1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:

je kan er 10 x niets mee :stuck_out_tongue:

mag ik ff gillen



doe het lekker toch ff :stuck_out_tongue:



AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!



er is kinderopvang aanwezig maar…



alleen op mandag dinsdag en woensdag :wall: :wall:



heb ik weer hoor hahahahahahaha maar goed dan weet ik in het vervolg dat ik niet meer op donderdag een afspraak moet maken :lol:

Angel: das idd balen, hopelijk voelt je schoonmoeder zich donderdag weer wat beter :hug:

ohh nog maar 132 berichtjes en dan ben ik verslaafd :lol: :lol:

Angel, volgens mij ben je dat nu al :mrgreen:

Wel typisch dat ze nou net op donderdag niet open zijn …

Hoop dat je schoonmoeder donderdag opgeknapt is!



Bigsby, kan me voorstellen dat je 's avonds toch wel aftelt hoor.

En zeker omdat je vk had gezegd dat ze wel dacht dat de baby eerder zou komen, dan hoop je daar ergens toch op.

Noemi: ik verslaafd :shifty: :oops: :lol: :lol: nee joh :stuck_out_tongue:



ja goed uitgekiend he van mij 8) precies de dag kiezen dat die gesloten is :lol:







:? Luna wil vandaag niet naar de psz ze wil bij mij blijven zegt ze :inlove:

ach straks na de vakantie gaan we weer gewoon lekker van voor af aan beginnen :D:D

dan zal ze wel weer blij zijn naar school te mogen als ze wer 2 weken volop bij mij heeft gezeten :lol: :lol:

Angel, maar Luna is toch ook niet verplicht om elke dag te gaan? Of wel?

En laat haar idd maar lekker bij jou blijven als ze dat graag wil :inlove:

nee vanaf 5 jaar zijn ze leerplichtig als ik mij niet vergis dus ze moet niet maar vind wel lekker als ze gaat :oops: (alhoewel als ze zo gaat staan bleren als gisteren vind ik er weinig aan…)

Angel: wat lief dat ze bij jou wil blijven :inlove:

en ja het is wel toevallig dat jij uitgerekend de donderdag heb gekregen :think:



Noemi: ik ga er niet zo vanuit dat het eerder komt, al lijkt me dat best lekker :mrgreen: En gelukkig gaan de dagen best snel voorbij :mrgreen:



Zondag hebben we de laatste dingen nog ff in de babykamer gehangen, zoals dat schilderij en het plankje boven de commode. En gister heb ik alles nog ff schoongemaakt dus het kamertje is er nu echt helemaal klaar voor. (en wij natuurlijk ook)

Ik geloof dat vriendje het ook steeds meer doorbegint te krijgen dat het nu echt bijna zover is :mrgreen:

leuk he bigsby; dat manlief ook er steeds meer naar toe leeft. Ach, als dekleine er straks is… Zo heerlijk om je vent te zien met zo’n kleintje.



Ben zojuist terug uit de stad. Even de laatste kerstcadeaus gekocht. Volgens mij ben ik nu klaar. In de koffiewinkel waar ik het cadeau voor mijn schoonzuds ging halen, hadden ze ook slagroomtruffels. :inlove: Jullie kun dus wel raden wat ik zojuist heb opgegeten :mrgreen: :drool: :mrgreen:

mmmmm truffels :mrgreen:



Hij is altijd zo nuchter geweest maar nu het bijna zover is…

ik snap wel dat mannen tijdens de zwangerschap er niet veel aan hebben en dat merkte ik bij hem ook maar nu begint het toch anders te worden, ik denk dat hij er nu ook na toe leeft :mrgreen:

angel das idd ongelooflijk balen… hoop dat je schoonmoeder dan alsnog oppassen kan…



bigsby… leuk he om te zien hoe een man ineens helemaal om kan slaan… marcel is er volgens mij nog meer mee bezig dan dat ik er mee bezig ben…

hahaha… wat denk je trouwens zelf… heb je hetgevoel dat je overtijd gaat???

en ik snap wat je bedoelt hoor met de sneltrein vaart beebies bij de dec. mama’s… heb nu ook echt zoiets van kom maaaaar… :inlove:

joehoe :shifty: waar is iedereeen

Hier



heb geen typzin vandaag :shifty:

hallo



ier alles rustig nog geen tekens dat t ook kan gaan komen



een collega dei 2 weken later was uitgerekend is gister bevallen van een zoon milan



het is niet eerlijk

ik wil oooookkk me beebje



i kga ff eten maken





doei

m’n wasmachine is er :dance:



alleen is m’n oude wasmachine niet kapot :wall: :wall: :wall: :wall:

stroom in de douche was doorgebrand :twisted: :twisted: :twisted:



nu heb ik dus een leuk kadootje voor m’n schoonmoeder 8) (haar wasmachine was tijdje geleden echt kapot gegaan dus krijgt zij mijn oude :lol:)

hmmmz ik ga nu ff eten… spreek jullie zo weer…

Ik kom na het eten gezellie terug maar moet nu ff eten koken



heb wel ff een linkje naar foto’s van mijn schatjes :inlove:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38134&postdays=0&postorder=asc&start=1200

ja ik ga het gewoon volhouden haha, ook al duurt het nog erg lang :wink:



net na het eten, last van mn maag… zal nergens mee te maken hebben, maar maag was echt opgezet, heb bijna half uur op de wc gezeten, pfffffffffffffffff



loessie; hoop ook dat beeb snel komt!! en bij bigsby en missy ook :mrgreen: