1e kw 07 | nog 1 te gaan, 5 zwanger en 16* geboren deel 30

Francis, hihi. Banaan dus niet zo in trek. Misschien nog wat te sterk van smaak? :think:

Angel, ooh balen van die luiers. Volgende keer dus maar niet meer kopen. En al 4 dagen overtijd?

Amy, hoe voel je je?

Bigsby, krijgen we de foto’s nog te zien?

Hier gaat alles goed. Vanmorgen werd de kleine om half 6 wakker.

En vannacht heeft het hier weer gevroren, dus manlief moest vanmorgen krabben!

goeiemorgen

nou ik heb echt beginners geluk met m’n aquarium :x nu hebben die stomme beesten weer stip :? (een of andere vissen ziekte)

Noemi: sja wat heet overtijd :wink:

(44/33/33/32/45/63/49/49 (2007)

39/31/ (2008))

zo om het iets minder spannend te maken heb ik maar de 39 daagse cyclus gepakt :mrgreen:

Op welke cyclus had je het eerst gebaseerd dan?

En als ik je lijstje zo zie, dan heb je het merendeel van de tijd geen eisprong :think: (omdat het te lang duurt).

Wanneer ga je weer naar het zkh?

Angel: nou gooi die luiers maar weg :?

heeft Luna nog op het potje gezeten?

Noemi: die foto’s zou ik dan moeten inscannen :think: Moet ik ff vragen of Gerard dat op zijn werk wil doen?

Hoe gaat het met jou?

Amy: mooi gedaan :thumbup:

Francis: haha dat moet best een leuk gezicht zijn geweest, haar eerste fruithapje. Ik ga er nu nog niet aan beginnen, ik vind hem nog iets te jong :think: :think: maar ik heb al 2 potjes in huis, die zaten in de blije doos :lol: :lol:

angel: leuk vissen :wall: hoe herken je die ziekte dan?

Nou dames, ik ben er weer heel even. Jeetje wat vliegt de tijd met 3 kids, waarvan er 2 op school zitten. Kom gewoon uren tekort. Gelukkig is Inge heel makkelijk, maar toch. Als ik op sta om 6.45 uur, dan lijkt het net of met 3 keer ogen knipperen de dag al weer om is. Dat is ook de reden dat ik zo weinig op KOK te vinden ben de laatste tijd. Tegen de avond is moeders een beetje opgebrand en ligt alleen maar op de bank of erg vroeg in bed.

En het is hier een complete ziekenboeg geweest de laatste week. Alleen mama en Inge zijn niet ziek geweest. (misschien ook een reden van vermoeidheid?)

Angel: ik gebruik al jaren de dumblies luiers en nooit problemen mee gehad. Jammer dat je visjes ziek zijn, beterschap ermee.

Noemi: ik had eerst de 31 daagse gepakt

ik denk als ik nu ongi word ik een afspraak ga maken :wink:

Monique: door allemaal witte stipjes beestje leek wel beschimmeld :lol:

Gerdy: jeetje iedereen nu weer beter? :hug:

Ahhhh arme visjes :cry:

krijgen ze nu antibiotica Angel?

weet niet wat het is zijn wel druppels die ik in het water moet gooien en als het goed is moet het dan over 2 dagen over zijn

Angel, balen dat de visjes stip hebben. Ik hoop dat het gauw beter is.

Gerdy, ik hoop dat je toch af en toe een momentje voor jezelf kan vinden om een beetje bij te komen :hug: . Het lijkt me ook best vermoeiend met drie kids! Sterkte en ik hoop dat iedereen weer beter is.

Perrin zit sinds dit weekend op vier flesvoedingen :dance: . Slaapt ook echt gewoon door vanaf 19uur tot 's ochtends tussen 7 en 9 uur! Heerlijk uitslapen dus voor ons (als we op tijd naar bed gaan natuurlijk :wink: :naughty: :mrgreen: ). En we hebben een nieuwe (lees tweedehands) auto gekocht! Ons klein autootje was ik zo zat (Daihatsu Cuore), dus toch maar overgestapt naar een nieuwe. En dan ook meteen een behoorlijk grote: Ford Focus station wagon in donkerblauw :dance: . Ben helemaal happy!

Verder weet ik het even niet meer, maar ik denk: ik laat weer eens wat van me horen! Lees nog steeds mee hoor! :oops: :smiley:

Hallo allemaal,

Angel, Dat het bij stip lijkt of hij beschimmeld is kan wel kloppen, het is namelijk een schimmel :mrgreen: vaak komt het omdat je de vissen niet in hun eigen waterzak langzaam hebt laten wennen aan de temperatuur van het water in de vijver of het aquarium :slight_smile:

Bigsby, Ja jou mannetje is natuurlijkook weken jonger als die van mij maar mijn voornaamste reden was omdat nu ook de laatste fles is geschrapt en ik wilde zeker voor Joël dat ze wel genoeg voedingsstoffen binnen zouden krijgen.

Gerdy, Ja dat ken ik hoor van die dagen die voorbij gaan alsof ze ipv 24 uur maar 5 uur duren :wall:

Lady, Lekker he dat ze slapen vanaf 19:00 dat doen ze hier nu ook vanaf van de week :dance:

Ik ben gisteren op het werk onder de zonnebank geweest en nu ben ik helemaal rood hij werkt dus toch beter als ik dacht :shifty: :mrgreen:

goeiemorgen

nou net toch maar een testje ertegen aan gegooid en negatief getest natuurlijk :?

LadyC: fijn hoor dat hij zo lekker doorslaapt en leuk een nieuwe auto :smiley:

Francis: ik heb ze 45 minuten in die zak laten hangen… maar komt waarschijnlijk doordat er handjes in ht aquarium hebben gezeten je moet eerst goed je handen spoelen enzo voor je in het water mag en sja dat hadden ze niet gedaan ze dachten even toen ik 5 sec niet keek leuk visjes te gaan vangen :lol: :lol:

Angel: nou gelukkig dat ze er met 2 dagen vanaf zijn, zie je nu al verschil?

LadyC: Lekker dat Perrin vanaf 19:00 uur al slaapt, Luca doet dat nu ook, zo heb je lekker de hele avond nog samen :mrgreen:

Francis: Wel lekker makkelijk om zo te zorgen dat Joel nog wat extra’s binnen krijgt, hij kan het nog goed gebruiken :thumbup:

Luca was gister zo moe dat hij om 17:00 uur al aan zijn nachtslaap begon :shock: ik had hem om 20:00 uur nog wel ff verwacht maar hij sliep gewoon door tot 6:15 vanmorgen :shock: en daarna legde ik hem weer in bed en toen sliep hij tot 8:45 uur en daarna sliep hij gewoon weer verder :roll:

ARGH!! ik heb vandaag echt een pechdag geloof ik :think:

gisteren nog 150 op de rekening haal net wat boodschapjes bij elkaar misschien net 12 euro ga ik naar de klantenservice om 20 euro te pinnen (hebben hier geen automaat in de buurt :() heb ik niks meer op mijn rekening :shock: :shock: :shock:

dus ik :eh: onvoldoende saldo :oops: :eh: :think: nou dan ga ik thuis maar even op internet kijken

ligt die kl*** site er natuurlijk weer eens uit ARGHHHH!!!

nu hoop ik maar dat het gewoon een storing is en ik dus net op tijd de boodschappen binnen heb anders is het wel even balen (ben ook wel heel benieuwd waar het nu aan op is dan…naar mijn weten waren alle rekeningen al betaald namelijk :shifty: )

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: 1 rekening over het hoofd gezien :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :oops:

:hug:

waardeloze dag voor jou dus :hug:

ja best wel :lol: (kan er gelukkig nog wel om lachen :oops: en gelukkig gebeurd dit zelden)

scheelt dat ik altijd teveel eten in huis heb anders was het wel een probleem geweest :shifty:

Angel: dan baal je wel ff :wall:

Fijn dat je nog kan lachen!

zo ik heb de glijbaan en schommel binnen :dance:

en nu is m’n tuin vol :lol: :lol: