ja idd fijn dat ze verder zoeken
maarja toch ook wel eng dat er evt iets mis kan zijn met m’n hart…
vanmorgen ook 4 visjes gekocht
enne ik geloof dat m’n aquarium beetje groot is :oops: :shifty:
ik zie er namelijk geen 1 ja af en toe zie ik 5 sec 1 visje… :shifty:
zijn trouwens andere geworden dat op de foto staan (die komen binnenkort wel een keer )
ik heb nu
2 van deze (eten slakken)
en 2 van deze (eet algen)
:shock: :shock: :shock: :shock:
krijg ik net een blauwe enveloppe binnen
:mrgreen:
krijg ik gewoon geld terug!!! :dance: :dance: :dance:
en dat is dus een andere dan waar ik al meer dan een jaar op wacht :mrgreen: :dance: :dance:
Oh, zo’n zuignapvis, ik vind die grappig :mrgreen:
Die andere zijn wel mooi!
Geld terug is altijd leuk!! :dance:
ik heb 5 kikkers gekocht net :oops:
De foto doet het niet!
jammer nouja als ze were in beeld komen zal ik proberen een foto te maken
tot nu toe oogt m’n bak nog erg leeg
Angel, Gewoon 100 goudvisjes kopen :mrgreen:
Veel succes meis!!
We hebben net een luifel gekocht voor aan de voortent en et war nog een mooi prijsje ook, fijn die aanbiedingen zo vlak voor de vakantie :mrgreen:
:naughty: goudvisjes zijn niet mooi (niet dat vissen die mooi zijn en zich verstoppen nou zo leuk zijn :twisted: )
ja dankje :-*
vraag me alleen 1 ding heel erg af nu… (helemaal vergeten te vragen natuurlijk :?)
stel dat het echt m’n hart is dan zou ik denk de hap weer moeten bellen toch als ik het weer krijg ipv paracetamol slikken en hopen dat het gauw over gaat
zoooo handig als je 2 jaar lang hebt gedacht dat het spieren zijn waarvan de laatste weken er gedacht werd dat het de galstenen waren :wall:
m’n ouders kwamen net langs
m’n moeder had zich behoorlijk druk lopen maken de hele dag :wall:
heb moeten beloven dat ik me niet meer zo druk maak :lol: (vanmorgen was ik nogal boos op een winkel :oops: :lol: 8) )
en behandelen mij nu echt alsof ik bijna niks meer kan :? ook gelijk zeggen als het ff niet lukt met Luna straks in de vakantie moet je bellen he (erg lief bedoelt allemaal natuurlijk maar kan ik slecht tegen ik loop er al 2 jaar mee nu )
Ja ik snap je Angel maar je het zijn je ouders he :mrgreen:
:mrgreen: ja idd
oh vanmiddag had ik wat leuks met Luna trouwens :inlove:
we hadden die visjes gehaald en ik had ze in het aquarium gehangen en Luna op bed gelegd (maar die was vervelend en dus zo weer beneden :?)
dus ik zeg tegen Luna kijk Luna mama heeft visjes in dit aquarium gegooid
Luna nee mama (naar ander aquarium wijzen) daar zitten vissen
ik nee Luna mama heeft hier net 4 vissen in gedaan
Luna nee mama daar vissen in deze alleen maar slakkuh
en toen kwam eindelijk 1 visje tevoorschijn :dance: en toen geloofde ze mij eindelijk :dance: :lol: 8)
de belasting vind mij wel heel erg lievvvv geloof ik :lol:
ze hebben het gewoon vandaag al gestort :shock: :shock: :shock:
:dance: :dance: :dance:
@Angel & Luna wrote:
de belasting vind mij wel heel erg lievvvv geloof ik :lol:
ze hebben het gewoon vandaag al gestort :shock: :shock: :shock:
:dance: :dance: :dance:
Wat fijn zeg :dance: :dance:
Kun je weer visjes kopen hihihihi
Francis: is maar goed ook dat je nu nog niet weg gaat, dan stoom je zo van de camping af :?
Fijn dat de caravan nu echt van jullie is, laat je ons er ook nog een foto van zien?
Loessie: hoe is het nu met je migraine?
Angel: Wat zul je daarvan geschrokken zijn zeg :shock: :hug:
Het is te hopen dat het niet je hart is!
Waar je toch allemaal aan moet denken bij een aquarium :think: wel mooie visjes.
En voorlopig dus nog maar ff verder shoppen voor vissen, als je ze bijna niet terug kan vinden is het ook niet leuk.
is al 1 nieuw visje dood
eik*l(in) was door de bioloog gezwommen :wall: en in de 1e kamer van de bioloog liggen matten dus beestje lag droog :twisted: :doh:
nu dus iets erop verzinnen dat ze daar niet meer doorheen kunnen anders word het dalijk nog een duur grapje :shifty:
en ik heb alweer visjes gehaald :oops:
6 van die slakken eters aangezien die met 8 in een groepje moesten :?
en 5 maanvissen verschillende kleuren zwarte en lichter dan het plaatje en die op het plaatje heb ik ook
en aangezien we nog niet genoeg hebben :oops: :oops: :oops: gaan we vanavond even nog wat viszaken af gewoon kijken :liar: :liar:
@bigsby wrote:
Angel: Wat zul je daarvan geschrokken zijn zeg :shock: :hug:
Het is te hopen dat het niet je hart is!
Waar je toch allemaal aan moet denken bij een aquarium :think: wel mooie visjes.
En voorlopig dus nog maar ff verder shoppen voor vissen, als je ze bijna niet terug kan vinden is het ook niet leuk.
mwah ja het drong eigenlijk pas later een beetje door toen Luna op bed lag zeg maar
ik reageer verder altijd wel redelijk koel 8) (ook toen ik voor mijn schildklier geopereerd moest worden en daar een kans was dat ik misschien wel k*nker had wat gelukkig niet bleek te zijn reageerde ik vrij koel ) en dan later gaat het pas door dringen hoe en wat (ook eigenlijk vooral door m’n moeder denk ik die ziet dan altijd zulke grote beren op de weg :oops:)
de huisart 8) had het ook al over m’n hart gehad maar goed dan denk je van zullen wel galstenen zijn en vooral als alles dan wijst op galstenen ga je daar verder niet over nadenken
en als dat voor een 2e keer je hart word verdacht ja… dan word het toch wel even wat enger :shifty:
Angel: jah bah zeg :hug: ik hoop dat het toch mee valt, laat ze maar iets kleins vinden dan ben je er in iedergeval vanaf.
De eerste augustus mama heeft ge- BIA :mrgreen: die kennen jullie ook nog wel (min of meer) 8)
Angel, haha, die Luna! Tja, als je geen visjes ziet in het grote aquarium, dan zitten ze er ook niet in eh! :mrgreen:
Je ouders zijn gewoon bezorgd, je moet je nu gewoon lekker laten verwennen :hug:
Bigsby, ja heb het gelezen!
Go Suuzeke!!
Heb foto’s geplaatst van mijn knuffeltje:
Hier is de link:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&start=1335
Wel ff naar beneden scrollen :mrgreen: