1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:

amy je kan het meid… :mrgreen:



zoooooooo ff lekker gedoucht en ga nu lekker bankhangen tot zoooooooooo :-*

Karin welkom terug :-*





zo ik heb weer een nieuwe wasmachine :dance: word morgen gebracht en dan nemen ze de oude weer mee terug en dan kijken ze ook gelijk ff naar m’n droger :dance:

Hallo allemaal,



Karin meis heel veel succes!! Fijn dat het gesprek positief was vandaag :slight_smile:



Joseetje, Leuk he dat los lopen ziet er zo schattig uit :inlove:



Angel, Dat is vaak he al shet een kapot gaat gaat het ander er vrij snel achteraan :?



Amy, Ik geef Alex groot gelijk g ajij maar lekker zonder testen het nieuwe jaar in :-*



Gerdy, Ja voor jou begint het ook al tegen het einde aan te lopen, fijn dat je interne verhuizing nu achter de rug is :thumbup:



Noemi, Is je wikkelrok al af :mrgreen:





We hebben net een mooie nieuwe babyfoon gekocht voor de helft van de prijs, lang leven marktplaats. Die oude van ons kraakte als een gek deze is digetaal dus geen gekraak meer! Kan zelfs op afstand een muziekje laten spelen en terug praten :thumbup: Je kan wel lezen ik is blij met dat ding. :mrgreen:

Angel, heerlijk dat je een nieuwe wasmachine hebt!

En wordt al snel geleverd zeg!



Amy, idd, groot gelijk voor Alex, dit jaar niet meer testen!

Je gaat het volhouden meid!! :-



Karin, wat een positief gesprek, lekker dat je nu ook weet dat de gyn 6 maanden moest zeggen, maar dat je je daar niet echt aan hoeft te houden. En welkom terug :-




Francis, lekker hoor een nieuwe babyfoon!

Rok is nog niet af (heb 2 lessen gemist ivm mijn voet), dus gaat pas in januari af zijn …



Loessie, ooh, ik was in de war met Loes-ofzo bij de december mama’s. Jij bent nog aan het nestelen en niet bezig met een bevalling :mrgreen:



Bigsby, hoe gaat het met jou? Rommelt het al?



Missy, lekker dat je vader langskomt voor de hond, hoef jij de deur niet meer uit!

Karin: dat klinkt al sgoed nieuws. En welkom terug zou ik maar zeggen. Ik hoop dat het voor jou net zo snel raak is als het voor Suuzeke was. :-*



Loessie: meid ik heb met je te doen. Bij Dionne was ik 12 dagen overtijd. Heel frustrerend. Iedere avond ging ik slapen met de hoop dat het begon en iedere ochtend werd ik wakker met de vraag van Bert: nog steeds niets? Heel frustrerend! De ene dag kon ik het redelijk hebben, maar ikheb ook dagen echt zitten janken. (het was ook nog een de zoveelste hittegolf en 37 graden…)

das idd balen hellen… vooral al die vragen…ik loop nog niet eens overtijd en iedereen loopt al te bellen en te informeren van wanneer de kleine nou eens komt :shock: :roll: :shock:



uhm niet… laat nog maar een jaartje zitten hoor :doh:



nou hier alles goed vanochtend heerlijk geslapen… ga ff eten en wat klusjes in huis doen…

tot zoooooooo :-*

Zo, ik werk vanochtend lekker van thuisuit.

De gemeente waar ik werk had gisteren gezegd dat ze vanaf 8u het water gingen afsluiten en dat dit tot 13u waarschijnlijk zou gaan duren.

Heb tegen mijn baas gezegd dat ik het niet zie zitten zolang niet naar het toilet te kunnen (er zijn 5 kleine emmertjes water gevuld om daarmee door te spoelen …).

Uiteindelijk blijkt nu alleen dat het water nog steeds niet afgesloten is …

Achja, als het deze middag nog steeds in orde is, ga ik over 2 uurtjes naar het werk toe.



Missy, lekker dat je goed geslapen hebt!



Hellen, kan me voorstellen dat dat toen heel frustrerend was. Zeker met zo’n hittegolf.

heerlijk lekker vanuit huis werken…

Ja, echt heerlijk, is gewoon veel relaxed om vanuit thuis te werken dan op het kantoor :mrgreen:

mogguh



zo wat ben ik blij dat ik al die vragen niet gehad heb zeg over wanneer die kleine nou toch eens kwam :mrgreen:

iedereen wist dat ik de 27e was uitgerekend en de belangrijkste wisten ook al dat het de 26e was begonnen :mrgreen:

snap ook niet helemaal waarom mensen eerder dan de uitgerekende datum vragen gaan stellen :think:



ohhh ik ben benieuwd naar donderdag :shifty:

waarschijnlijk moet Luna mee naar het ziekenhuis :twisted:

m’n ouders staan op de kerstmarkt en m’n schoonmoeder is ziek dus dat schiet lekker op :?

Angel, is de wasmachine al geleverd?

En wat was er mis met de droger?

Hmm, zou wel minder zijn als Luna mee zou moeten naar het ziekenhuis. Heb je niemand anders waar ze naartoe kan? Of desnoods naar de psz?

Noemi: de wasmachine komt einde van de middag

de droger gooit het water door het filter aan de voorkant naar buiten ipv door de slangen :lol: (pompje is kapot of verstopt)

ja peuterspeelzaal is helaas geen optie we moeten 15.20 in het ziekenhuis zijn en 15.15 is de peuterspeelzaal afgelopen :?

Angel, nee dat ga je dan idd niet redden. :?

hopen maar dat m’n schoonmoeder dangerdag al een eind is opgeknapt :pray:







ben ook wel benieuwd wat ze te vertellen heeft als ik begin over die ovulatietest en die negatieve zwangerschapstest en uitblijvende ongi :lol:

spannend angel…

idd ff afwachten… maar hebbeb ze in het ziekenhuis daar bij jullie geen opvang…

hier bij ons namelijk wel… hebben ze een kleine kdv waar ouders de kinderen heen brengen tijdens hun afspraken…

Missy: oh nooit van gehoord :think: misschien wel zou ik eens na moeten vragen dan

Angel, dat zou helemaal handig zijn!



Missy, dat is echt wel praktisch zeg.

Denk niet dat ze zoiets bij ons in het ziekenhuis hebben eigenlijk :think:


Nou, er is dus nog steeds water op kantoor ...
Gemeente laat niets meer weten, dus ik ga straks gewoon werken.

Noemi: hopen maar dan dat ze niet vanmiddag het water gaan afsluiten :pray:

wel vreemd dat ze niks laten weten verder

Ach, als ze nu opeens 's middags toch weer het water afsluiten, ga ik gewoon meteen weer terug naar huis (ben ik ook weer lekker vroeg thuis, haha).

Misschien was het niet nodig om het af te sluiten, maar het is idd stom dat ze niets laten weten. Achja, gemeentes eh …

Amy: als je moet wachten tot volgend jaar met testen… ja dat duurt best lang. Maar je moet eerst deze paar dagen maar eens afwachten, nog 4 dagen :dance:



Angel: wat fijn dat je een nieuwe wasmachine hebt :dance:

Spannend! ik ben ook heel benieuwd wat ze donderdag gaan zeggen



Francis: fijn dat jullie een nieuwe babyfoon hebben, het klinkt wel verdacht veel op die wij hebben gekregen :think: daar kun je ook muziek mee draaien en terug praten :think:



Noemi: het rommelt wel af en toe maar tot nu toe nog niet echt iets bijzonders. Deze beeb zit vast ook nog erg lekker :mrgreen:

iK word nu wel ongeduldig hoor vooral als ik nu bij dec. mamma’s lees dat de een na de ander word geboren!

Hoe gaat het met jou verder?

Lekker als je van huisuit kan werken,



Hellen: wat kan het dan lang duren als je er iedere dag op gaat zitten wachten, ik probeer dat niet te doen maar als ik s’avonds naar bed ga zeg ik wel “zo weer een dag voorbij” :mrgreen: