Ik zit nu ff lekker uit te blazen van de fitniss van vanmorgen, zometeen word ik door mijn schoonvader opgehaald want we gaan de stad in. Hij wil graag samen met mij kleding voor Luca gaan halen (lief hé)
Luca heeft echt een slaap week deze week zeg! hij is alleen wakker om te eten en dan kun je hem gelijk weer in bed schuiven :think:
Hij heeft nu weer geslapen van 19:00 uur tot 6:20, hij slaapt nu echt mooi door :dance:
En ik weet nu zeker dat ik ongie ben geworden :? ik had gehoopt dat het nog langer weg zou blijven
Angel: het is ook moeilijk als je het verschil niet kent, maar ik denk ook niet dat het vervelend bedoelt was.
Maar van dat slotje… daar zou ik ook pissig om geworden zijn!
Kun je niet beter wachten met een buikwandcorrectie na de volgende bevalling? anders mag je misschien een tijdje niet zwanger raken :think:
Francis: fijn dat het met Sonja goed gaat, lekker dat je nog maar 2 kilo moet/mag :thumbup:
Monique: fijn dat hij zo lekker doorslaapt :thumbup: (mar uh… mogen ze al zolang slapen? ivm de suikerspiegel weet niet precies hoe dat zit bij die kleintjes :think: )
lief van je sv dat hij kleertjes wil geven
balen dat je al ongi geworden bent :hug:
Monique: hm… van internet word ik nog niet wijzer de 1 zegt niet langer dan 10 uur en de ander max 14 uur
dus zou het voor de zekerheid toch even bij het cb navragen
Hallo allemaal,
Hier hebben ze vannacht geslapen van 1900 tot0630 dus vanaf vandaag wordt de laatste fles een pap fles. Joël heeft vandaag zijn eerste fruithapje gehad, het was een half potje :lol: hij keek er wat bedenkelijk bij maar hij slikte het wel meteen door. Chayenne is strakjes aan de beurt.
Bigsby, Fijn he dan kan je tenminste naar bed als je moe bent ipv eerrst nog met een voeding bezig te zijn :thumbup: Ik ga in ons geval wel ff het cb bellen of ik bij JoËl overdag dan misschien iets meer in de fles moet doen.
Angel, ik moet zeggen dat al sik dat soms lees ik wel mazzel heb met Brian, die komt nooit zijn bed uit! Alleen als hij ziek is of pijn heeft maar hij heeft nog nooit bij ons in bed geslapen een hele nacht :?
Francis: dat is dan idd mazzel bij ons is het al vaker voorgekomen
zij slaapt dan heerlijk en ik ben gebroken, want dat kleine ding van nog geen meter heeft 3x zoveel ruimte als mij :twisted:
heb haar vanmorgen ook gewoon samen met Darius uit bed geschopt zodat ik ook nog even een uurtje lekker kon liggen :mrgreen:
zo ik heb Luna weer even verpest :mrgreen:
ik heb een schommel en glijbaan gekocht voor haar :mrgreen: van de week even met de bus ophalen
@Angel & Luna wrote:
zo ik heb Luna weer even verpest :mrgreen:
ik heb een schommel en glijbaan gekocht voor haar :mrgreen: van de week even met de bus ophalen
kan je dalijk entreegeld vragen aan de buurtkinders :mrgreen:
@Amy82 wrote:
@Angel & Luna wrote:zo ik heb Luna weer even verpest :mrgreen:
haha ja zo krijg je het geld er zo weer uit :lol: :lol:
Angel: De arts en wijkverpleger van CB zei dat hij wel zolang mag slapen, ze zeiden zelf dat we hem niet meer wakker hoefde te maken voor zijn laatste voeding zodat hij zou doorslapen!
Francis: wat lekker hé… uitslapen :mrgreen:
Niet dat ik me uitgeslapen voel :lol: maar het is wel een stuk beter dan s’nachts opstaan!
Het was best gezellig in de stad, we hebben 2 broekjes en 3 shirtjes gehaald (gekregen dan :mrgreen: )
Ik ben gelijk nog even langs de eci gegaan want ik moest toch nog wat bestellen, en ik kon bij prenatal mijn blije doos ophalen!
Oja en ik heb bij V&D de foto’s van Luca opgehaald, ze zijn best leuk geworden en we kregen er ook allemaal kleine foto’s bij, die kan ik mooi weggeven aan familieleden :mrgreen:
@bigsby wrote:
@Amy82 wrote:@Angel & Luna wrote:zo ik heb Luna weer even verpest :mrgreen:
haha ja zo krijg je het geld er zo weer uit :lol: :lol:
:lol: :lol: ach zo duur was het niet

Monique: fijn dan hoor dan heb je zelf ook weer een beetje avond en rust :thumbup:
oh enne showen die foto’s!! :mrgreen:
Bigsby, Zie sliepen al weken door he alleen de laatste voeding was om 11 uur en die heb ik nu geschrapt dat kon al eerder maar vond vooral Joël nog te klein.
Angel. Mag ik ook komen schommelen :mrgreen:
:lol: :lol: mag hoor Francis hahahahahahahaha
Jottem :dance:
Ik heb net foto’s geplaatst :inlove:
echt lief :inlove:
Amy, leuk gedaan!
Francis, hoe vond Chayenne haar fruithap? Zo op de foto te zien erg lekker :mrgreen:
Bigsby, waren het leuke foto’s?
Angel, haha, nu zijn de buurkids zeker niet meer uit je tuin te slaan!
Noemi: ik ga het dinsdag pas halen
zo net weer een deel van de kinderbijslag uitgegeven :mrgreen:
even een hoop nieuwe broeken gehaald nu met de centimeter erbij
ik had al een hoop nieuwe broeken gehaald en alleen naar de maat gekeken blijkt dus dat er nu maar 1 broek past omdat de rest maat 98 meer maat 110 minimaal is (ach hebben we voor volgend jaar alvast nieuwe broeken ook :D)
en net weer wat leuks met die klt bambino luiers :eh: :think: (of hoe heten die dingen) kennen echt niks hebben die dingen van de week met aan doen trok ik er al kapot :?
en nu na een dagje winkelen knalt die luier kapot terwijl die aan Luna d’r billen hangt (en toen hing die dus aan d’r enkels :naughty: )
geef mij de lidl luier maar veel steviger :lol: 8)
Amy, Wat leuk gedaan zeg :thumbup:
Angel, Ik ben zeer tevreden over de luiers van de AH en die van de kruidvat :thumbup:
Noemi, Peer vond ze lekkerder als banaan :mrgreen:
Francis: je die van kruidvat zijn ook wel goed idd maar bumblies dat is echt helemaal niks (hadden we gehaald toen we even luier crisis hadden toen Luna buikgriep had)