1e kw 07 | nog 2 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren #31

@Angel & Luna wrote:

:shock: zo Amy dat schiet op zeg :shock:

ja he!! dat vinden wij dus ook :mrgreen:

Amy, ja, bijna gaan aftellen! :dance:

Net even de foto’s bekeken, het zag er erg gezellig uit! En veeeeeel eten :mrgreen: Was alles op?

Angel, balen dat je stip hebt! Hoop dat het snel uit het aquarium is!

Francis!!!

4804 :lol: :mrgreen:

Hallo allemaal,

Nou ons zoveelste project is bijna af, we waren bezig om de schuifdeuren terug te plaatsen in de woonkamer.

Gisteren de hele da bezig geweest tot 00:30 en nu moet het nog een keer geschilderd en dan kan het glas in lood in de deuren en is het af!!

Angel, Krijgt ze steeds een kado dan als ze op de wc plast?

Noemi, Jij bent gewoon flouw bezig :mrgreen:

Amy, Hey bolle :mrgreen:

Francis: zo jullie zijn druk bezig :thumbup:

wij moeten ons er echt weer toe zetten verder te gaan met de zolder :oops:

ja een klein kadootje

ik had een serviesje gehaald en bij elke keer dat ze iets op het potje heeft gedaan kreeg ze een onderdeel :wink: (dus een kopje met schotel of suikerpotje enz dus niet het hele serviesje in 1x :lol:)

en nu hebben we nog een doktersset en tandartsset :smiley: en paar bellenblazen :smiley:

Luna is een beetje uitgekeken op de stickers aangezien we al vrij veel pogingen hebben gedaan :shifty:

:dance: :dance: ze heeft net op het potje gepoept en niet gevraagd om een kadootje :dance: :dance:

:wall: tevroeg gejuigd doet ze net een plasje rent naar de bank om naar de bak met kadootjes te wijzen :wall:

Angel, Natuurlijk doet ze het voor een kadootje :mrgreen: het zal haar een zorg zijn waar ze het doet.

Brian is uit zichzelf op de wc gegaan hij vond het toen bere interresant :mrgreen:

Dames nog een dag van dit verschrikkelijke weer en dan gaat eindelijk de zomer beginnen!!!

Goeiemiddag!

Hier knulletje wakker om 8u en daarna pas om half 1!

Angel, ik zou gewoon zorgen, 10 stickers en dan pas een cadeautje!

Francis, ben benieuwd naar het resultaat! Nog 1 dagje wachten :smiley:

:eh: als ze het in haar luier of broek doet vind ze dat echt niet leuk meer hoor

in begin (paar maanden geleden) intresseerde haar dat allemaal weinig als ze in d’r broek plaste

dus ze doet het niet helemaal voor het kadootje opzich

Angel, Nou dan zal het niet lang meer duren toch als ze er zelf van baalt :thumbup:

ze heeft alleen donderag en vrijdag een ongelukje gehad dus gaat heel goed toch :mrgreen:

ze is alleen zo uitgekookt dat ze een kadootje wil :lol: ipv een sticker :shifty:

Angel, Neem aan dat jij ook liever een kadootje hebt dan en sticker :lol:

Angel, oh, dat is wel goed dat ze niet graag een vieze broek heeft!

En het is een slimme dame hoor dat ze liever cadeautjes heeft dan stickers :mrgreen:

Ik heb net gekolfd en ga nu lekker slapen.

Weltrusten! :-*

mogguh

ik heb niet zoveel te melden nog

hoop dat het gauw donderdag en vrijdag is :wink:

:-*

Angel: balen dat je weer witte stip hebt, en komen die gamba’s er nu in? :lol:

Ik zou ook liever een cadeautje willen dan stickers :wink: het is juist slim van haar 8)

Amy: het is nu aftellen geblazen :mrgreen: ik vind het nu ook heel snel gaan.

De meeting ziet er gezellig uit, was dat bij jou thuis gehouden?

Er waren zelfs mannen bij :o

Noemi: wat een slaapkop die R. :lol: :lol:

HIj is ook nooit vroeg wakker of wel?

Francis: ben je nu uitgeklust in huis?

Hoe gaat het met leren?

middag

zo Luna is lekker bij opa oma gaan spelen :smiley:

waren even boodschappen gaan doen met z’n allen en Luna wou niet mee naar huis :lol: dus die heb ik daar achter gelaten

nu heb ik heerlijk de hele middag/avond voor mezelf :dance: (om 19.00 neemt Darius haar mee naar huis moet hij 1 halte eerder uitstappen met de tram :lol:)

als het goed is gaat Darius morgen tekenen vind allemaal best wel eng eigenlijk :shifty: vind ze er nogal laks hij zegt dat het komt door dat ze het zo druk hebben

ik hoop maar dat hij gelijk heeft hij is er tenslotte geweest zullen we maar denken :shifty:

de voorwaarden enzo zien er ook best goed uit op 1 puntje na maar moeten even kijken hoe zwaar ze daar nu echt aan tillen

Monique: de waarier hand garnaal gaat er in tenminste dat is als m’n aquarium weer beter is :wink:

Angel: als ik het goed heb twijfel jij nogal aan "die mensen"ik hoop dat Darius er goed aan doet om daar te tekenen. Misschien moet je het er nog maar eens met hem over hebben of het wel zo “veilig” is daar.

ja ik heb idd mijn twijfels Darius z’n moeder ook en ik geloof mijn ouders ook :lol:

we hebben het allemaal gezegt tegen hem maar volgens hem is dat omdat ze het er druk hebben…

Angel: dus ondanks dat jij tegen bent gaat hij het toch doen?

Straks heeft hij misschien helemaal niks meer :shock: