1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:

Heeee ik sta nog niet op het lijstj :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: grapje

ja ik ga nu doen laptop is net aangekomen :wink: het staat niet op mijn laptop namelijk

Karin ik heb je leeftijd alleen niet meer 26?? of staat het niet voor je geboortejaar?

als niet klopt verander ik dat nog wel een keer :wink:

ja klopt 14 december 1981

Luna wat balen dat je ongesteld bent geworden :? en dat je er zo ziek van b ent :hug:

Laten we hopen dat het voor de kerst nog gebeurd, help maar mee duimen :mrgreen:

Angel :doh: idd je vroeg maar 1 ding, (bijdehand) :wink: :mrgreen:

ik hoop dat die shakes helpen :thumbup:

Hellen: wat leuk dat je een kerstpakket kreeg, en wat zat er in???

Amy: gewoon nog ff afwachten :pray: :pray: :pray: :pray:

Francis: mijn kerspakket is vandaag ook gebracht, ik kreeg wel allemaal eten :shock: ik zit nu met een zuurstok in mijn mond :mrgreen:

Monique: :mrgreen: geeft niet hoor haha ik hoop het ook dat die shakes helpen ze zijn niet te pruimen haha maarja was behoorlijk duur dus ff doorzetten :sick:

haha ja bigsby, eerst nog 2 dagen afwachten, en daarna gaat het grote volhouden beginnen :mrgreen: :eh:

JAAAAAAAAAAAA IK BEN NU OFFICIEEL VERSLAAFD!!! :dance: :lol: :lol:

gefeliciteerd!!!

moeten we je alvast aanmelden bij een afkickkliniek? :wink:

wel netjes dat je je 7500e berichtje in deze topic post :wink:

dankje

ja netjes he van mij dat ik dat hier kom doen :mrgreen:

:think: misschien wel beter ja mij aanmelden in een afkickkliniek haha

maarre ga jij echt volhouden zolang niet testen? ik geloof er niks van :wink: :shifty:

ik ga voor de duizen berichtjes

oh dat moet makkelijk lukken nog vandaag :wink:

haha gewoon ff speelhoekje opzoeken karin :wink:

@Angel & Luna wrote:

maarre ga jij echt volhouden zolang niet testen? ik geloof er niks van :wink: :shifty:

als ik het niet volhou, krijg ik niet alleen van alex op mn kop, maar denk ook van noémi en francis :mrgreen:

Amy: gewoon stiekum testen dan haha en dan in het nieuwe jaar heel verbaasd reageren zoiets van WAUWWWWWW ik ben zwanger juich juich :lol:

Karin dan ben je zo een kleuter :smiley:

Baby 0

Dreumes 250

Peuter 500

Kleuter 1000

Kiddo 1500

Puber 2000

Tiener 3000

Kletstante 4000

Tiepmiep 5000

KoK verslaafde 7500

@Angel & Luna wrote:

Amy: gewoon stiekum testen dan haha en dan in het nieuwe jaar heel verbaasd reageren zoiets van WAUWWWWWW ik ben zwanger juich juich :lol:

waarom denk je dat ik zo’n grote hollywoodactrice ben??

ben echt een kei in acteren :liar:

of de 31e, als alex gaat werken, testen en dan de test in de boom hangen, kijken of hij het ziet :mrgreen:

aha ik zag net het lijstje met rang… volgens mij moet ik nog ff doortypen dan :lol: :lol:

@Amy82 wrote:

waarom denk je dat ik zo’n grote hollywoodactrice ben??

hahahahahaha

maar ik zal het wel gemist hebben maar waarom moet je dan een week wachten? weet je je cyclus niet deze maand :think: (je had toch extra je best gedaan dat ene weekend of was dat iemand anders :eh: :shifty: )

haha nee dat was ik idd. maar van alex mag ik dit jaar niet meer testen :mrgreen: :wall: :eh:

ben 4 weken geleden op zaterdag ongi geworden, dus 2 weken geleden dat hele weekend geklust, dus dan zou ik nu zaterdag ongi moeten worden… maar ja je weet het bij mij, hele cylus is een ramp…

en vorige keer had ik ook pos getest en werd toen alsnog ongesteld, en dan wacht ik liever nog langer met testen, dan dat ik een pos test heb en alsnog ongi word…

zo ik ga naar bed toe, moeeeeeeeeeeeeeeeeee

tot morgen!!