iemand nog intresse in een kat? :silenced: :shifty:
rot beest heeft het de laatste tijd echt op mij voorzien :twisted:
net heeft hij mij gekrabt tussen duim en wijsvinger AUW!!! hij kon geen leuker plekje uitzoeken :twisted:
hij zat op schoot toen ik hem eraf wou gooien zet ie ff z’n nagels in mij :twisted:
nouja nu maar hopen dat m’n brood gaat lukken :drool: zijn een witbrood aan het bakken (nouja Luna ligt te slapen :lol:) maar verder heeft ze goed geholpen door te kijken
:drool: brood is lekker
Nou ze is maar een keer wakker geworden om 04:55. Ze leek vanmorgen helemaal niet ziek meer en haar flesje had ze zo op!
Joël heeft nog steeds nergens last van, hopen dat dat zo blijft
Angel, Ik kan niet tegen katten dus aan mij raak je hem niet kwijt! :mrgreen:
Francis: fijn dat ze al beter lijkt te zijn ik hoop voor je dat ze ook echt beter is
:dance: :dance: eindelijk heb ik m’n kikkers zien eten (scheelt weer een heleboel bijvoeren :silenced: )
:dance: :dance: het heeft lang (zeg maar gerust heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang) geduurt maar Darius heeft goed nieuws gekregen :dance: :dance:
ik laat er verder nog niet veel over los want ik weet verder nog niks eigenlijk hopelijk weet ik vanavond meer :dance: :dance:
Angel: heeft Darius nu eindelijk het nieuws gekregen??? hopelijk is het ook echt goed nieuws
Balen dat je keelpijn erger word :hug:
En witbrood, bruinbrood is veel gezonder voor je
En ik hoop dat jij van de week ook alleen maar goed nieuws krijgt
Francis: beter dat C. vannacht maar 1x kwam, en dat ze haar flesje leeg heeft gedronken en binnen heeft gehouden :dance:
Gelukkig is J. nog niet ziek :dance:
:inlove: :inlove: Luna heeft vandaag geen ongelukjes gehad :dance: :dance:
ze heeft zelfs op het potje gepoept
ze liep al de hele tijd te heen en weren bij de wc (daar staat haar potje ) en toen was het ineens MAMA!!! kijk nou!! Luna gepoept :lol: :lol:
Monique: het is goed nieuws maar het verdere hoe en wat weet ik nog niet dat hoor ik hopelijk (als hij niet later is…) over een kwartiertje :dance:
Angel, super dat Darius goed nieuws heeft gehad.
Ben benieuwd naar de verdere details!
En knap van Luna!! Nu hopen dat ze het volhoudt.
Francis, dan hebben ze goed geslapen hoor! En netjes dat ze deze keer wel alles binnenhield.
Angel: en? mag je het nu hardop zeggen??
ik weet ook nog niks :roll:
hij heeft mail gehad hopelijk met een hoop informatie
Mail?? word hij niet eens gebeld? :eh:
ja maar hij was op z’n werk
heeft hij geen mobiel?
ja maar hij was op z’n werk
hmmmm dus moeten wij maar langer wachten?! :?
:lol: :lol: nou van de mail worden we nog niet “wijzer” had wel gehoopt dat ze even de voorwaarden enzo erin hadden bijgesloten :?
dus uh wordt vervolgt :roll:
Nou dan wachten we nog maar ff geduldig af :liar:
:lol: :lol: ja erg he :?
opzich is het dus ja tenzij de voorwaarden natuurlijk pet zijn
Balen dat je dan nog niets weet.
Konden ze niet na zijn werkuren terugbellen?
Of kon hij niet met zijn mobiel zich even afzonderen?
Goeiemorgen!
Hier kwam meneertje opeens om 1u om te drinken (wilden toen net gaan slapen). Om half 2 lag hij weer in zijn bed en toen werd hij pas weer om half 9 wakker.
Vandaag weer een grijze dag. Maar, vanaf volgende week beter weer. Hoewel … eerst zien en dan geloven!