Karin, gaat wel goed met de zwangerschap hoor. Blijf alleen misselijk en last van maagzuur houden. En momenteel erg blij dat morgen mijn laatste dag werken is voor 2 weekjes vakantie, want ben erg moe (misschien zou ik eens wat vroeger mijn bed in moeten :think: :mrgreen: ).
Leuk kerstpakket hoor, bij ons op het werk doen ze niet aan kerstpakketen. Alleen aan loonsopslag en bonussen als je goed gewerkt hebt (en dat heb ik 8) )
Angel, wat een mens zeg die gyn …
Kan je niet naar een ander? Is toch niet normaal die reactie?
Vind dat ze het niet op het afvallen mogen steken, want er zijn vrouwen die echt overgewicht hebben en die raken zwanger … Vind dat ze wel verder mogen kijken en zoals je zegt, als jouw cyclus goed is, maar het zaad van Darius niet, dan zal het ook niet snel gaan.
Amy, volhouden, over een 1.5 weken is het al 2008.
Gewoon niet testen voor 7 januari 2008 als je ongi uitblijft!!
Francis, balen van je hoofdpijn. De thee heeft dus niet geholpen?
Bigsby, nope, je had het niet hier geschreven. Hoop dat het rommelen doorzet!
ik wou dat Darius ook een kerstpakket kreeg vind altijd wel leuk zo’n ding uit te pakken maarja helaas zullen wij het vast weer met dvd’s moeten doen (die krijgen ze namelijk bij elke gelegenheid :?)
Noemi: ja heb ik ook gezegt ik heb al haar argumenten aan de kant geschoven en zelfs gezegt dik trom mag zwanger worden maar ik moet afvallen :shifty:
ze heeft ook wel toegegeven dat mijn overgewicht nu ook weer niet zo dramatisch erg is
denk dat we nu vooral moeten afwachten wat de onderzoeken bij Darius doen omdat er eerst natuurlijk nog steeds van uit gegaan werd dat wij wel zwanger kunnen worden want sja we hebben immers al een kindje :twisted: :wall:
Het is me gelukt! Ik heb de kerstboom staan. Jawel… en nog wel behoorlijk ruim op tijd, gezien de omstandigheden.
Maar nu ben ik mijn kerstkransen kwijt. Zou ik die weg hebben gedaan met de verhuizing? Morgen maar even naar Intrt**n. Ga zo nog even op bed liggen en om 16.00 uur moet ik op het werk zijn voor de kerstborrel. Heb ik veel zin in, heb mijn collega"s al een aantal weken niet meer gezien.
Ik was dus opweg naar de kinderarts wat een gedoe met 2 maxicosies :?
Maar goed, Het was super goed bij de kinderarts Joel was precies volgens de boekjes aangekomen en gegroeid dus we hoefde niet terug.
In de wachtkamer zaten clowns die een foto hebben gemaakt van ons drie die kreeg ik meteen mee echt leuk, ook 3 knuffels gekregen want ja Brian konden ze niet overslaan was echt een leuke verrassing
Ik ga nu onze tassen pakken we gan zo naar Spijkenisse mijn schoonmoeder is jarig, zondag vieren we Brian zijn verjaardag…hoe bedoel je druk :mrgreen:
Sorry Tina en Loessie dat ik jullie voor ben, en natuurlijk de andere die overtijd lopen :oops:
Om 12 uur is onze trots geboren en hij heet Luca Owen :inlove:
Om 10 voor 6 ging ik naar de wc en toen ik weer in bed wou kruipen is mijn water gebroken, omdat het rozig was heb ik de vk gebeld en die zei dat het geen kwaad kon en dat er in de loop van de ochtend iemand langs zou komen aangezien ik toch geen weeën had. Om half 8 ben ik uit bed gegaan omdat de weeën al gelijk heel sterk werden en ik niet meer rustig kon liggen, en om half 9 heb ik de vk nogmaals opgebeld om te zeggen dat ze echt al om de 3 a 4 minuten kwamen toen zeiden ze tegen mij dat dat nog helemaal niet kon, maar dat er toch iemand snel langs zou komen.
En om half 10 was de vk er en ze deed een inwendig onderzoek en ik zat al gelijk op 6 cm ontsluiting, toen hebben ze me onder de douche gezet terwijl ze alles in de slaapkamer klaarmaakte (daar heb ik dus geen kans voor gehad omdat het zo snel ging) en een een half uur later zat ik al op 9 cm :shock:
Daarna moest ik de persweeën nog ff weg puffen en toen begon het echte werk, maar Luca zijn hoofdje wou er niet goed doorheen omdat hij zijn handje omhoog had, dus ben ik helaas iets ingescheurd.
Ik ga nu zo mijn manneke ff voeren, ja gelukkig gaat de bv ook goed (tot nu toe gezegt)
Van harte gefeliciteerd met je zoon, Monique! :inlove:
Mooie naam zeg! Fijn dat alles goed is gegaan, ondanks een beetje inscheuren. Geniet lekker van je ventje!!
Voor de andere dames. Ik lees wel mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren. Hier gaat het goed, behalve dat ik erg moe ben, maar dat gaat ook wel weer een keer over :mrgreen: .
Amy, spannend die ‘wegblijvende’ ongi…
Gerdy, ik las dat je een dagje geen migraine had. Lekker zeg. En nu, nog steeds weg of heb je er weer veel last van? :hug:
Francis, fijn dat goed ging bij de kinderarts!
Karin, balen van de wel/niet bloedingen. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.
Angel, wat een suffe gyn zeg :shock: . Ik kan me voorstellen dat je daar boos om wordt! Ze kunnen het nu echt niet meer op overgewicht gooien hoor! Wel vervelend dat de uitslag zo tegenviel. :hug: