Leuk Angel :lol:
Amy :inlove:
Goedemorgen.
Ik ben moe
Thijmen is lief aan het spelen
en Mirthe is chagerijnig :lol:
Angel, oh, nou ik zou er proberen op te staan dat ze de oude testen gebruiken? Je schiet er toch niets mee op dat ze elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw gaan testen?
En het museum??? Pfff, toch veel liever die survivaldag!
Joseetje, lekker chagarijning terug zijn :silenced: :mrgreen:
Zomerfeest
De uitslag is bekend. Jullie hebben je stem laten gelden. Het was een close call, maar er kan er maar één de winnaar zijn.
Zomerfeest
Het staat zwart op wit: **** | ***** gaat deze zomer niet voor sensatie, niet voor avontuur en niet voor inspanning, maar voor cultuur!
Maar omdat duidelijk blijkt dat ook alcoholische versnaperingen hoog op de wishlist staan (een welverdiende tweede plaats), zorgt de PV er uiteraard voor dat ook alle drankwensen zullen worden vervuld!
We verzamelen zaterdag 12 juli om 11.00 uur bij ****, waarna we vertrekken om een dag lang lekker “cultuur te snuiven�. We verwachten om 23.00 – 0.00 weer bij **** terug te zijn.
Noodzakelijk is natuurlijk wel dat iedereen een solide ‘culturele’ basis heeft. Daarom zullen we de komende 1,5 week ons uiterste best doen om jullie nog snel wat cultuur bij te brengen
Groetjes,
De PV
uh... jippie we krijgen allemaal cultuur spam :dance: :shifty: :sick:
maar goed er word voor alchol gezorgd dus zal vast leuk worden :oops: (we gaan dit keer gelukkig met ov erheen :wink: dus ik kan ook drinken eindelijk :dance: :dance: :oops:
Noemi: ja ik hoop dat ze het nog kunnen gebruiken die oude gegevens :pray:
ik heb ook al alle oppas geregeld :lol: Darius kan evt zorgverlof opnemen indien het toch een grote operatie word en ik 5-6 weken moet herstellen.... maar ik hoop op de kijkoperatie natuurlijk dan hoef ik ook niet zo lang in het ziekenhuis te liggen :shifty:
Angel: hopelijk kunnen ze het doen met de oude gegevens en ben je niet weer onnodig tijd kwijt met meer testen!
Wat gezellig… een feestje in het museum :eh: :think: :roll: :lol: :silenced:
Amy: super echo :dance: :inlove:
Ik heb vandaag een teambuilding dag gehad, dat was erg leuk. Ik heb echt het idee dat je daar wat aan hebt, we zitten nl met best veel verschillende mensen op 1 kamer en dat botst bij sommige wel eens. Maar nu dmv spelletjes hebben we wat meer over elkaar geleerd :thumbup:
Amy: wat een mooie echo foto’s :inlove: :inlove:
Angel: hopelijk ben je snel aan de beurt en hoef je niet nog eens al die testen te doen. Al hoe wel ik het eigenlijk wel verwacht. Volgens mij mogen de gegevens voor een operatie, die ze van je hebben, niet ouder zijn dan 6 maanden.
En wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF, een personeelsfeest in het museum :sick: :naughty: :silenced: :sick: :naughty: :silenced: Wat zullen jullie een lol hebben :twisted: :twisted:
Bigsby: Fijn dat de teambuilding zo’n succes was. Hopelijk blijft alles goed hangen en hebben jullie er op lange termijn ook nog iets aan.
Ga zo meteen de tassen van de meiden inpakken. Ze (Kelly en Ilse) vertrekken morgen voor 2 weken met hun vader naar de camping. Zal ze wel missen
Hallo allemaal,
Het is af!! Het is zo mooi geworden de nieuwe kozijnen, ben er echt heel blij mee!
Chayenne wordt de laatste paar dagen steeds om 0500 wakker en dan is ze helemaal verdrietig, haar ontwikkeling gaat momenteel heel erg snel.
Angel, Leuk het museum :mrgreen: zal ik hier ook eens voorstellen voor een personeels uitje :lol:
Doe nou niet als ik met de drank, wij hadden wo een bbq en had in 3 uur tijd ene hele fles wijn op in mijn eentje :silenced: nou ja het was erg gezellig :mrgreen:
Moet nu snel weer verder heb nu eigenlijk helemaal geen kok tijd
:lol: :lol: :lol: ja leuk he het museum lach maar :twisted: :twisted:
maar nee zullen vast een aantal “duffe” opdrachten worden (je kent het vast wel zoals kleine kinderen van de basisschool in de dierentuin :silenced: :shifty: soort van puzzeltocht :dance: )
en dan daarna word er weer gekeken wie het beste zijn best heeft gedaan en die krijgt dan een kadootje :dance: :roll:
en dan gaan we ons volvreten en volzuipen :silenced: 8) :lol: :lol: :lol:
zo ik heb Luna vandaag lekker een dagje thuis gehouden
toen vanmorgen mijn wekker afging dacht ik NEE!!! en heb ik even stilletjes geluisterd of Luna al wakker was en dat was dus niet zo en toen ben ik weer in slaap gevallen :lol: :lol:
om 9 uur werd Luna ongeveer wakker :dance: :dance: (toch wel een stuk beter dan 7.30 gaaaaaaaaaaaaaaaaap)
Francis: fijn dat het af is :dance:
Dames, ik ben op zoek naar Luna1, mede september 2008 mama en ik zag dat ze ook mee heeft geschreven bij de eerste kwartaalstoppers.
Is er toevallig iemand die haar persoonlijk kent? Of iemand die weet hoe het met haar gaat?
Ze is gisteren naar het ziekenhuis gegaan en heeft zich daarna niet meer gemeld vandaar dat we ongerust worden.
Ik wist helemaal niet dat Amy ook een eerste kwartaalstopper was! Zo zie je nog eens wat
Sterre, ik wilde hier ook net een berichtje plaatsen of iemand al weer iets van Luna heeft gehoord…
Laten we hopen dat alles goed is en beebje nog veilig in de buik zit
Francis, mooi dat alles af is! Geen bouwput dus meer.
Angel, verstandig hoor dat je alles al geregeld hebt ivm een eventuele lange herstelperiode. Maar hoop echt dat dat niet nodig is!!
Klinkt nog steeds erg leuk die museumdag :silenced:
Bigsby, leuk dat de teambuildingdag zo is meegevallen en dat je weer meer van je collega’s hebt geleerd.
Gerdy, :hug: Deze 2 weken dus maar heel hard aftellen!
Weet je al wat je gaat zeggen tegen je baas?
Sterre, ja Luna en Amy zijn ook kwartaalstoppers :mrgreen:
Maar hebben niets van Luna gehoord. Laten we hopen geen nieuws is goed nieuws
Vandaag naar het werk geweest. Zou normaal niet gegaan zijn, maar mijn baas gaat weg, dus kon ik niet niet gaan.
Het is uiteindelijk heel goed meegevallen. Ze missen me allemaal heel erg en kijken echt uit naar de tijd dat ik terug kom.
Dus dat is wel heel erg leuk om te horen!
ojee nu maar hopen dat alles goed is/gaat met Luna
ik zag ook al een berichtje in de huiskamer staan ik hoop maar dat er iemand is die weet hoe het met haar gaat
Gerdy: :hug: hoop dat die 2 weken snel om zijn en je je meiden niet te erg mist :-*
Ik had in de huiskamer ook al gereageerd, maar ik hoop dat alles goed met haar en haar beeb gaat
Ik las net dat haar mede mama’s op hyves haar familie een berichtje gaan sturen.
Angel: 7:30 uur is toch best een mooie tijd? ik word minstens een uur eerder wakker gemaakt :roll: (of nog veeel vroeger)
Hopelijk word het toch nog een beetje gezellig in het museum :lol: :lol:
Francis: fijn dat alles nu af is :dance:
Heb je al tegen C gezegd dat 5 uur wel een beetje erg vroeg is?
NOemi: fijn om te horen dat je collega’s je missen, heb je al zin om weer aan het werk te gaan?
luna heeft zich gelukkig weer gemeld op kok :mrgreen: :dance: alles goed met haar en de beeb! :dance:
Ik had het gelezen, gelukkig gaat het allemaal goed met haar :dance:
Oh, dat is goed nieuws!!
oh gelukkig dat alles goed is
Hallo Dames
sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen.
Ontzettende drukke week gehad. Normaal werk ik 25 uur nu dus 9 uur meer gedraaid. Lag gister ook al om half 9 te slapen en werd vandaag om 9 uur 's ochtends wakker. :oops:
FIjn dat alles goed is met Luna en haar beebje
Karin: zoo jij had echt je slaap nodig zeg :shock:
Hoe gaat het verder met jou?
Ik zit nu te wachten totdat de meiden bij mij komen want wij hebben vandaag een vrijgezellenfeest van een vriendin en vriend van ons, zij gaat 24 juli trouwen :dance:
Wij gaan straks naar Enschede voor een fotoshoot en dan als een echt model op de catwalk lopen :lol: :lol:
Ik heb net Luca naar mijn ouders gebracht en die wordt morgen door hun weer thuis gebracht, ik vind het wel een beetje vreemd dat hij de hele dag en nacht weg is!
Hoi en doei :mrgreen:
hoi hoi
zo vandaag weer naar de stad geweest allemaal kleren voor Luna en Darius gekocht (ik had donderdag al kleding gehaald
)
en weer wat boeken bij de bieb gehaald
lekker druk dagje weer gehad dus