1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:

:mrgreen: moet je er een paar van mij haha

ik moet er als ik mij niet vergis nog 7 kwijt :P:lol:

ik heb testen besteld, kijken wanneer ik mijn eitje heb

oja doet me gelijk denken aan dat ik het lijstje nog in orde moet maken doe ik vanaaf ff (als ik het dan niet alweer ben vergeten m’n hoofd is echt een vergiet op het moment :oops:)

zo en dan ga ik nu de kadootjes inpakken

Ja is goed Angel. Stuur ze maar op (de kilo’s of de cadeautjes dat maakt me niet uit :mrgreen: )

Welke testen heb je besteld Karin? Ik ga de digitale van cle*r blue nemen. Wel duur, maar wel heel duidelijk.

hahahahahahaha zijn heren t-shirts en truien :stuck_out_tongue: en playmais dingen hahahahahaha dus niet veel bijzonders hoor die kadootjes

Playmais? wat is dat nou weer :eh:

haha dat maak je nat en dan gaat het plakken dus best leuk voor luna om mee te beginnen met knutselen en je kan het dan ook weer uit elkaar trekken en opnieuw iets maken best grappig spul dus

en het is natuurlijk dus niet schadelijk

dat is wel cool,

ik heb ze besteld van matcare,

die heb ik ook :smiley: ik ga volgende maand erbij temperaturen (kijken of het nut heeft haha hopen maar dat ik in de tussentijd ben afgevallen :lol:)

hoeveel dagen na je eisprong moet je ongeveer ongesteld worden

14 dagen ongeveer

Hoi Allemaal!

Nou, mijn dagje werken zit er weer op. Ik had vandaag maar 11 kinderen in de klas vanwege het offerfeest. Was rustig . Echt heerlijk.

Kreeg ook nog een kerstpakket en dat terwijl ik maar tijdelijk werk bij hun. :mrgreen:

Dat is nog eens leuk Hellen.

Karin ik wordt altijd precies 14 dagen na een posi ovu-test ongi.

Angel klinkt als een leuk cadeautje. Maar plakt het dan niet door je hele huis heen? :lol: :think:

Hellen: oh leuk een kerstpakket wat aardig van ze :smiley:

wij krijgen geen kerstpakket geloof ik :? we zullen wel weer dvd’s krijgen :?

Luna als ik haar er alleen me laat spelen denk ik het wel haha

hello!

francis; wonderlijk hoor, dat dan natuurlijk weer net die ene % bij jou moet zitten :wink:

luna; balen van je ongi :frowning: :hug:

gerdy; fijn zeg, opstaan zonder hoofdpijn! goed idee om daar lekker misbruik van te maken :wink:

bij mij zijn mn kwaaltjes beetje pleite, dus ga de hoop denk ik maar laten varen dat het raak is… ben nu alleen moe… ach ja, in mei had ik ook bijna nergens last van en was ik ook zwanger… afwachten maar :slight_smile:

ga nu ff decembermama’s bijlezen :inlove:

Amy: hoop toch dat het raak is ondanks dat je kwaaltjes nu even weg zijn

goedeavond…

Ik ben er vandaag achter gekomen wat er in mijn kerstpakket zit :eh:

• een hoofdlampje ( daar heb ik er zelf al 2 van)

*een thermosfles ( heb ik vorig jaar al van de baas gehad)
  • zakjes waarin je je mobiel en je telefoon etc waterdicht in op kan bergen…

Ik wilde wat te vreten!!! :wall:

hoezo ondankbaar :shifty: ik weet het :mrgreen:

Nee ik had gewoon een pakket met eten verwacht dat vind ik altijd leuk uitpakken :slight_smile:

Angel, Ik kan me een beter goed voornemen bedenken: een andere dietist.

Amy, Er zit niets anders op dan afwachten he :?

:shifty:

Gerdy, Nou ik hoop echt dat je nu niet meer wakker word met die pijn!

ja idd francis, afwachten maar :shifty:

moet wel lachen om je kerstpakket.

wij konden kiezen uit een italiaans, een welness en erop uit. heb uiteindelijk gekozen voor erop uit. weet je wat er in zat? een rugtas, een ehbosetje, een fietsreparatieset, een bidon, nog iets van een tasje en nog wat drinken/vreten haha

viel tegen, maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken :angel:

Francis en waar vind ik die?

maar ik ga nu proberen met die shakes en repen om ff goed af te vallen en dan weer die vage schijf van 5

kijken of ik dan niet direct weer teveel ga aankomen :shifty:

en als het meezit hebben m’n ouders in januari eindelijk de "sport"kamer klaar dan ga ik daar 2x per week sporten :mrgreen: