:oops: :oops: :oops:
leuke foto van het zomerfeest van mij 8) :lol: :oops:
oh en zo gezellig was het na een paar biertjuhs (ik zit daar braaf met water en cola van Darius)
haha Angel lig jij daar met je hoofd op tafel? :lol: Ik zou bijna denken dat je daar al een hoop biertjes weg had gedronken :lol: :lol:
Noemi: Gelukkig sliep je nog niet, en half 9 is best een mooi tijd.
Luca was om 6 uur al wakker :roll: gelukkig was het Gerard zijn beurt om hem eten te geven :mrgreen: daarna was hij om half 9 weer wakker.
Wij zijn vanmiddag naar Piet Z**mers in Wilp geweest, Gerard wilde nog een pak voor de bruiloft (die wij donderdag) hebben. En ik heb nog een jurkje gekocht, daarna zijn we nog ff snel naar Arnhem gegaan want er moesten natuurlijk nog schoenen bij :roll: En daar heb ik nog een blauwe spijkerbroek gekocht, want die ik al had pas ik nog steeds niet.
:lol: :lol: :lol: nee ik hang tegen Darius aan maar dat zie je dus niet :lol: :lol: :lol:
en daar ben ik nog heel erg nuchter
:lol: :lol: :lol: ik zie alleen de tafel.
Hahaha, Angel, je ziet helemaal niet dat je tegen Darius aan het leunen bent.
Bigsby, super dat jullie geslaagd zijn voor kleding!
En lekker dat jij kon blijven liggen vanmorgen!
:lol: :lol: :lol: foto is echt rot genomen maar ik leun dus tegen Darius op 8) :lol: :lol:
en het is een houten randje aan de muur dus geen tafel
zo net even 20 vuurgarnaaltjes gehaald en ik heb er nu nog 19 :lol: :lol: :lol: ik gooide ze erin en ze zijn nogal klein en toen dacht een vis hey lekker we worden gevoerd :wall: :wall: :wall: scheelt dat die beesten erger zijn dan konijnen dus als het meezit komt het nog wel goed met m’n garnalen
Angel: het wordt echt weer eens tijd voor een foto :mrgreen:
:mrgreen: ja als ik m’n camera weer heb zal ik foto’s gaan maken
Ah, 1 vuurgarnaaltje minder dus, wat zielig!
Maarja, voor je het weet heb je er dus weer heel veel.
Hoe gaat het met de kikkers?
Voor foto’s van Luca moet je zijn bij de decembermama’s blz. 55 :inlove:
Noemi: mwah ik heb vanmorgen nog 1 garnaal kunnen vinden :lol: zegt niet zo heel veel natuurlijk in zo’n hele grote bak (veel planten en rotsen dus wie weet zitten ze verscholen :lol:)
met de kikkers gaat het echt super :inlove: :inlove: zijn al wat gewend dus af en toe zien we ze nu zwemmen ipv heeeeeeeeeel vlug lucht happen en zich weer verstoppen
ik heb ze van de week ook zien eten dus helemaal geweldig :inlove: (gaan binnenkort nog paar kikkers bijhalen :shifty: )
oh en van de kikkers zie ik er nog steeds maar 3 :? zegt ook niet veel natuurlijk wie weet zitten die andere nog verstopt of zie ik er een paar aan voor “dezelfde”
Monique: :inlove: :inlove:
met zindelijk worden gaat hier ook helemaal geweldig :dance:
al heb ik het id dat ze het vooral voor de kadootjes doet nog op het moment :think:
waren net in de stad hadden wel naar de red bull air race willen kijken maar het begon te regenen :( dus geen goede combinatie met 2 die griep hebben :twisted:
nu maar uurtje wachten en dan op tv kijken :roll:
hard hopen maar dat het volgende week prachtig weer is dan hebben we zomer carnaval :dance: :dance:
Angel, kunnen de kikkers dan ook ergens op steunen/leunen? Of drijven die zonder steun soms zo vlak onder de waterspiegel?
En nog maar 1 garnaaltje? Ah, hoop niet dat ze allemaal opgegeten zijn.
Springen de kikkers eigenlijk niet meer uit de bak?
Leuke foto’s van Luca, Bigsby!
noemi: ze schuilen vooral tussen planten en stenen veelal eigenlijk op diepste punt van de bak :mrgreen:
nee we hebben een doekje bij het gat van het aquarium gaan er binnenkort een stuk hout plaatsen en dan nieuwe kikkers bij halen
paar foto’s van de kikkers
Hihi, wat grappig!
Je ziet ze met veel moeite in die grote bak :mrgreen:
je ziet ze makkelijker dan de garnalen :silenced: :shifty:
ik ga van de week gewoon wat grotere garnalen erbij halen
Angel: ga je er gamba’s bij in gooien? mmm lekker hoor :lol: :lol:
Wat lief die kikkers, ik ben benieuwd naar de foto’s. Je bent ook maar druk met dat aquarium!
:drool: :drool: lekker gamba’s :lol:
ik zei ook al over die mossel als het niks is hebben we iets voor op de bbq :shifty:
heel druk idd met dat aquarium :? m’n broer zat hier net hij zegt je hebt volgens mij witte stip :wall: :wall: :twisted:
dus daar zijn we nu weer mee bezig :?
maar het id is om deze erbij te halen
alleen schuift dat nu dus een week op dankzij de witte stip :twisted:
zo ben ik ook weer eens :mrgreen:
leuke foto’s gezien van Angel, en van je kikkers! :mrgreen: succes weer met die witte stip :eh: volgend weekend schijnt het echt heerlijk weer te worden, graadje of 26, dus dat zomer carnaval moet wel goed gaan komen! :dance:
monique lieve foto’s van luca! :inlove:
wij hebben gister met de septembermama’s meeting gehad, was erg gezellig!! voor foto’s zie showtopic septmama’s
enne, nog 8 weken!! :dance: en nog 4 weken werken :dance:
:shock: zo Amy dat schiet op zeg :shock: