1e kw 07 | nog 1 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren deel 30

Ons show-topic

Jaaaaaaaah Joseetje, wat een leuke naam! En je hebt een koningskoppel he :inlove:

Bigsby, Die van mij krijgen als ze een hele dag op het kdv zijn 2 keer 200 cc dus opzich vind ik het niet gek dat ze hem 2 keer 220 hebben gegeven of bedoede je over de gehele dag 2 flesjes van 110?

Ik ben net terug van sporten en heb goed mijn best gedaan was helemaal leeg :smiley:

Joseetje, gefeliciteerd met Mirthe!!

Gauw foto’s laten zien!

Nu eerst maar genieten met z’n viertjes! :-*

Francis, super dat het sporten zo goed ging.

Angel, gezellige boel dus met alle kids!

Bigsby, raar dat ze hem zo weinig gegeven hebben …

Joseetje van Harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wereld burgertje Mirthe!

Geniet heerlijk van je kleine meid!

Liefs

Davina

Oja ik besef nu pas dat ik de volgende ben die gaat bevallen pff wat is die tijd hard gegaan zeg!

Nog even wachten en dan kan ik mijn beebje ook in de armen sluiten!

JOSEETJE GEFELICITEERD MET JE MEISJE MIRTHE!!!

genieten nu met zn 4 ren !!

bigsby : das toch niet normaal hoor zo weinig logisch nadenken kunnen ze niet

ik had ookal zoiets vandaag eline krijgt altijd smorgens om 7.15 eten en nu wisten ze ineens niet meer hoe laat ze moest eten en hebben pas om 13.00 gegeven en toen om 17 uur pas weer nu zitten wij weer met de gebakke peren vanavond.

en dan hebben ze nog wel schriften waarin ze alles neerzetten . :? :?

davina : ja word spannend voor jou het nog een klein maandje…

oh francis wat een moppie zeg echte pictie foto

:inlove:

fijne avond dames !!!

joseetje gefeliciteerd met je dochter , prachtige naam

José: gefeliciteerd met Mirthe!

Ik heb gisteravond de 20-wekenecho gehad. Het was echt leuk! Puk liet zich goed zien en alles was mooi in orde.

Vandaag zit ik echt op de helft. Er van uit gaande dat ik weer over tijd zal lopen, vinden wij 21 weken meer de helft dan 20 weken. :mrgreen:

goedemorgen

nou met m’n aquarium gaat het goed :x er is al 1 vis dood :? stomme vis had zich klem gezwommen bij de pomp :twisted: en het vrouwtje ligt de hele tijd stilletjes op de bodem ademt nog wel :wink:

Hellen: leuk 20 weken echo foto’s!! :wink:

leuk hellen de 20 weken echo! wij mogen 28 april! :dance:

angel; leuk he vissen hahahaha! fijn dat luna dat het zo naar haar zin heeft met de buurkindjes!

bigsby; lekker handig van die flesjes :eh:

francis; hoe s het met sonja bakker?

ik heb weer een dramanacht gehad, van 4 tot half 7 wakker gelegen… toen ik had besloten om de laptop (die nog op de kamer lag) te pakken om te kokken, viel ik toch nog in slaap :shifty: tot 11 uur :shifty: voelde mijn buik vanacht ook onwijs trekken hihi

oja, vanmiddag om 16.40 naar de vk! heb gedroomd dat het hartje niet meer klopte :wall: :wall: :wall:

Amy: :hug: wat een nare droom

en dat gaat echt hard zeg 28e al voor de 20 weken echo

ja ik vind het ook onwijs snel gaan hihi

Nou, het is dan toch zover gekomen :mrgreen: Ik heb de echofoto’s incl. de oude geplaatst in ons showforum.

Vientje; het is voor jou ook hard gegaan zeg!

Francis: nee ze hebben hem 1x 200 gegeven en 1x 20 cc :shock:

Loessie:Stom hé, maar heeft Eline niet om eten geroepen dan? er zat wel erg lang tussen :roll:

Hellen: fijn dat je de beeb zo goed hebt kunnen zien, weet je het geslacht ook?

Amy: voor jou schiet het ook al lekker op, bijna op de helft :mrgreen:

Angel: slimme vis :? nou moet je weer een nieuwe halen anders kwijnt het vrouwtje ook weg!

Noemi: hoe gaat het met jou?

Monique: zo snel is dat vrouwtje niet eenzaam denk ik er zwemmen heel veel visjes in m’n aquarium

maar ik heb weer een nieuw paartje gehaald iig en die man mag zich gelukkig prijzen met 2 vrouwen :lol: :lol: :lol:

Bigsby, heeft Luca dan niet gehuild van de honger?

Hoop dat ze het vandaag beter doen!

Angel, jammer van het visje. Hoop dat het vrouwtje blijft leven.

Vientje, jij bent idd de volgende!

Amy, balen dat je weer een slechte nacht achter de rug hebt.

Hellen, de 20 weken echo dus gehad! Ik ga zo meteen in het sf kijken.

Hier gaat het goed. Morgen de eerste prikjes. Zie er echt tegen op :frowning:

:inlove:

bigsby; ja alweer ‘bijna’ op de helft ja haha!! :dance:

ben net terug van de vk, gelukkig was mijn droom van vanacht een bedrog haha! Hartje klopte goed, was meteen te vinden! :dance: bm groeit ook goed, zit nu net iets boven mijn navel :dance: 28 april weer naar de vk. leuk want die dag ook 20 weken echo :slight_smile:

oooooooooohhh zal ik jullie ff gek maken, ik heb hier een overheerlijke bak met banana royale ijs staan :drool: :drool: :drool: echt zooooooo lekker gewoon, en nog goed voor mijn keel ook!

enne, dacht dat als je in wordt gesmeerd met vicks dat je het dan warm moet krijgen, nou heb het ijs koud brrrrrrrrrrrr

Amy, jaaa, tuurlijk was het maar een nare droom!!!

Maar wel fijn dat je gerustgesteld bent weer en dat je het hartje hoorde kloppen!!

Geniet van je bak ijs :mrgreen:

komt goed :mrgreen: eerst zometeen bruine bonen eten en daarna bananenijs toe :dance:

oja!!!

joepie haha

ik ben in 4 weken tijd maar 0,3 kilo aangekomen :shock: en dat terwijl ik nu echt 6 boterhammen op een dag eet (als ik me goed voel dan he) :mrgreen: :dance: