Monique: beterschap voor Luca :-* hoop dat hij snel is opgeknapt
Vandaag is er een rommelmarkt bij ons in de straat, we zijn net even wezen kijken. Wij doen niet mee omdat wij niet veel rommel hebben om te verkopen dus zijn we allen even gegaan voor de sociale contacten mrgreen:
Gelukkig lijkt het met Luca al wat beter te gaan, hij is net zelfs een tijdje opgeweest.
Angel: haha met 9 biertjes is iedereen gezellig :lol: :lol:
Je dacht zeker dat er niks aan zou zijn dus ben je al vast gaan indrinken?
mogguh
zo laatste week :dance: en dan vakantie :dance: :dance:
belasting aanslag klopt weinig van m’n boekhouder heeft een brief gestuurd en uitstel van betaling gevraagd dus hopen maar dat we ipv dat moeten betalen dat terug gaan krijgen (komt namelijk een beetje overeen met wat ik zou terug krijgen…)
Monique: viel wel mee hoor ik was niet zo heel vroeg begonnen met drinken ik drink gewoon vlot :oops:
Darius had echt zoiets van hallo kappen nu je hebt genoeg op :oops: toen heb ik nog geprobeerd te zeggen dat het appelsap was :oops: :oops: maar helaas zijn reukvermogen is niks mis mee :? (en dat beetje schuim wat er op stond verradde de boel natuurlijk ook :twisted: )
fijn dat het al weer beter gaat met Luca hoop dat hij weer gauw helemaal beter is :-*
oh helemaal vergeten te vertellen toen wij zondag ochtend thuis kwamen (na een lange wandeling :lol: reden geen trams meer en in de nachtbus kan je niet pinnen :doh: ) lag er een kikker buiten het aquarium :o :shock: met daarom heen 3 katten in de aanslag :lol: om hem te pakken (arm beestje)
ik dacht nog die is dood maar toen ik hem oppakte bewoog hij :lol: (slecht voor je hart hoor als je denkt dat je wat doods op pakt wat dan ineens gaat bewegen :lol: 8) )
arme beestje zat helemaal onder de katten haren :shifty: had ik hem even schoon gemaakt en weer in het aquarium gemikt (ik heb nog geen dooie kikker gezien dus zal allemaal goed gekomen zijn)
:shock: :shock: uh Darius heeft net uitslag gehad uit het ziekenhuis :shock: :shock:
hij zit net iets onder het gemiddelde (zaadjes) ofwel als ik een eisprong heb zouden we gewoon zwanger moeten kunnen worden
dus ik zal wel aan de hormonen moeten ofzo :think: (al heb ik vorige maand een super cyclus gehad :eh: :think: 29 dagen met ei)
Hallo allemaal.
sensation was heel leuk en zwaar :mrgreen: was om 20:00 vertrokken en om 10:00 thuis
Ik ben nu nog steeds moe haha
Angel, Nou als ze dan eens op zouden schieten met die behandelingen dan!!
Bigsby, Je had van mij wel wat rommel kunnen krijgen voor je rommelmarkt :mrgreen:
Angel, nou, dat ze dan maar opschieten met de onderzoeken van wat er nu precies met je aan de hand is!
Wel goede uitslag van Darius dus, positief hoor!
Bigsby, klinkt gezellig zo’n rommelmarkt.
Francis, even bijslapen dus :mrgreen:
Noemi, Even! doe maar een hele dag!
Nou, nu ben je toch wel uitgeslapen? :mrgreen:
Ach, en bijna vakantie, kan je heel de dag in je nieuwe caravan slapen :mrgreen:
Op vakantie ga ik leuke dingen doen en dus niet slapen :mrgreen: nou misschien in het zonnetje voor de tent :mrgreen:
Ja, je moet toch een beetje bruin worden!
Hoewel, met 28 graden moet dat lukken niet? :mrgreen:
francis; leuk naar je zin gehad dus bij sensation?
angel; fijn van die uitslag van darius!
knip/plak:
nou mijn lichaam heeft vanacht stop gezet… wacht ik moet eerst anders beginnen… gisteravond dus laatste avond Samen Bevallen, was hartstikke gezellig! alleen beetje uitgelopen… wij moeten altijd het pontje hebben van Oud Beijerland naar Spijkenisse, vanaf de pont zijn we echt in 3 minuten thuis, lees in bed…
komen we daar om 23.03, vaart dat rotding niet meer :twisted: :wall: dus helemaal omrijden via de snelweg, uiteindelijk pas om 23.45 thuis :eh: vanacht tot 3 uur weer zwaar bagger geslapen, keelpijn, drukkend gevoel op borst, benauwd, steeds moeten drukken, maagzuur… tot ik rond een uur of 3 mijn maag leeg heb gegooid boven de wc, daar kwam heel wat uit… gelukkig voelde ik me daarna wel beter… maar vanochtend dus ziek gemeld, moet vandaag gewoon rustig aan doen en bijrusten! dus ik ligt nu heerlijk op bed, ga vanmiddag maar eens Rennies halen…
Amy, idd rustig aan doen hoor! Je moet je nu lekker laten verwennen!
Genoeg rusten en proberen zoveel mogelijk te slapen.
Hoop dat je je snel weer beter voelt! :hug:
Amy: :hug: idd rustig aan doen goed naar je lichaam luisteren hoor
Darius heeft het nu in z’n hoofd zitten hoor :lol: vraagt ie gisteren ineens ben jij al overtijd :eh:
komt ook alleen maar door het weekend hij was een beetje boos dat ik zoveel had gezopen en andere zagen dat hij zich zat te ergeren en hadden aan hem gevraagd of er niet een mogelijkheid was dat ik zwanger zou kunnen zijn :wall: :doh:
Hallo allemaal,
Amy, ja idd je lichaam geeft precies aan wanneer het genoeg is geweest!
Noemi, Nou ik ben weer wakker hoor :mrgreen:
Angel, En ben je al overtijd
Ik dacht lekker te gaan zonenn vanmiddag aangezienhier lekker de zon scheen maar natuurlijk nu ben ik bijna klaar met werken en hangen er dikke wolken voor de zon :wall:
@francis wrote:
Angel, En ben je al overtijd
Ik dacht lekker te gaan zonenn vanmiddag aangezienhier lekker de zon scheen maar natuurlijk nu ben ik bijna klaar met werken en hangen er dikke wolken voor de zon :wall:
:lol: :lol: :lol: :naughty: ik zit nog maar net op dag 27 8) dus ik heb nog 36 dagen te gaan :lol::lol: :silenced:
ja het zou vandaag idd een bewolkte dag gaan worden

Oh nou dan moet Darius dus nog even geduld hebben
Nee alle gekheid op een stokje ik hoop dat je weer een normale cyclus hebt, of geen maar dan met baby :mrgreen:
:mrgreen: ja zou wel tijd worden he
:dance: :dance: m’n zwaardrager vis is bevallen :lol: ik zat al eerder te kijken van :eh: zie ik nou een jong visje en ja hoor :dance: :dance:
nu hopen dat ze overleven tussen de grote vissen :lol:
Angel, dat denk ik eigenlijk niet, kan je ze niet appart zetten?
:lol: nee is geen doen joh en daarbij had ik beter moedervis apart kunnen zetten maarja ze deed er een beetje lang over (was al een behoorlijke tijd dik ) om te bevallen
en babyvissen mag je nog niet vangen :wall: dan kunnen de vinnen verkleven :wall:
:lol: zit me net te bedenken dat ze idd weinig overlevingskans hebben :lol: :lol:
ze verstoppen zich in dezelfde planten als de kikkers en de kikkers lusten ook jonge visjes :lol: :lol: :doh: