Sorry jose… :oops: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: zal het niet weer doen…“Ping zit er nog gewoon hoor” :lol: :lol: :lol:
Loessie… gefeliciteerd met jullie dochter… :inlove:
zag net mijn naam boven aan staan bij de zwangeren :shock: confronterend zeg :lol: :lol:
nou denk dat “Ping” voorlopig nog wel ff goed zit hoor… :roll:
maar van mij mag “Ping” wel komen… morgen weer naar de VK… eens horen wat zij denkt… weinig actie hier tot nu toe dus weinig hoop…
hier een ongelooflijke kutnacht gehad…
was gisteren zo moe van de drukke dag dat we vroeg op bed zijn gegaan… nou dat dus nooit weer… was heel vroeg alweer wakker omdat ik erg onrustig sliep volgens marcel… constant plassen…marcel heeft me vanochtend heerlijk laten liggen tot 11 uur…
en nog voel ik me moe en futloos… heb nergens zin in… maar ja moet toch wel wat doen anders duren de dagen zo lang…
dus ben maar aan het schoonmaken geslagen…
marcel is nu met de hond om en ik heb net gedweild…
Noemi: dankje :-*
fijn dat jullie gisteren lekker zijn opgeschoten :thumbup:
en een rustdag is ook lekker af en toe vooral als je zo hard hebt gewerkt
Bigsby gefeliciteerd!!!
Angel balen zeg! Kan me voorstellen dat je even in een dip zit. De moed niet opgeven hoor! :hug:
Laatste loodjes Missy!
Amy spannend zeg. en knap dat je zolang gaat wachten met testen.
Noemi jij bent lekker bezig geweest zeg. :thumbup: Last van nesteldrang :mrgreen:
Angel, ja, de rust is wel nodig, want we zijn nu alletwee kreupel :mrgreen:
Luna, hmm, denk niet dat het echt nesteldrang is, want dan zou ik vandaag gewoon doorgegaan zijn :mrgreen:
Eigenlijk was het meer zo van, hoe meer we in het begin van onze vakantie doen, hoe meer we daarna kunnen relaxen.
Hoe gaat het verder met jou? Al een nieuwe afspraak staan bij de gyn?
Missy, hihi, ben benieuwd wanneer Ping komt!
Hoop dat de vk goed nieuws voor je heeft!!
loessie; gefeliciteerd met jullie dochter!! :dance: ben erg benieuwd hoe ze heet!!
hier nog geen ongi, wacht geduldig af :shifty:
Noemi ik heb nog voor 1 ronde Clomid en dan ga ik weer terug naar de gyn. geen idee wat ze dan gaan proberen.
Amy, wachten tot volgend jaar!!!
Francis weet waar je woont en ik kom helpen slaan als je toch vroeger test dan 2 januari 2008! :mrgreen:
Luna, ben benieuwd!
Duim dat deze laatste clomidronde raak is!
----
Heb weer een buikfoto van vandaag in ons showforum geplaatst.
@Noémi wrote:
Amy, wachten tot volgend jaar!!!
Francis weet waar je woont en ik kom helpen slaan als je toch vroeger test dan 2 januari 2008! :mrgreen:
he stiekemerd!!! 1 januari!! dan mag het :mrgreen:
en ja, ik ga deze keer écht wachten!! het MOET gewoon!
vandaag al de 2e dag van de 10 dagen volgehouden, dus 20% zit er al op! :mrgreen:
enne, vind het anders wel gezellig hoor als jullie langskomen :mrgreen: maar volgens mij weet Francis niet precies waar ik woon :think:
Amy, ach, als je het al volhoudt tot 1 januari, kan je het ook wel volhouden tot 2 januari :mrgreen:
Enne … achter je precieze adres komen we dan ook wel hoor … 8)
ohhhh ik heb last van zondag :oops: zo moe blehhhh
ga zo maar ff in bad liggen kijken of het er beter op word
Amy: en als het je niet lukt niet te testen mag je wel bij mij onderduiken hoor ze weten toch niet waar ik woon hahahahahahahahahahahaha (ik heb ook nog 7 testen ofzo in de kast liggen haha)
maar succes met niet testen :thumbup:
Luna: nou hopen maar dat het deze ronde dan raak is :thumbup:
@Angel & Luna wrote:
Amy: en als het je niet lukt niet te testen mag je wel bij mij onderduiken hoor ze weten toch niet waar ik woon hahahahahahahahahahahaha (ik heb ook nog 7 testen ofzo in de kast liggen haha)
maar succes met niet testen :thumbup:
haha ok is goed, is toch niet zover naar jou toe :mrgreen:
enne noémi, die test wordt dus echt wel de 1e gedaan hoor ;) waarschijnlijk al middennacht :mrgreen:
wie weet amy brengt het geluk
Amy daar kom ik heel makkelijk achter :mrgreen: ik heb connecties
Luna, Nou hopelijk heb je met de laatste ronde meer geluk
Angel, Lekker ben jij zit je Amy een beetje op te stoken
We hebben hier net alle bezoek de deur uit gewerkt zoals jullie aan mijn bovenste banner zien is er morgen een 5 jaar maar we vierden het vandaag. Heel de hut zat vol heb dus de hele tijd gelopen nu ben ik moe en heb ik koppijn :mrgreen:
HALLO MEIDEN EVEN EEN SNELLE MELDING VAN MIJ HIER
ONZE DOCHTER HEET ELINE ARLETTE
IS 4080 KG
EN 53 CM
EN ZONDAG 23 DEC OM 01.56 GEBOREN
NA EEN LANGE EN MOEILIJKE UITEINDELIJK IN T ZIEKENHUIS TERECHT GEKOMEN BEVALLING DOET ELINE HET SUPER!!
IS EEN HEEL ZOET EN SUPER MOOI :inlove: :inlove: :inlove: MEISJE
FOTO,S VOLGEN SNEL
MAMA LOESSIE
Loessie, gefeliciteerd met Eline!
Angel, lekker hoor Amy zo opstoken!
Ben je nog van je zondagmoeheid afgekomen?
Francis, even bijslapen dus.
Wel balen dat je er hoofdpijn aan overgehouden hebt!
Amy, ben benieuwd hoor …
Loessie; gefeliciteerd met Eline! :inlove:
haha francis; ja zal best ja dat je er achter kan komen :mrgreen:
hier nog geen ongi :mrgreen: tampontest gedaan, zat ook helemaal niks rozigs aan. alleen last van veel afscheiding :shifty:
dan ga ik me afvragen of ik 4 weken geleden wel ongi ben geworden (weet je nog, na die positieve test) of dat het gewoon vroege mk was… en of ik dan wel 2 weken geleden mijn ei heb gehad (geen ovutesten gebruikt)… :think:
ik was natuurlijk gemakshalve vanuit gegaan van een cyclus van 28 dagen… misschien heb ik wel volgende week pas mijn NOD :shifty: :mrgreen: :eh:
Francis: sorry :oops: zal niet meer doen haha
balen dat je hoofdpijn hebt
Loessie: mooie naam
Noemi: sorry :oops: zal niet meer doen haha
nee ben niet van de moeheid afgekomen ik dacht ff lekker in bad maar daar kwam ik ook mooier uit :? en net ff op de bank inslaap gevallen :?
ben ook behoorlijk misselijk en buikpijn :think: hopen maar dat het gewoon menstruatie is die zit te werken want ik heb echt geen tijd voor griep nr 4 van dit jaar :shifty:
oja francis hoe was het vanmiddag?! gezellig? alvast gefeliciteerd met Brian’s verjaardag!!
Loessie, mooie naam!
loessie meid wat een super naam :inlove: :inlove: :inlove: ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en foto’s uiteraard :inlove: