hoe kom je aan 10 dan Missy? zijn er die kortere cyclus hebben dan 28 dagen dan?
mijn gyn zei dat 35 eigenlijk maximum dagen is voor een cyclus
Kennen jullie me nog? :oops: Heb vanaf zaterdag vakantie en dan kom ik weer uitgebreid reageren.
Even over de ovu-testen. Ik heb er steeds maar 1, 2 of 3 hoeven te gebruiken omdat ik al zo’n beetje wist wanneer mijn ei er aan kwam. Alleen nu dus niet… Ik had geen testen meer dus heb er maar 1 gebruikt. Een licht streepje op dag 15 dus niet positief. Nu dus op dag 33, maar nog geen :twisted: , maar ook een negatieve test. :think: Ik snap het dus even niet meer :mrgreen:
:think: je komt me vaag bekend voor :lol:
goh je verhaal komt me wel bekend voor :? ik had er 1 op dag 18 zit nu op dag 44 ook negatieve test
Zijn die testen niet eens vals positief? of gaat dat niet bij die testen??
99% betrouwbaar geloof ik dus kans is 1% :lol: :lol:
hebben jullie nog goede voornemens?
mijn goede voornemen word afvallen iemand nog tips of trucs? :lol: :lol:
had ik al eens verteld dat Brian die ene % is uit de bijsluiter van de pil :mrgreen:
Hoi!
Heb het allemaal gelezen maar ben te moe om nog te bedenken wat ik nou net gelezen heb :oops:
Echt erg.
Angel, hier geen goede voornemens, hou me er toch nooit aan :mrgreen:
:lol: geen id of je dat al heb verteld Francis
ik zal deze maand ook wel net die ene % te pakken hebben gehad want heb geen positieve test gezien :twisted:
iemand vroeg net of ik goede voornemens had ik zo ja anorexia :silenced: misschien val ik dan af schijf van 5 werkt niet :roll: (ja raak er behoorlijk gefrustreerd van…)
Angel, kan je dan niet naar een andere dietist?
nee zit hier maar 1 :? is van gezondheidscentrum :wall:
maar ik ga slapen doei doei
Oh, balen
Ik ga ook slapen, morgen wel weer gewoon op tijd opstaan om te gaan werken. Vandaag was luxe. Opstaan om 8.29u om om 8.30u beginnen te werken :mrgreen:
Trusten!
Goedemorgen!
tot zo
Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo ongelooflijk vrolijk…
Vandaag eindelijk eens opgestaan zonder hoofdpijn. Dat is de eerste keer in 7 weken!!! Dus ik heb me schandalig misdragen vanmorgen. Kelly naar school, Ilse naar oma en ik… Naar Prnatal. Heb nu volgens mij alles voor de uitzet bij elkaar. Weer iets van mijn lijstje afstrepen.
Daarna nog even 2 hoofdkussens gekocht en nog even naar de Kwantm gordijnen kijken. Heb hele mooie gezien voor de huiskamer en voor onze nieuwe slaapkamer. Ga vanmiddag maar eens even meten hoeveel ik nodig heb en als het morgen goed gaat, dan ga ik terug.
Heb nu wel weer hoofdpijn, maar nog geen aanval gehad. Ik weet dat ik niet te vroeg mag juichen, maar jullie voor mij, dat dit het begin van een betere periode is?
Ga nu al mijn nieuwe spulletjes uitpakken en opruimen.
Doei
Heb even het stukje gejat van een ander topic. Had geen zin om alles opnieuw te typen.
Angel: ja het is ook jammer om onnodig geld aan iets uit te geven wat nog niet eens kapot blijkt te zijn. ik neem aan dat je liever van dat geld iets anders had gekocht? :mrgreen:
Hé wij vragen maar om 1 ding enjij gelijk om 2?? :mrgreen: maar je hebt ook genoeg reden om ongeduldig te zijn :-*
Missy: ik heb wel kerstplannen, alleen iedereen houd er met eten wel rekening mee dat er 2 mensen kunnen afvallen :mrgreen:
Maar ik heb er zelf niet veel meer aan omdat het zitten niet fijn meer is en tja dat doe je toch het meest als je buiten de deur bent.
Karin: je kunt zo’n test maar 1x gebruiken, en er zit een hele duidelijke beschrijving bij hoor! Maar idd hij werkt bijna hetzelfde als een zwangerschapstest, en ik zou die ovu testen wel via internet bestellen daar zijn ze veel goedkoper dan in de winkel.
Hoi Luna fijn dat je er ook weer bent :dance:
Balen dat je een negatieve test had
Gerdy: wt een goed nieuws zeg :dance: :dance: ik hoop dat nu je goede periode is aangebroken
Lekker dat je nu gelijk er van geprofiteerd hebt en wat dingen van je lijstje hebt gekocht!
goeiemoggel…
marcel is net naar het werk en ik dacht ff kokken…
hier alles rustig… straks ff de ijskou in om met de hond uit te gaan en daarna heerlijk bankhangen…
heb echt goddelijk geslapen maar ben nog moe… :eh:
naja… zal ff kijken bij de december mama’s of er nog BUB nieuws is :inlove:
Nou vandaag ongi geworden :? En ik ben er zo ziek van (buikpijn, hoofdpijn en de rest) dat ik lekker weer naar huis ben gegaan van mijn werk.
Angel ik moest ook meteen aan jouw verhaal denken. Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid hebt. Volgens mij is het zo dat je wel een stijgende lh kan hebben (die zorgt voor eisprong) zodat je die kan zien op een ovu-test,maar dat deze te vroeg daalt en er dus geen eisprong is geweest. Volg je me nog? :lol:
Gerdy wat een goed nieuws. En nog beter nieuws dat je je lekker hebt uitgeleefd in de prenatal :mrgreen:
Bigsby kan me voorstellen dat de kerstdagen voor jou niet echt uitnodigend zijn. Laten we afspreken dat je dan gewoon een beebje hebt :silenced:
Missy ook voor jou de laatste loodjes. Trek je het nog een beetje?
luna balen dat je ongi bent geworden en dat je er zo last van hebt :hug: :hug:
jah hoor trek het hier nog wel… heb vandaag een goede dag… heb mijn wc nog maar 2x gezien :dance: (klopt snel af)
angel… goede voornemens… houd ik me nooit aan… maar voor volgend jaar is die van mij om weer in shape te komen… en het liefst een paar kilootjes minder dan dat ik woog
hoi hoi
zo ik heb alle kerstkadootjes nu eindelijk binnen :dance:
gelijk voor mezelf shakes gehaald en uh van die repen
maar die shakes zijn :sick: echt net milkshake en dat vind ik zo :sick:
maarja ff doorbijten en hard hopen dat ik nu al een beetje ga afvallen scheelt dat ik zelf niet zo heel vet enzo ga koken met kerst (eigenlijk maak ik nog vrij gezonde dingen haha)
gelijk ook de billendoeken bij etos gehaald (2 dozen ofwel 12 pakjes voor 10 euro) kunnen we er weer ff tegen aan al hoop ik dat ze zindelijk is voor ze op zijn :oops:
Gerdy ik duim voor je hoor dat je nu een betere periode krijg zou wel lekker zijn de laatste weken zonder hoofdpijn
Monique: ik vraag 1 van de 2 menstruatie en zwanger zijn gaat niet samen :lol:
Luna: hm… ja zou kunnen idd nouja maar hopen dat ik gauw ga afvallen nu
balen dat je zo ziek ben van je menstruatie :hug:
Angel. Ik hoop dat het afvallen gaat lukken :thumbup: En die shakes lijken mij ook niet te vr*ten :sick:
Mijn goeie voornemen is eigenlijk een paar kilootjes aankomen. En zwanger worden natuurlijk :lol: