Auwh, dat klinkt niet fijn Angel.
Hopelijk kan je snel terecht voor de echo en het bloedprikken.
zo vanmorgen ben ik gelijk bloed gaan prikken en volgende week vrijdag kan ik al terecht voor de echo
:twisted: alsof ik nog niet genoeg bloed heb afgegeven ben ik vandaag dus ongesteld geworden :lol:
bloederig zooitje deze week :silenced: :lol: :lol:
maar wel netjes 29 dagen dit keer
Beetje erg veel bloed in een keer :roll:
Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden Angel
Amy: wat lekker dat je nergens last van hebt, geniet er maar lekker van.
Hallo allemaal,
Nou Angel ik begin nu toch wel nieuwschierig te worden naar je aquarium hoor :mrgreen: En mooi klote bericht zeg :?
Hier even wat mindere dagen heb even een dipje maar dat heb ik eens in de zoveel tijd en gaat ook wel weer weg over een paar dagen.
Met de kindjes alles ok, ze kunnen nu allebei van rug naar buik rollen, Joël kon dat vorige week al en Chayenne nu ook :inlove: Joël is alleen even vergeten dat hij ook al heel lang van buik naar rug kan :mrgreen:
Monique: ja ik weet niet precies wat ik moet hopen op het moment die pijn is ook vreselijk
ik heb geen zin om in het ziekenhuis te liggen alweer maarja als ik dan nooit weer die pijn hoef te hebben :think:
wel al foto’s gezien in het showforum Francis?
ja kl*te nieuws he
Oh nee nog niet ga meteen kijken
Angel: tja als je dan van de pijn af bent is het natuurlijk goed maar ik denk dat de afspraken met de gyn dan uitgesteld worden?
Francis: ben je nog goed aan het leren?
Goedemorgen
Bigsby, Het gaat goed hoor met het leren ik kan het nog goed combineren :thumbup:
Ik zit nu op het werk maar er is niet veel t edoen vandaag :?
Angel, nou 29 dagen is erg netjes!
Je kan ook een aquarium met alleen kreeftjes nemen :mrgreen:
Wel grappig dat dat kreeftje zo naar je toekwam.
Francis, hihi, die Joël, is hij het weer vergeten :mrgreen: Ach, hij zal het zich snel genoeg wel weer herinneren.
En wat goed dat Chayenne zich nu ook kan omrollen!
Monique: ja zwanger worden zit er dan even niet in idd want in de 1e 3 maanden van de zwangerschap mag je niet onder narcose :?
maar goed als het allemaal een beetje gaat opschieten loopt dit allemaal ff snel nog voor alles
25 juli hoef ik pas voor de uitslagen en krijgen we te horen hoe nu verder dus als het meezit ben ik voor die tijd geholpen (ok beetje erg positief :lol:)
Noemi: mjaw zou kunnen alleen kreeftjes maar dat lijkt
me ook weer best saai dan ik hou van heel veel kleurtjes 8)
Hallo allemaal
Wat ik gister mee maakte:
Ik ben voor de tweede keer tante gewordee mijn broer is vader geworden van een zoontje: Simon.
Maar goed ik vertelde dus tegen Brian dat de baby nu was geboren, ik zei verder niets omdat ik benieuwd was wat zijn eerst evraag zou zijn. is het een jongen? wat is de naam? of iets in die geest…
Zijn eerste reactie was oh leuk… toen volgde er alleen een paar seconden waarin hij me appelig aan stond te kijken en toen kwam de grote vraag: Mama wat eten we vandaag? :lol:
Nou ik kwam werkelijk niet meer bij je kon me echt opvegen van de vloer !!
gefeliciteerd Francis
ja uh hij zal honger gehad hebben 8) :lol: :lol: :lol: (geweldig kinderen )
@francis wrote:
Hallo allemaal
Wat ik gister mee maakte:
Ik ben voor de tweede keer tante gewordee mijn broer is vader geworden van een zoontje: Simon.
Maar goed ik vertelde dus tegen Brian dat de baby nu was geboren, ik zei verder niets omdat ik benieuwd was wat zijn eerst evraag zou zijn. is het een jongen? wat is de naam? of iets in die geest…
Zijn eerste reactie was oh leuk… toen volgde er alleen een paar seconden waarin hij me appelig aan stond te kijken en toen kwam de grote vraag: Mama wat eten we vandaag? :lol:
Nou ik kwam werkelijk niet meer bij je kon me echt opvegen van de vloer !!
Die Brian! :mrgreen: :mrgreen: Maar je weet toch wel dat voor mannen (dus ook nog kleine) eten het belangrijkste is!
Wat een geweldige reactie van Brian :inlove:
Weet hij ondertussen al hoe zijn neefje heet? :mrgreen:
Ja inmiddels weet hij hoe hij heet ik heb het zelf maar verteld
:mrgreen:
Hihi, dat weet hij dan gelukkig al.
Hopelijk vond hij de macaroni dan wel lekker? (aangezien dat toch zo belangrijk was voor hem 8) )
Francis: haha wat een reactie van Brian zeg!!
Angel: Hopelijk gaat het ook zo snel als jij in je hoofd hebt :mrgreen:
Heb je vandaag nog visjes gekocht?
Noemi: alles met jou en R. goed?
zo aquarium is voor 20 cm gevuld en tot nu toe nog geen natte voeten 8):lol::lol:
als de plantjes er zijn gaan we hem verder vullen anders is het geen doen met de plantjes erin zetten (ok ik heb een aantal diploma’s hahahaha maar toch)
Monique: visjes komen pas de 15e als het meezit
woensdg gaan we plantjes halen
Wat is het hier rustig geweest van het weekend :think: waar is iedereen?
Het was erg gezellig vandaag in de Apenheul, Luca heeft zich ook zo goed gedragen. Hij heeft 2x een half uur geslapen en verder was hij zo druk met alles te bekijken :inlove: Hij drinkt altijd de eerste 2 voedingen live, dus moest ik hem daar voeden. Wij een bankje gezocht, ik geloof ook niet dat veel mensen het doorhadden behalve die gene die om ons heen zaten :lol: :lol:
We hebben hem gister en vandaag ook een toetje gegeven (danone aardbei) hij vind dat heeeel erg lekker hihihihi
We hebben vanmiddag een hele harde regenbui gehad met onweer, we waren zeiknat, zelfs Luca was nat (en dat met zijn regenkap) maar hem kon ik daar zo ff verschonen. Het was ook wel grappig want iedereen ging schuilen, en dan raak je ook nog met elkaar in gesprek, vooral als je zo’n kleine bij je heb 8) En na de bui zijn we weer verder gaan wandelen.