ik ben er niet helemaal tegen maar het zit me ook niet helemaal lekker :shifty:
Maar luistert Darius wel naar je?
ja soort van :lol:
maar we gaan het er vanavond nog even goed over hebben want morgen is het al zover als het allemal door gaat
Maar als jij het niet vertrouwd dan zou ik het wel proberen tegen te houden, het klinkt misschien L*llig maar anders heeft hij straks niks meer, en zit jij er ook mee.
(moeilijk om iets uit te leggen als je niet alles kunt zeggen :eh: )
ja idd en daar ben ik ook bang voor
al zou het niet aan Darius liggen maarja ik had wel wat meer enthausiastme verwacht enzo eigenlijk ipv dat afwachtende gedoe en slome gedoe enz
dat is ook wat het zo moeilijk maakt
maarja ik ga het er zo nog even goed over hebben met Darius want ik wil niet weer hetzelfde meemaken als 2 1/2 jaar geleden :shifty: 8)
Kan me voorstellen dat je dat niet weer wilt mee maken, maar je mag er toch vanuit gaan dat hij dat ook niet wil. Hij vind het toch ook raar dat ze zo afwachtend deden?
hij gooit het erop dat ze het druk hebben
hij wil graag en dat begrijp ik ook het scheelt zoveel op verschillende vlakken
hij stoort zich gelukkig ook wel aan hun houding op dit moment gezien 1 punt gewoon werkelijk helemaal nergens op slaat even kijken of dat nu aangepast gaat worden enzo
ARGH!!! moeilijk idd om zo gebrekkig dingen uit te leggen :lol:
noemi; nee niet alles was op :mrgreen:
francis; he gekke :mrgreen:
bigsby; ja zeker aftellen nu! maar eerst aftellen naar verlof, nog 17 dagen werken! :dance: meeting was zeker gezellig, was bij Kim3e thuis in Almere En er waren idd ook mannen mee, was leuk hoor!
angel en monique; dingen uitleggen kan ook via pb hoor
ik heb waanzinnig last van kriebel in mn keel grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Amy: terug kriebelen 8) :lol: :silenced:
hoop dat je niet die vervelende griep/verkoudheid krijgt
@Angel & Luna wrote:
Amy: terug kriebelen 8):lol: :silenced:
hoop dat je niet die vervelende griep/verkoudheid krijgt
ja lachen met jou :mrgreen: vooral 's nachts is het irritant pfffffff :wall:
hoop ook niet dat ik griep krijg :eh: neus zat wel al meer dicht, maar die verkoudheid is gelukkig al stuk minder geworden!
:mrgreen: :mrgreen: ja he
ik heb het de hele dagen :? Luna ook het is niet echt griep te noemen meer een zwaar irritante verkoudheid :twisted:
oh bij mij helpt het trouwens om dingen te nemen die slijmen melk winegums drop enzo
mogguh
zo ik ga vandaag lekker uit met Luna gezellig naar de kinderboederij en het hertenkamp 8)
Darius gaat er gewoon voor dus vandaag tekenen morgen praten en 1 september is het dan allemaal zover :shifty:
vind allemaal wel erg spannend hoor
goeiemorgen!
Angel: dus Darius begint zoals ik het begrijp aan ander werk. Laten we hopen dat het goed uitpakt en dat jullie ongerustheid voor niets is geweest.
Je hebt het trouwens wel maar druk met je aquarium. Nu heb ik er totaal geen verstand van, maar hoe kan het dat je nu alweer stip hebt. Krijg je dat zo snel?
Amy: nog 16 dagen werken en dan verlof. Heerlijk hoor.
Vanaf morgen mag ik bibben, :mrgreen: maar dat zal ik wel bijna 5 weken volhouden. :roll:
Hellen: uh ja… alleen had ik dat nog even stil willen houden tot morgen
als hij z’n huidige baas heeft ingelicht weet nooit wie er meelezen :shifty:
nouja uh zullen maar denken dat er nu weinig meer fout kan gaan
zo wij hebben een lekker dagje uit gehad
zijn de kralingseplas rond gelopen was heerlijk weer af en toe hing er zo’n dreigende donkere wolk maar we hebben het droog gehouden :dance:
zijn bij het hertenkamp geweest en toen bij een speeltuintje heeft ze lekker kunnen klimmen en glijden en toen zijn we naar de kinderboederij gegaan
en als extra hebben we patatjes op bij de mac :drool:
en nu ligt Luna heerlijk uitgevloerd in d’r bedje :lol: :lol:
Angel, dat klinkt als een gezellig maar vermoeiend dagje!
erg vermoeiend idd
gelukkig gaat Luna vanaaf bij opa en oma slapen
pffffffffffffff ik ben helemaal gebroken wat een dag zeg bah
ik dacht Luna was lekker gaan slapen :wall: nog geen 5 minuten later zit ze mama te gillen :?
dus ik had nog geen rust
kind is ook echt hyperactief af en toe krijg ik ect een kunstkop van d’r die kaken blijven ook geen 5 minuten stil staan :shifty:
maar ze is nu weg :dance: lekker bij opa en oma logeren :dance:
en morgen moet ik om 8.30 in het ziekenhuis zijn
Darius heeft getekend :dance: :dance: (en heeft mij plechtig beloofd oren en ogen open te houden 8) )
dus morgen word z’n baas ingelicht
en dan per 1 september werkt hij dus op 1/2 uur reizen ipv 1 1/2 uur :dance: :dance:
Angel: haha we hebben niet crypisch genoeg geschreven :lol: :lol:
Hopelijk heeft hij het daar heel erg naar zijn zin en valt het allemaal erg mee maar het scheelt al dat hij nog maar een half uur hoeft te reizen :dance:
Amy: tja het kan idd ook over de pb, maar zo was het leuker :lol:
Lekker nog maar 17 dagen werken :dance:
En wij willen ook elke dag hier een BIB zien hoor :snooty:
Morgen hebben we een bruiloft van vrienden van ons, we moeten om 10:00 uur bij haar ouders zijn. Om 12:00 uur gaan we naar het stad huis, verder ben ik heel benieuwd hoe de dag gaat. Luca is er ook bij, maar om 15:00 uur gaat hij naar mijn schoonzus en blijft daar ook slapen.
Ik heb er zin in!!! :mrgreen: