1e kw 07 | nog 2 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren #31

Het vrijgezellenfeest was erg gezellig, en die fotoshoot ook. Ze zeiden dat de foto’s over een week klaar zijn, ik ben zo benieuwd hoe ze geworden zijn.

We werden ook door een echte visagiste opgemaakt, er zat me toch een laag op bij ons allemaal :shock: Na de shoot zijn we wezen wokken, en daarna nog ff de stad in geweest.

Klinkt super geslaagd bigsby

nu nog bijkomen?

Ja vrijdag was ik bekaf nu nog trouwens. Voel me verder wel goed alleen onzekerheid blijft.

Hallo allemaal

Drukke week en weekend gehad.

We zijn vrijdag naar Spijkenisse gegaan bij oma slapen en toen zaterdag naar Schiedam naar de zus van Marco want haar zoon werd 3.

Net alle mooie nieuwe ramen gezeemd.

We hebben trouwens donderdag een caravan gekocht! Ben er zo blij mee nu gen gedoe meer met de tent en geen klamme kleding meer als het ff wat koeler is :dance:

hoi!

monique fijn dat vrijgezellenfeest leuk was!

karin wat ga jij ook weer hard, 14 weken alweer!

francis; leuk een caravan!! veel plezier ermee!

ik ben inmiddels de 30 weken gepasseerd!! :shock: :dance:

Amy: joepi je hard hard :dance: :dance: :dance: En ik las dat je nergens last van hebt?

Karin: ik snap dat je nog heel onzeker blijft, alleen ziet het er nu allemaal al beter uit dan de vorige keer of niet. Vorige keer had je steeds bloedverlies en nu volgens mij niet echt of wel?

francis: het zal nu wel een heel andere gezicht zijn met je nieuwe schone ramen en kozijnen?

wat fijn dat je een caravan hebt, blijven al je spullen tenminste droog en warm.

Ha dames, ik kom me hier ook nog maar eens even melden. :oops:

Jullie schieten er af toebij in.

Het gaat hier allemaal nog steeds goed en makkelijk.

Ik geniet wel echt van mijn verlof. Rust lekker uit en probeer ons huis wat op orde te krijgen. :mrgreen:

Heb zojuist in het bv-gedeelte mijn verhaal over Dionne nog maar eens verteld. Ik moest wel janken hoor, als ik alles zo weer overdenk.

Ik hoop zo op een fijne kraamtijd dit keer.

Hellen, heb je ondertussen al een naam?

En ik las ergens dat je wel een mooie naam had voor een jongen, maar dat het kindje van een collega van Bert zo heet? Maar als je het een mooie naam vind, moet je dat toch gewoon doen? Wie weet gaat Bert ergens anders werken of die collega, dan spreken ze elkaar ook niet meer, toch?

Bigsby, klinkt leuk dat vrijgezellenfeest. Krijg je zelf ook nog de foto’s van de fotoshoot?

Amy, wat fijn dat alles zo goed gaat! Nog even en je hebt verlof!!

Angel, alles goed?

Francis, lekker hoor een caravan! En nieuwe ramen en kozijnen, mooi!

Karin, snap je onzekerheid. Maar las dat je heel vaak echo’s krijgt? Dat is wel fijn, kan je je kleine mannetje goed volgen!

----

Hier gaat het goed, lekker rustig.

Kleine is tegenwoordig altijd rond 6u wakker. Gelukkig kan ik daarna weer in bed kruipen, kan ik even verder uitslapen. :mrgreen:

@Noémi wrote:

Hellen, heb je ondertussen al een naam?

En ik las ergens dat je wel een mooie naam had voor een jongen, maar dat het kindje van een collega van Bert zo heet? Maar als je het een mooie naam vind, moet je dat toch gewoon doen? Wie weet gaat Bert ergens anders werken of die collega, dan spreken ze elkaar ook niet meer, toch?

Het gaat ook nog eens om een oud-collega, alleen hebben we er nog af en toe contact mee en zien we elkaar 1 of 2 keer per jaar.
Maar denk dat we er bijna uit zijn. :mrgreen:

Ohja, dan is het toch moeilijker als je elkaar nog ziet.

Wel fijn dat jullie er bijna uit zijn, ben heel erg benieuwd :mrgreen:

@bigsby: de echo’s zien er idd super uit en bloedverlies wat ik nu heb gehad daarvan kunnen ze reden vinden komt omdat mijn placenta dicht bij de uitgang licht.

Meestal kreeg ik ook bloedverlies na gemeensschap.

@Amy ja 14 week alweer gaat super snel, jij trouwens ook nog maar 10 weekjes.

@Hellen jullie weten niet wat het wordt toch?

Karin: nee, we weten niet wat het wordt, maar de meisjesnaam weten we al wel, maar de jongensnaam is nog niet ddefinitief. We zijn wel er bijna uit, na wat hulp van KOK en een ander topic over namen gelezen te hebben.

hellen; waar kok al dan niet goed voor is :mrgreen:

vandaag bij de vk geweest, alles was weer goed! en ik ben in deze 3 weken gewoon niks aangekomen! :shock: :mrgreen: :dance: dus ik was helemaal blij haha! zit nu op 30 weken met + 9,6 kilo :dance:

Amy: wat lekker dat je in 3 weken niks bent aangekomen :dance:

fijn dat alles goed gaat :thumbup:

Noemi: als het goed is krijgen wij ook 1 foto van de shoot, de fotograaf kiest de leukste uit :mrgreen:

Ik ben heel benieuwd!

Angel: hoe gaat het met jou?

Hallo allemaal,

We zijn net terug van het halen van onze caravan, hij is nu echt van ons en ik ben er echt super blij mee!

De mensen waar we hem kochten hadden een hele grote tuin dus konden ze mooi laten zien hoe je de voortent op moet zetten :thumbup: Toen we alles weer ingepakt hadden nog een bakje koffie gedaan en toen hebben we hem hier in de stalling gezet.

Amy, Dat is fijn hoor al dat aankomen je hebt er niets aan :mrgreen:

Karin, Lekker hoor dat je zelf ook vindt dat het snel gaat :thumbup:

Ik hoorde net op het nieuws dat het nog 10 dagen zo wisselvallig blijft als nu :? Ben ik blij dta we pas over 3 weken met vakantie gaan!

francis: leuk zeg een caravan nou alles inrichten en gaan met die banaan!

hellen : wow lekker hoor verlof ik zou zo weer zwanger worden alleen al om zo lekker vrij te zijn !

karin hoop dat je placenta nog een beetje draait dan is wel prettiger voor je dan!

amy: zo 30 weekkies alweer meid schiet lekker op hoor en die laatste weken gaan zo langzaam vond ik

wel lekker dat je nog zo weinig aangekomen bent maar wil je niet uit je droom helpen er komt zeker nog wel een paar kilo bij hoor die 10 weken

ik was met 34 weken ook nog maar 8 kg aangekomen en uiteindelijk bijna 13 kg(viel opzich nog mee)

maar laatste weken groeien ze als kool!!!

noemi lkr he nog ff terug kruipen, na t voeden!!

hier alles goed ben zelf wat afwezig geweest heb al een week last van hele erge migraine en heel erg duizelig

dus erg eng als ik met eline de trap op of af moet maar gelukkig ging het vandaag weer beter.

ben blij dat ik deze week nog wat vrije dagen had !!

angel hoest met je !!!>???

gr loessie

avond

hier gaat het redelijk goed bedankt voor het vragen :-*

ben een beetje zenuwachtig voor morgen al is het alleen maar een gesprek…

moeten om 8.50 in het ziekenhuis zijn :zzz: Luna gaat met me mee dus ik heb versterking bij me :wink: 8) (gewoon gebrek aan oppas dus :lol:)

morgen ga ik ook visjes halen, m’n aquarium heeft heel erg veel slakken dus ik moet wel :?

een paartje kersenbuiken ga ik halen (die eten ook slakken :wink:)

Francis: gefeliciteerd met je caravan

Loessie: jeetje wat eng dat duizelig zijn, fijn dat het alweer wat beter gaat

Amy: :dance: 30 weken

Angel, Veel succes morgen! Dat gebrek aan oppas ken ik we zijn vanmiddag met de hele fam de caravan wezen halen :lol:

Angel, succes in het ziekenhuis vandaag!

En fijn dat je versterking mee hebt :lol:

Francis, gefeliciteerd met de caravan! En gezellig hoor met de hele familie.

Loessie, oh, minder die migraine, hoop dat je er snel vanaf bent.

Amy, gaat hard!! Nog even en je beeb is er!

Karin, balen dat je af en toe bloedingen hebt door de ligging van de placenta. Is toch steeds schrikken volgens mij.

voorlopig word ik niet geopereerd :frowning:

klachten die ik heb komen niet overeen met de galsteen klachten…

ze gaan nu onderzoeken of het toch niet m’n hart is :frowning:

vanmorgen al gelijk foto’s van hart en longen laten maken en 24e mag ik naar de cardioloog en 8-8 nog een of andere onderzoek…

en dan zal ik daarna wel te horen krijgen hoe of wat…

chirurg zei ik kan wel je galblaas eruit halen maar kans dat je klachten dan echt weg zijn is maar 30-40% :frowning:

Angel, nou, toch beter dat ze dan verder zoeken.

Hoop natuurlijk niet dat het je hart is!!

Weer wachten op de uitslagen en de volgende onderzoeken dus.