ik heb niks om te verkopen
alleen mân huis :silenced:
het onderzoek ging goed
baarmoeder en eierstokken is niks bijzonders aan te zien
nu is het afwachten op het bloed dat op ik weet niet hoeveel hormonen word getest
Angel: fijn dat ze niks bezonders hebben gevonden, ze te horen is er niks mis met jou?
Wat gaan ze nu doen?
Ben je nog aan het puzzelen?
Noemi: de film duurde 2,5 uur (van 22:00 uur tot 00:30 uur) dus hij was wel wat langer dan andere films :mrgreen:
Is het voor Ray geen sprongetjes tijd? om de 2,5 uur is wel erg vaak hé?
Gaat verder alles nog goed?
Francis: heb je de molen alvast op? :lol: :lol: :lol:
Loessie: wat verkoop je dan?
Gelukkig hebben wij een spaarrekening dus hoeven wij niemand lief aan te kijken, maar als het echt nodig zou zijn dan hebben we een lief stel ouders :mrgreen:
Hallo allemaal,
Heb vanavond gesport en zou nu eigenlijk moeten leren maar heb lekker geen zin :mrgreen:
Bigsby, Nee nog niet op maar hij staat wel al klaar op tafel
Angel, Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen met je onderzoeken maar tot nu toe alles goed, nou dat is mooi want dan ligt het in ieder geval niet aan je instrumenten en met hormonen kunnen ze tegenwoordig heel veel :thumbup:
Loessie, Alweer fotoâs sjongejonge jij blijft bezig he :mrgreen:
Joël gaat er morgen ook weer zo bij zitten :mrgreen:
hoi hoi
nou we zijn uitgepuzzeld hij staat dus uh weinig kans dat hij nu nog verschoven word :lol: (ok hij is nog âleegâ heb er een kasteeltje en zeepaarden in gezet :lol::lol: , maar men wat is ie zwaar :shock: dus weinig kans dat hij nog ergens anders neer gezet gaat worden )
op laatste moment begon ik toch weer te twijfelen :oops: :oops: :oops: maar Darius was het er niet mee eens hij moest en zou naast de bank komen te staan :lol:
ik heb trouwens mân kleine aquarium in sf gezet
Monique: ze gaan nu naar mân bloed kijken of ik alle hormonen heb ofzo :lol:
ja wij hadden een huis die met verlies werd verkocht en dan slinkt een spaarpotje heel snel
Francis: :inlove: schattig hoor Joël
@angel fijn dat ze niks gevonden hebben. Hopelijk gaan ze snel actie ondernemen.
@Francis, Foei :naughty: hup leren jij. Wel een mooie foto van Joel. :inlove:
Ik ben moe Had me vandaag al verslapen :oops: Vanavond vergadering (hoe bedenken ze het tijdens nederland )
Francis: het voetbal word er bij Joël al gelijk ingeslagen :lol: :lol:
Karin: ik snap ook niet hoe ze vanavond een vergadering kunnen plannen :think: Succes!
Angel: Fijn dat de vissen nu een vaste plaats hebben, zijn ze al weer beter?
Ik ben aan het wachten totdat mijn slaapkop wakker word, Luca was eerst om 5 uur wakker om te eten, daarna gelijk weer naar bed gebracht (hij sliep namelijk gisteravond om 6 uur al :shock: ) toen wilde hij om 9:30 uur eten daarna wilde hij weer gelijk naar bed, en hij slaapt nog steeds :shock:
Ik wil namelijk someteen gaan wandelen naar het winkelcentrum :eh:
Ik ga zo maar eens stofzuigen denk ik!
Monique: nee de waardes van het water gaat op het moment niet helemaal goed
dat moet ik eerst een beetje stabiel proberen te krijgen en tot die tijd maar hard hopen dat ze blijven levenâŠ
en anders maar helemaal opnieuw beginnen met de nieuwe bak
Angel: dus het is niet zo makkelijk om een aquarium te hebben :think:
Ik vind het super om te zien maar het is mij teveel werk, vroeger hadden we thuis ook een heeel groot aquarium, die was ook zooo mooi om te zien.
een groter aquarium is iets makkelijker dat water blijft wat meer stabiel dan in een klein aquarium
en ik heb pas overbevolking gehad waardoor het water dus een opdonder heeft gehad :?
En je moet natuurlijk ook goed uitkijken met welke vissen je bij elkaar zet?
hoi!
francis schattige foto van Joël :inlove:
ben vandaag naar de vk geweest, was tevreden! baby groeit goed, genoeg vruchtwater, bm zit nog maar iets onder middenrif⊠dus nog weekje of 2 en mijn buik gaat naar voren groeien haha! verder nu in totaal 9,6 kilo aangekomen, laatste 3 weken maar 1,5 kilo dus ben tevreden tot nu toe haha!
goedemorgen
zo vandaag gaan we visjes kijken
ik weet ongeveer wel welke visjes ik zou willen maarja wie weet zie ik daar wel hele andere veel mooiere visjes
monique: ja moet je idd mee uitkijken want ik heb nu al paar visjes uitgezocht die niet bij elkaar kunnen
zo pffffffff tussendoor telefoon gehad kennis overleden afgelopen nacht is heel snel gegaan allemaal is 75 geworden (ken die vrouw sinds ik 9 was dus zoân 18 jaar)
Amy: fijn dat alles zo goed gaat
ik zag staan dat je bijna pretecho had maar die had je toch al gehad? (of was dat de gewone 20 weken echo?)
dubbel :?
Angel, hoe gaat het nu met de visjes?
Francis, leuke foto van Joël! En het supporteren van hem heeft geholpen 8)
Bigsby, lekkere slaapkop die Luca!
Amy, fijn dat alles goed was!
Angel: en heb je al genoeg vissen om die grote bak te vullen?
Amy: fijn dat alles goed gaat :dance:
Ik las ook ergens dat je helemaal nergens last van hebt? nou gelukkig maar
Noemi: Ben je nog met de fles aan het oefenen?
Ik heb er een nieuwe taak bij gekregen op het werk :dance: wat ik eerst deed (waar ik voor ben aangenomen) ligt een beetje stil omdat het vakantie is voor de studenten. Misschien maak ik nu meer kans om iemand (die met zwangerschapsverlof gaat) over te nemen
angel; nee dat was de 20 weken echo, 7 weken geleden alweer⊠2 juli dus de pretecho, zooooooooooân zin in!
monique; nee ik heb idd nergens last van⊠nou ja, niks noemenswaardigs iig⊠af en toe wat moe, maar ik slaap momenteel laat ivm voetbal en op mijn werk heb ik het ontzettend warm, maar ik heb vandaag bij iemand zoân staande ventilator weggekaapt en lekker bij me neergezet!! :dance: dan koel ik tenminste een beetje af :eh:
zo vanmiddag leuk visjes gekeken veelste veel visjes zijn leuk/mooi
hoop die ik had opgeschreven die niet kunnen
zag ook kreeftjes :inlove: was zoân leuk beestje zat achter in de bak met zân scharen omhoog :lol: :lol:
dus ik met mân vinger voor het glas bewegen :mrgreen: komt ie als een gek naar voren gerend hahahahaha en met zân scharen naar mân vinger hahahahaha
maar die kan dus helaas niet bij visjes maar hij had ook garnalen die een beetje op kreeftjes lijken die wel bij visjes kunnen :inlove:
verder op in de winkel zie ik kikkers hahahaha dus ik vragen blijken ze een beetje heel erg groot te worden :? maar hij had ook dwerg kikkertjes :inlove:
ofwel leuk middagje met teveel leuke visjes en andere beestjes 8)
aquarium is nu ook gevuld met grind voedingsbodem en een stuk hout en diverse stenen
volgende week woensdag ga ik plantjes halen :dance: (dan krijgt hij weer een hoop nieuwe plantjes in de winkel)
morgen of overmorgen gaan we het aquarium vullen (word spannend :lol:)
Noemi: ja gaat nog goed met de visjes denk dat het ergste nitriet uit de bak is
Monique: als ik alle visjes neem die ik mooi vind heb ik zo weer overbevolking maar genoeg moois gezien
denk dat ik gewoon 1x per maand een leuk visje (of schooltje vissen ligt een beetje aan de prijs) ga uitzoeken anders is ie in 1x vol of te vol :?
fijn dat je een andere taak erbij hebt gekregen op je werk
Amy: kan mij voorstellen dat je er zin in hebt :dance:
vanmorgen naar de dokter geweest voor die pijnen
het is waarschijnlijk geen spierpijn⊠het zijn waarschijnlijk galstenen
en als dat het werkelijk is dan moet ik geopereerd worden
nu moet ik bloedprikken en een afspraak maken in het ziekenhuis voor een echo