Ah dat is ook zielig :?
Francis: fijn dat je het zo leuk hebt gehad, gelukkig heb je ook nog wat bij kunnen slapen.
Angel: wat een goed nieuws zeg! alleen als ze zeggen dat jullie gewoon zwanger kunnen raken waarom lukt het dan niet? Hopelijk kun je snel aan de hormonen.
Grappig dat Darius gelijk zo positief is :lol: :lol:
Wel zielig dat je babyvisjes het niet gaan overleven
Amy: doe maar lekker rustig aan, hopelijk voel je je snel weer beter :hug:
Noemi:vermaak jij je nog een beetje thuis? ga je nog op vakantie?
de babyvisjes doen aardig hun best om te overleven hoor
en de kikkers zijn zo goed als blind dus op hoop van zegen dat dat in het voordel is van de kleine visjes
Angel, hoop dat de babyvisjes het overleven!
Rare opmerking van Darius :think: Of was hij gebrainwashed door zijn collega’s?
Francis, vast geen zon meer gezien? Hier ook al niet
Bigsby, hoe gaat het met Luca?
Hier verveel ik me nog niet hoor :mrgreen:
Angel, Go visjes go :mrgreen:
Noemi, Nee geen zon meer :?
Ja, balen, stomme zomer!
Angel, hoe komt het dat de kikkers zo goed als blind zijn? Of zijn het blinde kikkers? 8)
Enne, heb je wat op de bovenkant van het aquarium liggen zodat ze er niet meer uit kunnen springen?
angel: Hoop dat je visjes het overleven.
Goede uitslag van darius. Nu hopen dat ze snel met een oplossing komen en dat het snel raak mag zijn. (of nog liever zonder oplossing deze keer al.) :-*
Hier gaat alles zijn gnangetje. Nog steeds niet klaar met de babykamer. Maar mocht de kleine vroeg komen, kan die er wel al makkelijk slapen.
Ben druk bezig met de babywas e.d. Dus ach, het zal nog wel geod komen. :mrgreen:
Hellen, fijn dat alles z’n gangetje gaat! :thumbup:
En zijn jullie nu definitief uit de namen?
Ja, we zijn eruit met de namen. Kaartjes zijn dus ook zover klaar. Wat dat betreft mag de kleine komen. :mrgreen:
Hellen, nee, pas als de babykamer af is :mrgreen:
Maar goed zeg dat jullie eruit zijn! Ben heel benieuwd! :mrgreen:
ey
angel gefeliciteerd met de baby visjes heb je wat muisjes in t aqua gegooid??? :lol: :lol:
francis al weer een beetje bijgekomen???
hellen mm nog maar evne wachten met de komst van de kleine denkk he 36 weken is nog een paar weekies te vroeg eh !!
ik zit nog effe lekker bij me ouders
afgelopen zondag mini meeting gehad met een paar december mammas
was erg leuk om die ukkies (en mams natuurlijk) in het echt te zien
vandaag lekker met mijn mams wezen winkelen
ennnuh natuurlijk weer grof verwend voor de kleine allemaal weer kleertjes gekregen !!
eline kan hier lekker in t gote bad en me moeder heegt zon bad zitje gekocht ideeeaaalll zon ding zeg ze kan heerlijk lekker zelf in bad zitten en spetteren zonder dat mama nat word.
nou ik ga maar is ff verder lezen op t forum
fijne avond allemaal
Loessie, jij en Eline laten je dus lekker verwennen! Groot gelijk :mrgreen:
Loessie, Die badsteun hebben wij ook ideaal met een tweeling kan ik je zeggen :mrgreen:
Hellen, Nou ik zou maar opschieten met die kamer
Francis, kunnen ze al in die badsteun zitten?
Hier is het nog het liggende badsteuntje, maar het echte zitje hebben we ook al.
Hellen, krijgen we trouwens een foto te zien van de babykamer?
nee is een liggende met een zuignap op de bodem
4780
Ja, die gebruiken wij nu nog.
Pas als hij goed kan zitten die zitbadring.
4643 :mrgreen:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance:
Mannetje heeft 20cc uit een flesje gedronken! Net even druk van mijn borst gekolfd en dit hem gegeven (terwijl hij nog in zijn bedje lag, hij was al wakker (en wilde blijkbaar dus lunch op bed )). Ben helemaal trots op hem! Hopen dat hij dat volhoudt!
Noemi, Was hij ineens een beetje in de war :mrgreen: Nou maar hopen dat het zo blijft!!
Ja denk het :mrgreen:
Of zoals je op msn zei, hij was het zat dat ik steeds met de fles afkwam :mrgreen: