1e kw 07 | nog 2 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren #31

:cry: :cry: soms word ik zo moedeloos van onze situatie (financieel)

Darius is pas geleden overgestapt van energieleverancier :roll:

heel de tijd wou hij niet overstappen en nu dus ineens wel :naughty:

krijgen we eindrekening van eneco dat we even 170 euro mogen bij betalen :cry: :cry:

kan er ook nog wel bij moet ook al m’n auto keuren komende maand :cry: :cry: (ben doodsbang voor de keuring vorige auto kon ik laten staan omdat de keuring net zo hoog uit viel als de aanschaf :cry: :cry: )

wou dat die kl*te belasting eens kwam met het geld waar we recht op hebben (duurt ook al een jaar of langer nu…)

en om het allemaal nog leuker te maken :?

we hebben bericht gehad dat we volgende week pas iets horen :zzz:

men vrijdag de 13e zou dat het zijn :?

:hug: :hug:

Angel: das balen zeg! :hug:

Kl*te dat jullie nog niks gehoord hebben :evil:

Francis: haha ik zie je al zitten :wink: :lol:

:pray: :pray: :pray: wij gaan zo naar een klein aquariumpje kijken 160x70x70 :oops: willen jullie ff duimen dat het werkelijk iets is dan heb ik een heeel mooi nieuw huisje voor me vissies :dance:

Ik :thumbup: voor je dat het een heel mooi huisje word voor je vissen!

:dance: :dance: we hebben hem genomen 8)

men die mensen daar hadden echt een aso groot aquarium gewoon niet mooi meer :oops: nam 1/3 van de woonkamer in beslag zeg maar :shock:

ok dit aquarium is ook wel groot maar past 3x in hun aquarium :shock: :shock: dus nog niet zo aso :shifty:

ben nu ook maar druk bezig allerlei dingen bij elkaar te zoeken want hij moet ook gevuld worden :shifty: (heb gelukkig een hoop grote stenen in m’n tuin :wink:

Hallo allemaal,

Nou jullie kunnen zeggen van mijn molenhoed wat jullie willen maar hij gaat toch echt weer op de volgende wedstrijd!!

Angel, Wil wel een fot als het af is van hun nieuwe huis!

:mrgreen: is goed ook foto van hun oude huisje :wink:

al zijn de meeste vissen nu ziek :frowning: k*t dierenwinkel hier :silenced: hij had mij gezegt dat ik hem voor 1/3 moest leegscheppen en nieuw water erbij moest doen elke 2 weken nu zijn m’n vissen ziek (ik vond ze er al vaag uitzien :shifty: en m’n broer zei ze zijn ziek :cry: :cry: )

angel zit niet echt mee allemaal he :hug:

francis; ja zou die hoed zeker volgende wedstrijd maar weer opzetten :mrgreen:

karin hoe gaat het met jou?

loessie met mij alles goed! voel me gewoon helemaal ok, ik fluit echt door deze zwangerschap heen! enne, alweer 27 weken vandaag! :shock: :dance:

groetjes aan iedereen

Angel: ik wil ook graag foto’s zien, van de oude en van de nieuwe :mrgreen:

Wat zielig dat de vissen nu ziek zijn :cry:

Amy: wat fijn dat je zo’n makkelijke zwangerschap hebt :dance:

Dat is om het goed te maken van al die ellende van daarvoor :wink:

Francis: zoals ik al zei brenkt jou molen vast geluk dus zet hem maar mooie elke wedstrijd op :thumbup:

Hallo,

Francis gaat vanaf morgen al klaar zitten met haar molen :mrgreen: ( alleen op het werk doe ik hem ff af haha)

Amy, Ja al 27 weken het gaat nu snel he, nog ff dan ben je mama!!

Angel, Ja idd een foto van het oude en het nieuwe huis. En dat van het water, je mag idd nooit het hele water ineens verversen en als ze stip hebben daar hebben ze van dat zout voor. Als je nieuwe visjes koopt moet je ook eerst 2 uur die zak met water waar ze in zitten in het water leggen zodat ze langzaam aan de temp kunnen wennen :thumbup:

Oh ik hoor een mopperkont boven…

waarschijnlijk zijn ze ziek geworden omdat ze met heel veel visjes zaten :shifty:

ik had 30 jonge guppies en dat is het waarschijnlijk geweest…:frowning:

ik had het aquarium voor 1/3 leeg geschept en toen weer gevuld

Angel, ben benieuwd naar het nieuwe huis van de visjes. Hoop dat ze allemaal beter worden.

Francis, hihi, die molen is geweldig! Maar het helpt wel blijkbaar :mrgreen:

Amy, alweer 27 weken, het gaat hard! En wat fijn dat je zo makkelijk door de zwangerschap glijdt!

Loessie, leuke foto’s van Eline.

Bigbsy, 1.5u voor een film is toch helemaal niet zo lang? Dat is de normale lengte voor een film. Wel lekker dat Luca je zo heeft laten uitslapen!

Hier een mannetje dat de laatste paar dagen overdag om de 2.5u komt. Vreet energie en ben dus ook echt moe. Heb daardoor ook meteen weer meer honger :?

avond

zo wij zijn druk aan het puzzelen waar we in hemelsnaam het aquarium gaan zetten :lol: :lol:

hij heeft al alle hoeken van het huis gezien :oops: (is maar goed dat ie nog niet werkelijk aanwezig is :wink:)

net het hele dressoir leeg getrokken en toen zei ik ik twijfel 8) :lol:

nu komt hij heel waarschijnlijk bij de keuken te staan en dan de eethoek ertegen aan :inlove: (net of je in een restaurant eet :lol:) alleen is m’n tafel een paar cm groter dan het aquarium (de kast onder het aquarium is 180)

en toen kwam de twijfel weer er zit een kast onder het aquarium… daar kan ik niet bij als er een tafel voor staat :zzz: :zzz: :zzz: ik ga nog ff door met puzzelen :wink: (hopelijk uitgepuzzeld voor hij er is :wink:)

ok hij komt “definitief” bij de keuken “achter” de eethoek (tenzij natuurlijk het morgen echt niet mooi is als die hier is :wink:)

bleh morgen vroeg op

zal mij benieuwen al die onderzoeken :shifty:

en heel hard hopen maar dat ik niet teveel honger krijg/heb morgen ochtend :wink:

:zzz: :zzz: :zzz: is wel vroeg opstaan hoor hey

baal eigenlijk wel een beetje dat ik ook niet mag drinken… :shifty:

:shock: :shock: :shock: dacht dat mijn ongelukkigheid verband hield met vrijdag de 13e maar helaas het gaat vandaag gewoon weer verder :frowning:

eneco betalen we achteraf :think: :shock: en de nieuwe energie leverancier vooraf :shock: :shock: :shock:

dat word dus moeders weer lief aankijken :cry: :cry: :cry:

snap nu echt niet meer waarom mensen ooit zouden willen overstappen van energieleverancier pfff duur grapje

angel als wij financieel geld nodig hebben verkopen we meestal iets en dan kopen we daar weer wat leuks anders van.

en inderdaad zoals jij zegt mams weer lief aankijken ik heb ook zon lieve mams.

ik heb WEER fotos van eline op sf van dec mamas geplaatst

gr loessie