1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:

Angel: het is een hele normale reactie van Luna hoor. De eerste keren is het nieuw en erg leuk. Na een paar keer hebben ze zo iets van: ik heb het hier wel weer gezien. Het nieuwe is er van af. Komt allemaal goed hoor. Geen zorgen om maken.(makkelijker gezegd dan gedaan :wink: )

Ik heb Kelly wel eens zo strak om mijn nek gehad, dat ik bijna blauw aanliep. De psz-juf moest haar letterlijk van mij losmaken. En als ik dan 2 minuten de deur uit was, dan zat ze te zingen en te spelen of er niets gebeurd was.

Gerdy: oh vreemd

ik denk als ze dat nou de eerste week heeft gedaan ok maar nuā€¦

denk minstens dat daar het ik weet niet wat gebeurd is :?

hoop maar dat het idd dat is dat het nieuwe er een beetje af is

Hoera voor Thijmen!!! :dance: :clap: :dance: :clap:



Angel: zoals Gerdy ook al schrijft, het is echt heel normaal. vaak gaat de eerste week goed en daarna een tijdje slechter. Ze snappen de eerste keren vaak ook gewoon nog niet dat mama echt effe weg is. Na een week begrijpen ze dat maar al te geod en dat kan dramaā€™s opleveren. Je mag er echt vanuit gaan dat de juffen hierop ingespeeld zijn en als het echt niet over zou gaan, bellen ze je. (maar als je het prettig vindt, kun je dat nog een keer aangeven bij de juf.)



Gerdy: :hug:

Wat knap van je dat je de verjaardag zo goed hebt overleefd. Fijn fdat Willian ook haast heeft gekregen door het lijstje. Werkt hier meestal ook heel goed.

Door het lijstje werd voor Willian ineens zichtbaar hoeveel er nog moest gebeuren. Van te voren had hij zoiets van: komt allemaal wel een keer. Toen ik er ook nog eens bij heb vertelt, dat het voor mij ook steeds lichamelijk zwaarder word, toen viel het (oude) kwartje.

Voor mij persoonlijk is het nu ook iets overzichtelijker, wat wel rust geeft, maar helaas, nog geen verlichting qua hoofdpijn. Maar het is beter te overzien.

Kelly heeft geen problemen over gehouden van haar wenkbrauwwond. Vanmiddag mag ze weer gaan zwemmen. Hoop dat ze nu snel eens opmag voor haar B-diploma. Als ze dat heeft, dan mag ze van mij stoppen en op een andere sport. Ze wil graag bij korfballen, dus misschien is dat een extra stok achter de deur.



Ga nog even bij de decembermamaā€™s kijken. Vind het zo spannend wat daar allemaal aan het gebeuren is :smiley:



Joseetje; :clap: voor je zoon. Knap van hem.

Angel: zo weet je teminste zeker dat je een leuk cadeautje van Darius krijgt :lol: :lol: :lol: :lol:



Mooi kaartje hoor :thumbup:



Noemi: ahhh wat lief zeg :inlove:

Hebben jullie het leuk gehad?



Gerdy: dus toch handig zoā€™n lijstje :mrgreen: fijn dat alles nu een beetje opschiet.



Missy: fijn dat je weer goed gekeurd bent :thumbup:



Joseetje: ahhhhh wat goed van Thijmen :dance:



Ik baal echt als een stekken!!! ik heb op het begin van de zwangerschap een kdv uitgezocht en op de wachtlijst laten plaatsen. Toen zeiden ze dat we er mooi vroeg bij waren. En nu belde ze vanmorgen om te zeggen dat er geen plaats is voor april :evil: :shock:

Ik snap dat echt nietā€¦ hoe vroeg moet jeje wel niet opgeven om wel een plaats te kunnen krijgen??? Als het kind nog in de maak is???

Nou zijn we bezig om andere kdv bij ons in de buurt af te bellen om te vragen of zij nog plek hebben. Er is er 1 die in januari open gaat die waarschijnlijk nog plaats heeft :pray: :pray: :pray:

Bigsby, jeetje, dat is ook wel beroerd om zo op het allerlaatste moment afgebeld te worden door dat kdv ā€¦ Hoop dat diegene die in januari opengaat plek heeft :pray:



Loessie, is bezig met BIA!! Haar man moest een berichtje plaatsen.



Gerdy, fijn dat de volksverhuizing heeft plaatsgevonden, toch al weer iets meer rust. Hoop dat als het lijstje helemaal af is, dat het je nog meer rust in je hoofd geeft.



Joseetje, jaaaaaaaaa, wat goed van Thijmen zeg! :dance: :clap:



Francis, wat lief van JoƃĀ«l dat hij op Chayenne haar achterhoofdje ging sabbelen! (ga je nu niet meer vergeten dat ik het heb gezegd? :angel: )



Angel, mooi cadeautje zoā€™n camera!

Balen van de wasmachine zeg, hoop dat je een nieuwe kan vinden tegen een goede prijs.

Hoe was het vanochtend met Luna? Heeft ze toch nog gespeeld?


Nog 4.5 dagen ... ben zo aan het aftellen naar onze vakantie!
Dan woonkamer veranderen, box erin, muurschildering maken in de babykamer, ... jaja, heb er zin in!
Hebben dit weekend ook de gordijnen besteld, die kunnen we eind januari ophalen (of had ik dat al gezegd? :think: )

:inlove: joseā€¦ :clap: :clap: :clap: :clap: wat knap van thijmenā€¦ :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove:

:dance: vanaaf wasmachine kijken :dance: (ik hoop alleen dat we de 3 kapotte dingen nu wel gehad hebben en we er niet nog 1 tegoed hebben :silenced: )

HALLO



ik verveel me



jeeh angel das flink balen hoop idd voor je dat dit nu t laatste is wat er kapot gaat .!!!



heb de was opgevouwen nieuwe in de machine gedaan vaatwasser uitgeruimd en nieuwe in gedaan keuken opgeruimd bed opgemaakt,

kraam bed opgemaakt voor zover dat nodig is ā€¦

alles voor vk klaargelegdā€¦



en nu moet ik er eigenlijk weer uit voor de hond maar heb beetje krampjes in me rug dus durf niet goed en is ook ijzig koud buiten :?



hoop maar dat die krampjes een beetje door gaan zetten vandaag

is een perfekte dag om een beebje te krijgen vandaag

:lol: :lol: :lol:



moet voor de zekerheid me vluchtkoffer maar is gaan bekijken of alles er wel inzit.



en aardappels schillen en broccoli gaan wassen en snijden,

lekker met snitzeltje die ik nog uit de vriezer moet halen :oops:

en lekker kaas room sausje erbij mmmmm



naja nog wel iets te doen dus en hub komt pas om half 7 thuis vandaag dus kan lekker rustig aan doen gelukkig en lekker me soap kijken(ATWT)



nou ik gaat maar weer aan de gang

spreek jullie snel weer

gr loessie

oh Loessie spannend :pray: hoop dat het door gaat zetten hoor

heeyz loessieā€¦ jij geeft nesteldrang wel een nieuwe dimensie :lol: :lol: :lol: ga jij eens ff lekker rustig zitten met een bakkie thee en een koekje en kom ff kokkenā€¦

hier ook de hele dag wat krampjes en harde buiken maar das ondertussen normaal dus let er al niet eens meer opā€¦



tis idd akelig koud buitenā€¦ brrrrrrrrrrrrrā€¦ ben blij dat ik de deur niet meer uit hoefā€¦ mijn vader komt vanaaf namelijk langs om Quinto uit te laten :inlove: lief heā€¦

Ik ben ook weer terug van de gyn. Het litteken zag er allemaal goed uit prima in orde. Het vloeien kan door de pil komen. Toen hij hoorde dat Daan trisomie 18 had heeft hij gelijk op een echo gekeken of hij geen hartafwijking heeft kunnen zien, dat kun je dus idd niet omdat er een gat is tussen de kamers en die zijn heel vaak onduidelijk op de echo.

VOor een volgende zwangerschap moet ik gelijk naar hem toe. Medisch gezien mag het pas na een half jaar Maar zei hij, als je over 2 maand bijv zwanger raakt kan er niks gebeuren maar hij moet zeggen dat het een half jaar is. Hij vind trouwens niet echt een verhoogde kans op herhaling 1 a 2 % boven op de normale kans. Maar belemmering moet het zeker niet geven.

Misschien dat het een translocatie is geweest dan zou 1 van ons drager moeten zijn

karinā€¦ als ik het zo lees klinkt dat dus positiefā€¦ wat hem betreft mogen jullie er dus weer voor gaan alleen was hij gewoon verplicht te melden dat je 6 maanden moest wachtenā€¦

en 1 a 2% boven op het normale risico klinkt ook positiefā€¦ :hug:

karin; klinkt idd dus wel positiefā€¦ :hug:



loessie; hup bevallen jij! :mrgreen: ga zo ook bij de decembermamaā€™s even lezen of er nog bub is :mrgreen:



noƃĀ©mi; heerlijk romantisch weekendje dus gehad :inlove:



collegaatje van me vroeg vandaag of ik zwanger was, omdat mn borsten zo groot leken :shock: :wall: weet zij meer dan ik :eh: mag van alex trouwens dit jaar niet meer testen :wall:

maar ik ga me hier weer officieel melden, dit is mijn stopweek alleen weet k niet of ik nou ongesteld ben of nog steeds aan het vloeien ben :think: maar ik wacht zoiezo eerst mijn 1e cyclus af. Dus de pil gaat weer in de prullenbak.

:mrgreen: :mrgreen:

goed zo karin, welkom ā€˜terugā€™!!! :-*

Noemi: ze zei dat er nog plek is dus ik hoop het ook :pray:

Zo jij hebt mooie plannen voor in je vakantie, maar dat moet ook wel hƃĀ© je kunt niet alles uitstellen tot je verlof :lol:



Angel: hopelijk gaat er niet weer wat kapot!



Loessie: ik hoop ook voor je dat het nu doorzet, het zal wel tijd worden hƃĀ© :lol: Beeb vind het misschien wel te koud om te komen, dus misschien het huis maar ff flink opstoken en niet meer naar buiten gaan :lol: :lol:



Missy: lekker dat je de deur niet meer uit hoeft :dance:



Karin: wat een goed nieuws, al is het natuurlijk geen definitieve uitslag maar er is dus maar een kleine kans dat Daanā€™s :* brusje dit ook gaat krijgen?

Wat fijn dat je weer officieel terug bent, :dance:



Amy: en heb je nog wat test stiekum ergens verstopt? :mrgreen: of ga je je er ook aan houden?

karin meidā€¦ fijn dat jullie er weer voor gaan :dance:

bigsby; nee heb er geen een meer in huis, vorige maand had ik er stiekem nog 1 liggen die ik nog kon doen :wink: weet ook nog niet of ik het vol kan/ga houden hoor :wink:

das wel lang wachten hoor :mrgreen: