Ben ik ook weer eens even :oops: .
Angel, wat een rot nieuws zeg van de zaadcellen van Darius :hug: . En wat een rare gyn, je zou zo’n mens toch :evil: .
Amy, spannend weer voor jou zo te lezen, hoop voor je dat het raak is en dat het dan ook helemaal goed mag gaan .
Francis, heb al hele mooie foto’s van je heerlijke hummeltjes gezien :inlove: ! Fijn om te lezen dat Joël nu ook helemaal goedgekeurd is en niet meer terug hoeft naar de kinderarts :dance: !
Bigsby, ook hier nog maar even Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Luca Owen (mooie naam!) en wat een super bevalling zeg, heerlijk hoor!
Karin, zeker na inspanning kan je weer wat (meer) gaan bloeden :hug: .
Hier gaat alles goed, deze zwangerschap verloopt tot nu toe weer net zo soepel als de vorige, dus niks te klagen (doe ik dus ook niet :mrgreen: ). Hoop weer wat vaker langs te komen, maar ben nog steeds erg druk (en dat zal het komende half jaar ook nog wel aanhouden vrees ik :? ).
Bigsby: gefeiciteerd! Dat is sne gegaan!
Francis: hoe is het nu met je hoofpijn?
En anders toch gewoon paracetamo. Ik moest er ook 4 van 1000 op een dag slikken toen ik een baarmoederontsteking kreeg. Mag gewoon hoor tijdens de BV.
Amy: spannend!
Edith-josé: wat is elliot al groot geworden als ik naar de avatar kijk.
Angel: Ik heb er geen woorden voor. Wat balen dat de uitslag zo beroerd is en wat een ontzettende ****gyn hebben jullie. Als ik jou was zou ik toch eens serieus naar een andere gyn gaan. Je hebt recht op een second opinion en je kunt ook gewoon overstappen hoor. Er moeten toch meer ziekenhuizen in de buurt zijn bij jullie. :hug:
Met mijn migraine ben ik weer terug bij af. Het is bij die ene morgen gebleven. Maar wat heb ik daar van genoten. Gisteren kerstborrel op het werk gehad. Heb lekker kunnen bijkletsen en weer een beetje op tijd naar huis. Mooi kerstpakket gekregen, maar vandaag betaal ik weer de rekening . Ik moet eigenlijk nog even naar de winkel om 2 kerststollen te halen voor maandag, maar daar zal het wel vreselijk druk zijn ben ik bang. We zullen wel zien. Anders bel ik ons mam even of die wil gaan voor mij. De woont zowat naast de winkel.
Bigsby: heb je al bij de decembermam’s gefeliciteerd, maar doe het hier ook nog een keertje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON. Hij heeft een prachtige naam gekregen en fijn dat de bevalling zo snel is gegaan.
Bigsby, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Luca Owen, mooie naam!
En wat een snelle bevalling, denk dat iedereen daarvoor zou tekenen.
Meiden, ik kom vanavond wel weer terug schrijven.
Vandaag eerste dag van 2 weekjes vakantie en we hebben veel op de planning staan :shifty:
(we willen zoveel mogelijk nu al in het begin doen, zodat we echt 2 weken kunnen rusten).
Nouja, wordt dus schoonmaken, woonkamer verbouwen (meubels verschuiven dus), box opzetten, dingen kopen, ...
Laat de resultaten wel zien! :-*
Tot vanavond.
goedemorgen
zo vandaag heb ik eindelijk weer een betere dag
gisteren en eergisteren was ik nogal depri door de uitslag :?
misschien ook wel omdat het nu eindelijk vakantie is 2 weekjes Darius thuis :dance:
lekker de zorg niet meer alleen op mij + dat ik de afgelopen dagen veel alleen heb gezeten met Luna
gisteren had hij kerst borrel en was hij pas om 23.30 thuis
Hellen: als wij de medische molen in moeten ga ik zeker overstappen ja ik wil echt nooit weer in dat ziekenhuis bevallen :silenced:
het liefst zou ik naar dijkzicht (die van tv ) willen maar denk dat die tever zit voor ons
verder hebben we opzich wel genoeg ziekenhuizen hier alleen zijn ze samen gevoegd
zo hebben we hier heel dichtbij een ziekenhuis die heeft wel een afdeling gyn maar bevallen is in het ziekenhuis waar ik nu loop :twisted: (en ze zijn vlakbij een groot ziekenhuis aan het bouwen maar daar gaan die 2 ziekenhuizen dan samen in :?)
dan hebben we nog een ander ziekenhuis op zuid maar daar hoor ik weer verschillende dingen van de 1 vind hem super slecht en de ander wel goed :think:
bedankt allemaal voor de lieve woorden :-*
@Missygirl1983 wrote:
mensen welterusten… :-*
Hee Missy, jij bent al bijna uitgeteld!!
wat is dat snel gegaan! :shock:
ik heb hier al een tijdje niet meer gelezen.
spannend hoor, heel veel succes als het zover is!!
@bigsby wrote:
HOi hier ben ik zelf al :mrgreen:
BUB
Sorry Tina en Loessie dat ik jullie voor ben, en natuurlijk de andere die overtijd lopen :oops:
Om 12 uur is onze trots geboren en hij heet Luca Owen :inlove:
Bigsby, van harte gefeliciteerd met je zoon!!
wat een prachtige namen!
wij hadden die eerste naam ook gekozen als het een jongetje was geworden!
Goedemiddag!!
Hier heeft oma vanmiddag opgepast, zodat wij een wiegje konden halen voor de kleine.
Hij is heeeeeeeeel mooi :inlove:
Daarna nog even cadeautjes voor de opa’s en oma’s gekocht en toen weer naar huis.
Ik was blij dat ik thuis was zeg.
Gek hoor, zo zat ik 's ochtends nog uit te kijken naar een uurtje rust omdat omdat THijmen zo aan het mopperen was en ik deed de deur nog niet achter me dicht of ik was verdrietig…
R is nu oma weer thuis brengen en ik heb net nog even samen met Thijmen nieuwsjaarskaarten gehaald voor R zijn werk.
Thijmen slaapt en mama is moe
Eens even kokken hoor
Bigsby van harte gefeliciteerd :dance: :inlove: :dance:
Luca wat een stoere naam zeg 8)
meiden ff snel berichtje, hier nog geen ongi te bekennen :mrgreen: :dance: :shifty: maar ook nog geen voortekenen van zwanger/ongi, kan dus nog alle kanten op :mrgreen:
spannend Amy
heeyz dames… hier een drukke dag gehad… alles nog helemaal top hier ben alleen moe…
er is trouwens een BIA melding van loessie gekomen vandaag dus… spannend :dance:
en dan ben ik als eerste op het lijstje :inlove: hahaha…
nou spreek jullie morgen weer ff… :-*
Loessie: spannend :dance:
ppppppppffffffffffff Hennie zag dat jij eeen berichtje geplaatst had en ik zag BIA bij je staan :shock:
Maar het was voor Loessie (go loessie)
Echt joh hart in mijn keel, 5 jaar van mijn leven…wat een actie, ik hoop dat je blij bent :lol: :mrgreen:
Hier gaat alles goed, het was weer een drukke dag. Er is gister en vandaag al wat kraamvisite geweest, alleen de naaste familie en vrienden die we vaak zien. Ik heb vannacht niet echt geslapen want Luca is nogal druk en wil niet echt alleen zijn, dus gaat hij de hele tijd liggen jengelen. Maar verder is het echt een schatje :inlove: :inlove: Hij moet echt om de 3 uur max gevoed worden omdat zijn huidje erg droog is nog maar we hebben hem vandaag al een paar keer extra gevoed omdat het gewoon een hongerlap is, hij vraagt steeds weer om eten :mrgreen:
Dezelfde vk is vandaag langs geweest die woendag tegen mij zei dat ik mijn kindje uiterlijk van het weekend zou hebben. Ze zei tegen mij dat ik woendag al 2 cm ontsluiting had maar dat ze me dat toen nog niet wou zeggen omdat ik anders teveel ging focussen op dat het die dag geboren zou worden :lol: :lol: grappig hé
Ik heb trouwens vast 1 foto van Luca geplaatst, de rest volgt nog :mrgreen:
Amy; spannend ik :thumbup: nog steeds
Loessie: eindelijk is het voor jou zover, ik ben heel benieuwd!!
ff gepikt van de december mama’s
@Affie wrote:
Namens Loessie : BUB!
Zij is vannacht om 1.56u bevallen van een gezonde dochter van ruim 8 pond! :dance:
Verder details komt ze zelf nog vertellen!!
Gefeliciteerd!!!
Loessie: gefeliciteerd met jullie dochter :dance:
Loessie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!! :inlove:
Ik ben erg benieuwd hoe ze heet en hoe het gegaan is enz…! :mrgreen:
Loessie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Loessie, gefeliciteerd met jullie dochter!!
Bigsby, ooh, wel goed dat die vk niet gezegd had dat je al 2cm ontsluiting had, anders was je er misschien idd echt op gaan wachten.
Gezellig dat er al bezoek is geweest, hopelijk is het allemaal niet te druk voor jullie.
Hoeveel woog Luca eigenlijk bij de geboorte? En de bevalling is echt wel vlot gegaan eh? Viel het je allemaal mee?
Missy, spannend, jij bent bijna aan de beurt!!
Amy, voor jou ook spannend. Gewoon (rustig) afwachten, het komt allemaal goed :-* Nu eerst lekker genieten van de kerstdagen en dan oud en nieuw en dan maar eens gaan testen (als er nog niets gekomen is).
Angel, snap dat je helemaal van slag was van die gyn. Vind het echt erg onmenselijk hoor hoe ze reageerde. En het wil toch niet zeggen dat omdat het 1x gelukt is dat het een 2de keer wel spontaan lukt? (niet om je schrik aan te jagen hoor, maar gewoon omdat ik jouw gevoel heel goed snap, waarom willen ze jullie laten “aanmodderen” terwijl de testen van Darius toch duidelijk zijn, ben gewoon plaatsvervangend boos!!).
Nou, we hebben heel de woonkamer opgeruimd (was echt nodig :oops: ), alle kasten leeggeruimd, belangrijkste gehouden, box in elkaar gezet en woonkamer heringericht. Zijn tot half 10 bezig geweest en toen waren we alletwee kapot. Last van rug en heupen ... Vandaag toch maar een rustdag ingelast.
We hadden een hoekbank en dat is nu een 4-zit geworden :mrgreen:
De hoek eruit gehaald en we hebben echt veel meer plek. Het was anders echt te krap. Nog 2 relaxstoelen van boven beneden gezet en de woonkamer lijkt echt stukken groter. Wij zijn helemaal happy!
Francis, fijne dag vandaag voor Brian! Hoop dat hij lekker verwend wordt.
Veel plezier :-*