Weet trouwens niet of ik hier ooit mijn bevallingsverhaal heb gezet?
Maar heb het bij kraamtijd geschreven vorige week:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54239
Angel: oh ik dacht dat het vrouwtje nu helemaal allleen was, maar mannetjes willen toch graag meer vrouwtjes :lol: :lol:
Noemi: mooie foto van je stoere man hoor :inlove: en wat een mooi zwart pakje (dat heb ik al eens gezegt toch?)
Ik geloof wel dat hij gister heeft gehuild ja, en ze vonden het al gek dat hij niet wilde slapen :? :roll:
Amy: gelukkig maar dat je droom maar een nachtmerrie was!
en wat lekker een banana royal mmmmmm
Gelukkig hebben ze vandaag wel goed voor Luca gezorgd, vanmorgen hebben Gerard en ik hem lekker daar naar bed gebracht, en vanmiddag heb ik hem lekker uit bed gehaald (nee hij sliep niet de hele dag hoor :mrgreen: ) HIj heeft 2x 110 cc gedronken daar en hij sliep verder wel veel maar hij heeft ook lekker gelachen (schaterlachen) en gekletst. Ze zijn daar helemaal weg van hem, hij is ook zo lekker vrolijk :inlove:
Toen we thuis kwamen heeft hij ff lekker gespeeld, gegeten en geknuffeld en om 7 uur lag hij weer in bed en het was ook gelijk stil! HIj heeft echt een slaapdag vandaag :think:
We moeten Luca alleen goed in de gaten houden wat er was een kindje met de waterpokken, ze hebben Luca zoveel mogelijk bij hem weg gehouden.
Amy: fijn dat alles goed was
Noemi: stoer hoor :inlove:
Monique: nee zitten guppen blackmolly’s platy’s en noentertra’s in het aquarium en de zwaarddrager had zich dood gezommen (vrouwtje is ook niet helemaal bij denk dat die ook binnenkort dood is :?)
nu heb ik ook nog een ander mooi paartje gekocht eierleggers :? krijg ik dus geen jongen van… en dan weer een paartje zwaarddragers
gelukkig hebben ze hem vandaag wel goed te eten gegeven
Luna en de buurkindjes hebben elkaar echt gevonden :mrgreen: stonden eerder vanaaf weer aan het hek te gillen en kwamen er daarna weer overheen zetten met z’n 3-en
en maar “zeuren” dat Luna zo vroeg naar bed moet :roll: :lol: ach strakkies is het weekend mag ze wel een kwartiertje langer opblijven 8) :lol: :lol:
angel echt leuk hoor dat luna nieuwe vriendjes/vriendinnetjes heeft!! :dance: meisjes? jongens? hoe oud?
banana royale was lekker, vooral met extra chocoladesaus mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :drool:
@Amy82 wrote:
angel echt leuk hoor dat luna nieuwe vriendjes/vriendinnetjes heeft!! :dance: meisjes? jongens? hoe oud?![]()
de vriendinnetjes van Luna zijn 4, 6 en 11 (3 meiden dus (we hebben wel een buurjongen maar ik heb geen id hoe oud die is en het oudste meisje weet ik ook niet hoe oud die is)
@Amy82 wrote:
banana royale was lekker, vooral met extra chocoladesaus mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :drool:
:naughty:

@Amy82 wrote:
ik ben meer van de magnum almond :drool: maar bij gebrek daaraan heb ik maar 2 hamburgers gebakken :oops: :shifty:
Bigsby, denk het niet, want hij heeft dit pakje nog nooit aangehad :mrgreen:
(wel een ander zwart pakje)
Fijn dat ze deze keer wel goed opgelet hebben met zijn voeding!
Angel, gezellig hoor voor Luna!
Amy, slecht!! :mrgreen: (zegt degene die net een chocoladewafel achter de kiezen heeft, hihi)
@Amy82 wrote:

@francis wrote:
@Amy82 wrote:
:naughty:
Whahaha Francis, je bent het er echt niet mee eens eh? :mrgreen:
:wall:
:mrgreen:
Ik heb buikpijn … en dat gewoon omdat ik straks met de kleine naar het cb moet voor zijn prikjes. Zie er echt tegenop. Hoop dat het gaat meevallen …
:hug: Kan me voorstellen datje er tegenop ziet. Kan er niet iemand met je meegaan? Maar je doet het voor een goed doel. Je beschermt hem teen ziektes die anders heel ernstig kunnen zijn.
Je doet het uit verantwoordelijkheid voor hem, niet om hem pesten.
geluukig kun ze zich er laterniets meer van herinneren, van dieerste prikjes.
Trost hem dadelijk maar gewoon lekker na de prikjes. Lekker kroelen en gewoon een keertje extra aanleggen (je geet toch nog BV?) Is hij zo weer stil.
Nee, niemand die meekan (of thuis is, laat ik het zo zeggen, hihi). En het zal straks idd wel meevallen. Voor de mama’s (en papa’s) is het meestal erger dan voor de kids zelf. Prent ik ook wel in mijn hoofd hoor, maar toch … 8)
Geef idd bv, dus dat is wel makkelijk!
Noemi: :hug: voor ons zijn die prikjes altijd moeilijker dan voor die kleintjes ze huilen even en dan zijn ze het alweer “vergeten”
ik had het wel makkelijk moet ik zeggen Luna kreeg die eerste prikjes precies toen Darius een poosje thuis zat
o o 't is wel vroeg he ik had echt moeite vanmorgen toen mijn wekker ging :oops: het is ook maar goed dat ik gelijk naar de wc moest anders had ik nu nog in bed gelegen want de wekker zette ik gewoon automatisch uit :shifty:
Angel, al tekenen van ongesteldheid? Of niet?
Hoop voor je dat het deze keer raak is
Noemi: nog niks :mrgreen: al had ik wel gisteren last van buikpijntjes maar nog niets te zien
Ben benieuwd hoor!!
ja ik ook vooral na die stunt van van de week :mrgreen: :mrgreen:
Darius al lichtelijk opgelucht dat hij nog niet de zolder hoeft te doen moet hij dalijk alsnog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: