1e kw 07 | Missygirl1983 / Hennie :kaars:

oja hellen, heb jij deze keer nog een innestelingsbloeding gehad?

Missy: ik zou niet zeggen dat hij er meer mee bezig is dan ik maar hij is er wel meer mee bezig dan eerder. Net of hij nu pas beseft dat hij straks pappa word, moeilijk uit te leggen :smiley:

ik heb nog niet echt het gevoel dat het nu al zal komen ondanks dat ik wel regelmatig voorweeën heb en ook het gevoel heb dat het zo laag zit dat het er bijna uitkomt

Maar ik word nu wel een stuk ongeduldiger nou iedereeen bij ons begonnen is, nou kan ik ook bijna niet meer wachten. Dat is het nadeel dat wij een van de laatste zijn :? Ik hoop zo dat het een deze dagen bij mij ook gaat beginnen, het is niet of we nu echt veel aan de kerst zullen hebben.

(ik geloof dat ik ff een dipje heb :cry: )

Angel: heb je in iederegeval een nieuwe, en een cadeautje voor schoonma :mrgreen:

Monique: ja alleen een beetje onzinnig helaas had het geld liever bespaard maarja nu kan ik er weer een paar jaar tegen aan…

dat heb ik ook heel erg… je kan helemaal niets plannen… en gevoelsmatig sla je de feestdagen gewoon over… :hug: maar als we niet voor de feestdagen bevallen zijn dan hebben we een heel mooi begin van het nieuwe jaar…

:think: laat ik ook mee ongeduldig zijn :shifty: ik wil ongesteld worden of zwanger zijn maar goed 2e zal wel teveel gevraagd zijn :?

Angel wat lees ik nou! :shock: anders koop je gewoon ff een wasmachinne zonder t ekijken of de oude wel echt kapot was :stuck_out_tongue: :lol: duur geintje…

Hallo iedereen,

Wat ik me afvroeg, zo’n ovulatietest, hoe werkt zoiets, kun je zo’n test vaker gebruiken?

Oeps Angel, wel een duur foutje maar goed doe je je schoonmoeder weer een plezier

Francis: nou we hadden voor die “kapot” ging een was gedraait en toen deed alles het dus gewoon perfect :?

met die was stopte hij het begin van het programma dus ja zou jij gedacht hebben dat het stroomkastje in je douche is doorgebrand :wink: :stuck_out_tongue:

Karin ik heb ze zelf nooit gebruikt maar volgens mij werkt het net als met een zwangerschaps test en zijn het dus plas testen die je ene keer gebruikt :think:

per dag moet je zo’n test doen :wink: zelfde id als een zwangerschapstest alleen als je nu een strepje of stip of weet ik het krijg ben je vruchtbaar ipv zwanger :wink:

dure buisness dan of nie, of zitter er meer in een pak :think:

valt mee moet je maar ff google matcare :wink:

idd valt idd wel mee met matcare, predictor en clear blue en zo duurrrr

ja dat zijn 2 dure merken :smiley:

en je hoeft het niet een hele maand te doen natuurlijk :wink:

ik heb koude voeten :wall: en sokken en sloffen aan :?

lekker boeiende info weer :mrgreen:

angel; wat een gedoe met die wasmachine…

hoeveel ovutesten heb je per maand nodig dan eigenlijk? :think:

niet he :mrgreen: :mrgreen: ik moet toch eerst een beetje logica in mijn cyclus zien te krijgen haha.

Vorige x was het ook zonder de testen raak maar ik wil toch een beetje zicht op mijn lichaam

7 denk ik :think: kijken vanaf een “normale” cyclus 28 dagen tot 35 dagen daarna is een ei nutteloos (al snap ik dat niet helemaal wan voor Luna had ik een 37 daagse cyclus… :roll: )

je kan natuurlijk ook elke dag temperaturen maar dan weet je pas aan het einde van je cyclus iets :?

afhankelijk van je cyclus amy…

je begint op een bepaalde dag en dan ga je net zolang door tot je je ei gespot hebt…

sommige hebben 10 nodig andere 8