1e kw 07 | nog 1 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren deel 30

:lol: :lol: http://nl.youtube.com/watch?v=faxhvbMqrMc leuk liedje als je melig ben :lol: :lol:

:oops:

stunt van de week? iets gemist angel? :eh:

franics, jij mag hoogstens een eierkoek versieren met slagroom en aardbeien. banana royale ijs met extra chocoladesaus is uit den boze voor sonja :snooty:

noémi; veel succes met de prikjes voor ray, lekker verwennen daarna!! sterkte meid! :-*

ja die “leuke” 1 april grap 8) :lol: :lol:

@Angel & Luna wrote:

ja die “leuke” 1 april grap 8) :lol: :lol:

oja tuurlijk :mrgreen:

Prikjes gingen goed! Tweede prikje was even echt huilen met tranen, maar zodra ik hem mocht vasthouden (hij kreeg de prikjes gewoon liggend op het aankleedkussen), was hij stil :inlove:

ARGH!!! ik ben echt ff pissig zet ik een vraag neer hier op forum word die dicht gemieterd :shock: en krijg ik een linkje naar een ander topic waar niet eens mijn vraag word beantwoord :naughty:

Noemi: fijn dat de prikjes meevielen

vandaag naar de gyneacloog geweest. Hij snapte mijn onzekerheid.Vond me gelukkig geen aansteller. Kreeg een echo en daar bleek dat alles er perfect uit zag. De een heeft meer pijn bij eisprong en menstruatie dan de andere , en meer pijn na keizersnede.

Hij vroeg wel of ik angst had voor een volgende zwangerschap , dat had ik niet. wel verteld dat ik angst had of het nog wel wou. Daar moest ik me niet zorgen om maken. Als het in mijn hoofd niet goed zit dan wil het ook niet goed.

Hij vond mijn cyclus wel wat lang mocht ik in september niet zwanger zijn dan moet ik terug komen en krijg hormoon kuur.

Normaal is het een jaar maar omdat mijn cyclus lang is mag ik eerder en ws ook vanwege mijn geschiedenis.

Karin: fijn dat alles goed ging bij de gyn

Karin, fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je alles hebt kunnen bespreken! :hug:

Angel, goh, dat is balen. Dus nu krijg je niets van antwoord omdat je topic al op slot is??

ik heb uiteindelijk antwoord gekregen maar ze namen even voor het gemak aan dat ik wist wat het was en er was dus een soort gelijk topic alleen andere benaming :hand:

Angel: ik heb echt geeen verstand van vissen dus ik weet niet hoe die van jou er uit zien.

Is het een grote aquarium?

Als je dat nummer hoort dan word je al gelijk melig :lol: :lol: :lol: Maar het slaapt echt nergens op!

Wat stom dat je vraag wordt weg geknikkerd, waar heb staat die nu dan?

Noemi: haha jij bent echt in to de zwarte pakjes :mrgreen:

Fijn dat de prikjes meeviel, het is meer brullen van de schik hé, dat deed Luca ook :mrgreen:

Karin: fijn dat je zo goed met je gyn hebt kunnen praten :hug:

En gelukkig dat alles er goed uitziet :dance:

Francis: gaat het nog goed met Sonja? hou je er ook strak aan dan?

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van sporten en lekker wakker. Ik zat te twijfelen of ik wel moest gaan want was best moe maar ben blij dat ik gegaan ben.

Bigsby. Met Sonja gaat het prima ik ben nu ruim 4 kilo kwijt, ik hou me niet helemaal strikt aan het dieet omdat ik daarvoor te veel sport dan mag je namelijk 2 maal wat extra eten.

Karin, Fijn dat de gyn je op je gemak kon stellen en dat als er in september nog geen zwangerschap is dat ze dan willen helpen :slight_smile:

Angel, Adem in…adem uit :wink:

Monique: mijn vraag staat / stond hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54638

en is verplaatst naar (nouja verplaatst… http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52219)

ze ging er even van het gemak vanuit dat ik wist dat een creche een kdv is :wall: :twisted: :snooty: :hand:

maarja ik weet nu dus dat een creche een kdv is en ik daarom vaag word aangekeken als ik ja zeg op de vraag of Luna daar heen gaat :wall: ik dacht het is een psz

Francis: :lol: :lol: ja ik kan het gewoon niet hebben als ze mij weer eens verkeerd begrijpen (want volgens mij is het duidelijk dat ik niet weet wat een creche is bij die vraag of ligt het nu aan mij :think: )

fijn dat het zo goed gaat met sonja :thumbup:

Ja ik snapte je hoor :slight_smile: maar het was vast niet vervelend bedoeld :mrgreen:

Ja ik ben ook wel blij dat het goed gaat met het dieet moet nu nog 2 kilo nou ja moet, ik wil het natuurlijk voor me zelf.

Hoe gaat het bij jou?

Monique: nee een klein aquarium 60X30 geloof ik

dat zijn de visjes die ik heb ongeveer :lol: :lol:

@francis wrote:

Ja ik snapte je hoor :slight_smile: maar het was vast niet vervelend bedoeld :mrgreen:

Ja ik ben ook wel blij dat het goed gaat met het dieet moet nu nog 2 kilo nou ja moet, ik wil het natuurlijk voor me zelf.

Hoe gaat het bij jou?

nee vast niet maarja was even tegen het zere been en vooral eigenlijk omdat er dan direct zo’n *#&#^@#!# slotje op zit :shifty:

bij mij gaat het niet :frowning: van de week weer hoop aangekomen denk oh menstruatie komt eraan maar nog niks te zien…(denk dat ik maar een buikwandcorrectie ertegen aan ga gooien die worden toch vergoed :angel: )

is dat zo word dat vergoed? Een collegaatje van me is er voor aan het sparen :? ze ziet er niet meer uit na de bevalling vond ze het is helemaal uitgelubbert om het zo maar te zeggen :?

:think: volgens mij wel of het ligt aan de verzekering die je hebt?

:zzz: :zzz: :zzz: ik heb een kl*te nacht achter de rug ben echt gebroken :zzz:

Luna was gisteren echt oververmoeid dus die kon ik niet in slaap krijgen :twisted:

als ik even dacht jippie ze slaapt en ik uit haar kamertje wegsloop werd ze weer wakker en begon het hele drama weer van voor af aan :twisted:

uiteindelijk heb ik haar maar in mijn bed gelegd en ben ik erzelf bij gaan liggen maar dat ligt natuurlijk voor geen meter met zo’n zwaan kleef aan peuter naast je… maarja zij heeft geslapen