Noemi :inlove: :inlove:
Lief eh?
Zo :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: zit ik ook elke dag naar hem te kijken!
:mrgreen: kan me voorstellen hoor
heb dat ook nog iedere dag met Luna
Angel, dat kan ik me nou ook heel goed voorstellen :inlove:
Noemi: ahhh wat lief :inlove: wat is R. toch een mooie jongen :inlove:
i’m in love wat een heerlijk kereltje :inlove: :inlove:
@Angel & Luna wrote:
:mrgreen: kan me voorstellen hoor
heb dat ook nog iedere dag met Luna![]()
Dat heb ik met Brain ook maar dan zo :evil: :wall: :mrgreen: :inlove: :evil: :inlove: :mrgreen: :twisted:

Dames ik meldt me af voor het hele weekend. Marco viert morgen zijn verjaardag en 's avonds ga ik naar Amsterdam naar Sensation dus dan ben ik zondag achtend pas om 11 uur thuis en du slig ik de rest van de dag in coma op bed :mrgreen:
Tot maandag
bigsby thnx for asking maar gelukkig gaat het nu beter met me migraine heb er bijna geen last meer van alleen nog me nek en over al spierpijn
noemi wat een moppie die R zeg :inlove: :inlove: :inlove:
francis veel plezier met marco s verjaar dag en op sensation !!!
angel bioloog vis dood huh ikke blond ikke even niet snappen
weet je wat ook leuke vissen zijn en slakken eten kogelvisjes die zijn echt cool zijn erg klein maar vliegen zowat door t aquarium met hun kleine vinnen!!!
ik ga me ook afmelden voor t weekend
heb zondag meeting met een paar december mammas en ga dus morgen avond al nar mijn ouders (die wonen vlakbij waar we meeten) en ben ik pas zondag of eventueel dinsdag pas weer thuis!!!
fijn weekend iedereen !!!
Loessie: ja kogelvisjes zijn misschien wel leuk maar dan moet ik slakken gaan kweken
bioloog: in mijn aquarium heb ik in een hoek een glazen afzetting
die ligt net 1 mm onder de waterspiegel ofzo dus het water valt daaroverheen zo in een gat onder in het aquarium
in dat gat zit een buis die door loopt naar een filter
in de 1e kamer van dat filter liggen filter matten
(mijn biologische filter)
die blauwe zijn matten
daar gaat dus het water van het aquarium doorheen
en visje lag buiten de waterstraal dus dood
hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd
@francis wrote:
@Angel & Luna wrote::mrgreen: kan me voorstellen hoor
heb dat ook nog iedere dag met Luna![]()
Dat heb ik met Brain ook maar dan zo :evil: :wall: :mrgreen: :inlove: :evil: :inlove: :mrgreen: :twisted:
![]()

ja ik ga morgen gezellig cultureel stappen :dance: :dance:
:sick: :sick: :sick:
haha veel plezier morgen angel :lol: :lol: :lol:
ja dankje
Angel: veel plezier in het museum :lol: :lol: :lol: :lol:
Francis: gefeliciteerd en een fijne verjaardag :dance:
En veel plezier bij Sensation!
Loessie: fijn dat je migraine al wat beter is geworden, spierpijn is lastig maar gelukkig minder pijnlijk.
Veel plezier zondag
Noemi: nou alleen jij en ik hebben ons nog niet afgemeld :lol: :lol:
Ik ga zo als Gerard terug is naar de stad, we zouden eerst met zijn drieeën gaan maar Luca is niet zo lekker dus ga ik maar alleen
En morgen komen vrienden van ons spelletjes spelen :dance:
Luca is dus echt ziek, hij heeft 39,2 graden koorts
Angel, hoe was de culturele uitstap? :mrgreen:
Loessie, veel plezier bij je ouders en op de meeting.
Francis, veel plezier en tot zondag(avond) :mrgreen:
Bigsby, arme Luca! Beterschap voor je ventje!
zow net thuis
en het was best leuk kennen jullie dat tv programma the phone of de foon? nou zoiets was het dus
verder kt nieuws de belasting vind ons toch niet zo lief we mogen nu op Darius z’n naam heel veel betalen stelletje kt afleggers :naughty:
Angel: nou fijn dat het toch nog leuk was, dat had je niet verwacht.
Luca heeft tot nu toe geen koorts meer, maar hij is nog niet helemaal zichzelf. Hopelijk gaat het vandaag verder wel beter
Gisteravond is Gerard een stukje met hem gaan rijden om het rustig te krijgen, Luca was wel erg moe, maar misschien iets te moe (al weet ik niet waarvan want hij sliep de hele dag :shock: )
mogguh
zo was echt heel anders dan verwacht gisteren
gingen naar amsterdam, eerst naar het baantjer museum
zouden een schilderij krijgen voor het bedrijf en blablabla (hoop geouwehoer over kunst schilderijen :?)
toen moest de grote baas de koffer open maken waarin het schilderij zat en die was zogenaamd gestolen :lol:
en toen moesten we allerlei opdrachten doen in het centrum van amsterdam en werden we af en toe gebeld voor extra opdrachten en om extra geld te verdienen :lol:
zo moesten wij bijvoorbeeld het wilhemmus op de dam zingen :oops:
en s’avonds gingen we zoals gewoonlijk bbq-en alleen was nu alles al klaar omdat het zulk slecht weer was dus gewoon lopend buffet was wel lekker
heb alleen iets teveel gezopen gisteren maar gelukkig geen koppijn
ze vonden mij gisteren ook gelijk een stuk gezelliger hahahaha normaal ben ik in een grote groep erg stilletjes maar met 9 biertjes ging het allemaal wel lekker :oops: :shifty: 8)
moest alleen Darius beloven dat ik niet op de tafels zou gaan dansen hahahahahahaha