1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:



Ons show-topic

ok deze maand mag ook nog ff vruchtbaar zijn hoor :wink:

hey

mooie kaart (foto) van luna



ook vanuit hier iedereen vast fijne feestdagen en een heel goed gelukkig en vruchtbaar 2008





gr loessie en colin (mn man)

dankje is van vorig jaar :lol:



maarre moet jij niet ongeveer beginnen met puffen en persen :wink: :silenced:

ja was t maar waar alles is hier veel en veel te rustig

Hoi hoi! Dit weekend heerlijk in een hotel overnacht! Hetzelfde hotel waar we vorig jaar ook geslapen hadden na ons trouwfeest. Nu dus ook weer precies dezelfde kamer geboekt! :inlove:

En als verrassing had mijn mannetje 12 supermooie donkerrode rozen laten klaarzetten (voor elke maand dat we getrouwd zijn eentje).

Loessie :hug: hoop dat het gauw opgang komt hoor



Noemi: oh wat lief :inlove:

wauw lekker hoor noemi romantische vent heb je!!!

lekker uitgerust en niks gedaan ???

mensen welterusten… :-*

Loessie, jeetje alweer 5 dagen overtijd. Hopelijk komt jullie beebje snel!



Angel, leuk kaartje!!



Loessie, ja, heerlijk relaxed! Gisteren uiteten, lekker bubbelbad genomen in het hotel en film gekeken. En verder lekker niets gedaan, heerlijk!

Angel, Leuke kaart zeg!



Noemi, Nou zie ik de rozen alsnog, mooi hoor



Loessie, Ook hier maar ff, Ik wil een bub melding!!



Ga zo naar mijn bedje kijken hoe lang ik ga rusten :mrgreen:

Francis, mooi eh? :inlove:

Ben benieuwd hoe lang de kleintjes je laten slapen, hopelijk lang genoeg!



Ik duik ook mijn bedje in, morgen weer werken :shifty:

goeiemorgen.

Hier gaat alles oke.



Dionne ruimt hier een kast uit. Dus ik denk dat ik maar alweer moet stoppen. :mrgreen:

hoi hoi



ohhh ik heb een baaldag



Luna net naar de peuterzaal gebracht

lopen het lokaal in ze draait zich om naar mij en begint te brullen :shock: :cry:

ze wou niet ze wou naar huis :?

heb haar gewoon daar gelaten want vorige week had ze dat ook toen mijn vader haar bracht omdat ik ziek was maar na het afscheid ging het weer helemaal goed (hopelijk vandaag ook)



toen dacht ik laat ik eens kijken wat er nou met de wasmachine aan de hand is (daar zag ik vanmorgen water in staan :think: )

ik dacht nou Darius zal wel erg slaperig geweest zijn en opnieuw de wasmachine aan hebben gezet vanmorgen en toen weer uit :shifty:

blijkt de wasmachine dus kapot te zijn en is hij er gisteren al halverwege het programma mee uitgescheden logisch dat er water in staat dan :twisted: (en dat terwijl de droger ook al pas geleden de geest heeft gegeven :twisted:)



en om het helemaal leuk te maken is m’n geld wat ik zaterdag al had moeten krijgen er nog niet :twisted:

ik hoop maar dat het er dan na 12 uur is anders word ik echt HEEL erg boos op dat mens :angel:





zo dat was mijn klaagzang nu maar hopen dat het nog enigzinds goed gaat komen vandaag :pray:

Kom me ook weer even melden in het nieuwe deeltje. Hier gaat alles, zoals het al weken gaat… Maar moet wel zeggen, dat ik het weer spannend ga vinden. Het einde komt in zicht, het komt elke dag iets dichter bij.



Gisteren nog de verjaardag van Ilse gevierd voor haar ooms en tantes en neefjes en nichtjes. Was een drukke maar gezellige dag. Ik ben hem goed doorgekomen, maar lag er wel om 21.00 uur in :zzz: :zzz: :zzz:

Vanmorgen weer met hoofdpijn opgestaan, dus straks weer onder de wol.



Oja, voor ik het vergeet: We hebben de interne verhuizing achter de rug. Zaterdag is iedereen die moest verschuiven ook werkelijk gegaan. Dus Willian en ik slapen nu beneden. Ilse heeft een gigantisch grote slaap-/speelkamer. En de babykamer is al voor een gedeelte ingericht.

Werkt toch wel een lijstje maken :smiley: Niet alleen voor mij, maar zeker ook voor Willian (die is niet zo van lijstjes). Toen hij mijn lijstje zag, kreeg hij ook haast 8) :lol:

net terug van een gezellig bezoekje vk…

bloeddruk was 120/75 beeb ligt heerlijk diep dus dat is :thumbup:

de vk heeft er alle vertrouwen in dat dit een mooie bevalling gaat worden… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nou volgende week maandag moet ik weer om 16.15 kijken wat we dan weer te horen krijgen…



heb geen internet zo… komt iemand van de nuon de meter verwisselen…

dus tot straks… :-*

haha Hennie, nou fijn dat de vk er zin in heeft :lol:



Hier aan het bijkomen, gisteren naar Groningen geweest.

Was gezellig

en vanaf gisteren kunnen wij officieel zeggen:



Thijmen loopt los :inlove: :dance: :inlove: :dance:



Wij zijn trots, hij kon het wel.

Maar had gewoon even aanmoedeging nodig, dus toen hij zijn vriendinnetje zag lopen wilde hij niet meer onderdoen en begon ook te stappen :inlove:

oh het gaat al weer een stukje beter :dance:



geld is gestort :dance: (kan ik dan een nieuwe wasmachine voor kopen :cry:)

en m’n moeder weet een goedkoop adresje voor witgoed :pray: (hopelijk zit ie er nog en is ie ook echt goedkoop :pray: )



en dan nog een uurtje dan ga ik Luna ophalen :dance: hopelijk heeft ze het toch nog naar haar zin gehad :pray:

m’n ouders denken ook dat het temaken heeft gehad met het feit dat ik vorige week ziek was en ze dus door m’n ouders naar school was gebracht ipv door mij :shifty:

:dance: goed hoor van Thijmen :clap: