achter het stuur :lol:
Angel: :shock: dat zijn wel erg veel buisjes bloed :shock:
en je moet 6 weken wachten voor de uitslag, dat word geduldig zijn :think:
Karin: tjee das best heftig, had je er erg last van?
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: deze week gewoon verder voor je.
Hellen: Heb je verder de babykamer bijna klaar dan?
Leuk hé alle kleertjes wassen en strijken heb je nog veel bijgekocht?
Zo ik zit te wachten totdat ik opgehaald word, ik ga namelijk naar de bios, naar de film “sex in the sity”
Monique: ja lang he…
de laatste datum is wanneer we de uitslagen krijgen
de middelste is als Darius zijn best mag doen :lol:
Nee, de babykamer is nog niet klaar. De meubeltjes staan er wel al, maar nog niet allemaal op de goede plaats. Er liggen nog wat verfklusjes. Maar zonder dat die klusjes gedaan zijn kan de baby er toch ook slapen. Maar ik hoop ze wel af te rkijgen van te voren.
Nu liggen ernog heel veel kleertjes voor Dionne die te groot zijn. (ik krijg altijd veel van mijn schoonzusje door) Die slingeren nu nog door de hele kamer. Dionne heeft namelijk die kast uitgeruimd.
Angel: pff, 10 buisjes. :silenced: :hug:
hoi
jee angel 10 buisjes weet je cker dat je zelf terug mag rijden dan??
hellen handig die kids die willen helpen he :inlove: :inlove:
amy hoest met jou gaat alles goed met je
francis wat een scheetjes zeg
karin joh heftig zon test zeg en hoelang moest je nou wachten voor de uitslag
ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je voor een hele goede uitslag !
eline ook weer in sf van dec mammas
gr loessie
Hallo allemaal,
Ik ga zo maar naar bed het was al 2 nachten niet veel met mijn slaap dus dat gaan we nu maar inhalen. Morgen ben ik vrij dus kan ik wat meer slapen :thumbup:
Angel, Jij kon toch niet zo goed tegen bloedprikken? Opzich lijken 10 buisjes veel maar als je kijkt naar de daadwerkelijke hoeveelheid bloed valt het heel erg mee maar ja als je bang bent voor bloedprikken is natuurlijk ieder buisje er een teveel :hug:
In het ziekenhuis stonden ze iedere ochtend en avond aan mijn bed om 3 buisjes af te tappen op een gegeven moment was alles blauw en sinds dien vind ik bloedprikken ook niet meer zo “fijn” als eerst.
Karin, Ik ga voor je duimen hoorm hoop dat de tijd snel zal gaan!
Bigsby, Hoe was de film? Ik heb net spider man 3 gekeken die hadden we nog nooit gezien, ik vond het een leuke film.
Hellen, Die slingerende kleding komt me bekend voor :roll:
Loessie, Ik zal meteen eens naar de foto’s gaan kijken.
mogguh
:doh: ik ga helemaal niet met de auto naar het ziekenhuis :doh: ben zo gewend hier op zuid naar het ziekenhuis te gaan (dan ga ik altijd wel met de auto)
maar nu ga ik in west :think: :eh: (of waar staat erasmus mc?) naar het ziekenhuis en denk niet dat het zo’n goed id is om dat met de auto te doen :lol:
Francis: ik ben een beetje heel erg bang voor naalden :shifty: :oops: de rest gaat wel maar die naald dat is gewoon het ergste…
een oom van mij zei ooit eens ik zal je van die angst afhelpen :lol: kwam die met een accupunctuurnaald en zei deze voel je niet en ga je ook niet van bloeden :think: je raad het al ik voelde hem en ja hoor ik ging ook bloeden :lol:
Hellen: ben benieuwd naar de foto’s hoor als het af is
De film sex in the sity was erg leuk, de film duurde wel erg lang zeg (1 1/2 uur) ik was om half 2 thuis en toen moest ik nog kolven
:roll: dus lag ik om 2 uur pas in bed. Gelukkig heeft Luca mij laten uitslapen tot 8:45 (hij is nog nooit zolaat pas wakker geworden)Maar het nadeel is dat hij nu pas 1 voeding heeft gehad :?
Ik heb zelfs de badkamer en de benedenverdieping al schoon
:dance:
Angel: ik ken die angst voor naalden :oops:
Francis: jij ook lekker vrij vandaag? ga je nog wat leuks doen behalve slapen?
Hellen: leuk zo’n hulpje :mrgreen:
Hallo allemaal,
Nog even een berichtje voor ik zo mijn boeken in ga duiken.
Bigsby, Nee ik ga leren en vanavond in mijn eentje voetbal kijken marco moet om 2000 al werken :wall:
Angel, Haha nou dat heeft dan ook niet echt geholpen he :mrgreen: