hey
hier zet t niet door
als t van t weekend niet uit zich zelf komt wordt ik maandag ochtend om 8 uur ingeleid
ohh ik hoop zo dat het nu t weekend zelf gaan komen
maar er was nog helemaal geen teken dat dat ook gaat gebeuren
de vk kon me gister ok nie strippen
me (slijmbal) is wel losgekomen en wat bloed verleis maar das alles
angel succes in t zieken huis hoop dat luna zich rustig houd
bigsby u go girl !!!
amy ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat je volgend jaar een positive test hebt
gr loessie
:roll: ik geloof dat het zo zwaar gaat worden in het ziekenhuis :?
Luna luisterd nu al voor geen meter :twisted:
Is er niemand die even kan oppassen? Buren weet niet of je daar goed contact mee hebt?
nee niemand :? heb hier ook niet echt goed contact met de buren nog :?
ach ik neem gewoon d’r slaap knuf mee en hopen dat ze dan maar ff in slaap valt in d’r wandelwagen :lol: (en anders maar een heleboel koekjes erin stoppen… :oops: )
nou veel succes dan maar angel!!
@angel en hoe was het bij de Gyn?
wij zijn net wezen wandelen, even eruit frisse neus halen. Deed ons wel goed.
uitslag was slecht
minder dan 2 miljoen niet bewegende zaadjes
1e week januari mag hij weer inleveren dan maar hope dat de uitslag beter is…
ze vond ook beetje vreemd dat we onderzoek hadden laten doen :? jullie hebben al een keer laten zien dat jullie het kunnen :shock:
ik zo ja dan heb je wel zaad nodig en ook nog bewegend toen had hij dat nu niet meer
weet even niet wat ik moet zeggen, had zo gehoopt dat de uitslag goed was :hug: :hug:
@Loessie wrote:
amy ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat je volgend jaar een positive test hebt
gr loessie
ooooooooooooooh wat klinkt dat ver weg :shock: ik heb nergens last meer van van de ‘kwaaltjes’ die ik afgelopen week had… alleen trek, moe (maar ook druk op het werk), af en toe wat pijnlijke borsten en voel ook af en toe die plopjes in mijn buik :mrgreen: ga er dan denk ik maar van uit dat ik ongi word, dan valt het altijd mee :mrgreen:
angel; jeetje meid, had gehoopt op betere uitslag :hug:
francis en noémi; oei zal dan maar uitkijken :mrgreen:
karin; succes met sb!!!
ach 1 ding scheelt aan de uitslag als ik laat ben met m’n cyclus hoef ik niet meer te denken dat ik zwanger ben :silenced:
want die kans is met die uitslag echt 0,0
@Angel, :hug:
Nou das lekker, wil je gaan sonja bakkeren, krijg je van je werk een chocolade pakket, met een chocolade fondue, chocolade spekjes, chocolade reep, chocolade body cream :shifty: heel veel chocola.
Ik vind de fondue wel leuk trouwens
karin; alex heeft ook een chocoladepakket gehad :drool: niet met chocoladefondue, maar met chocofontein :drool:
Angel, dat is ook geen leuk nieuws over de zaadjes
En wat een opmerking weer van de gyn …
Heb je nog iets gevraagd over PCO of dat mogelijk was dat jij dat had?
Amy, meid, gewoon afwachten …
En hoe later je test, hoe minder lang je in spanning moet zitten tot een eventuele echo.
Karin, tja … daar gaat je dieet dan :mrgreen:
Maarre, wel lekker hoor!
En anders er nu nog even goed van genieten en dan vanaf januari beginnen? Hoewel, je mag natuurlijk niet dieeten als je zwanger bent.
Loessie, hoop dat er dit weekend wat gaat gebeuren, zodat je niet ingeleid hoeft te worden :hug:
Noemi: nee niks gevraagd ze was (naar mijn id) nogal hatelijk :?
zal ff het hele verhaal typen (voor zover ik het nog weet m’n kop staat ff helemaal nergens meer naar :? )
we kwamen dus daar en begon al gelijk met we hadden toch afgesproken dat je eerst zou afvallen
dus waarom is nu ineens zijn zaad onderzocht…
en door wie het dan was aangevraagd dat onderzoek
ik zo door de dokter maar die stuurt ons weer hierheen
ja maar je moet eerst afvallen en jullie hebben al laten zien dat jullie op de natuurlijke manier zwanger hebben kunnen worden (echt af en toe krijg ik zo’n spijt dat ik niet ki erdoor heb gedrukt toen :oops: )
ik weer ja maar daar staat wel dat het te weinig is hoeveel is dat dan
toen pas ging ze eindelijk naar de onderzoeken kijken
daar kwam uit dan 2 miljoen die niet bewegen
dus ik gelijk jemig zo slecht is het nog niet eerder geweest
en toen leek die 10000000 euro munt eindelijk te vallen bij die &#@%*!$#(@# dat Darius vermindert vruchtbaar is
en vroeg ze hoe en wat
dus ik vertellen dat het toen 8 miljoen was maar dat ze wel bewogen aan dit onderzoek hebben we gewoon echt niks ok we kunnen zwanger worden als ik ben afgevallen (niet dat ik nu zoveel te zwaar ben zei ze ook) maar dan kan m’n cyclus opgang komen :think: waar ik die cyclus voor nodig heb geen id want zonder bewegende zaadjes lukt het niet op de natuurlijke manier :roll:
het afvallen is verder ook nodig zodat ik geen suikerziekte zal krijgen (al heb ik daar nog kans op als ik wel ben afgevallen dus ja…)
maar ik denk dat het nu gewoon afwachten is wat de onderzoeken bij Darius doen (dus dat heb ik er al mee gewonnen) en als dat gewoon echt niks is zullen we de medische molen ingaan voor ivf ofzo :?
want ik moet iets afvallen maar ze zou me niet vastpinnen op 81 kilo moet gewoon m’n best gaan doen (hopen dat die shakes genoeg doen komende weken en dan hopen dat we gauw verder geholpen worden)
maar goed zoals het er nu naar uitziet word het voor ons niet meer de natuurlijke weg dus of ik nu wel of geen pco heb doet er niet echt meer toe…
Angel, Dat is nogeens een klap in je gezicht of niet wel goed dat dat mens nou eindelijk naar je wilde luisteren :hug:
Karin, Ik wel wel ruilen jou kerstpakket tegen de mijne
Amy, Nee joh het is zo volgend jaar :mrgreen:
Ik ga ff wat thee drinken hopen dat mijn hoofdpijn wat zakt als ik drink het voeld ongeveer zo: :wall:
Noemi: ja dat klopt maar dat is al een tijdje zo alleen het word nu wel langzaam wat meer :mrgreen: (ik hoop zo dat het een beetje gaat doorzetten)
Maar had ik dezelfde tekst niet ook hier neergezet :think:
Oh ik zie al dat ik de vk gedeelte ben vergeten om ook hier neer te zetten :oops: :oops:
Angel: toch ff proberen om door te zetten hé met die shakes, ook al is het vies. Maar je kunt daarna altijd zeggen dat je het geprobeerd hebt.
Ik heb wel eens die shakes gehad van herbal life maar mijn darmen konden daar echt niet tegen. Maar ik nam die ook niet om af te vallen!
Onze buurvrouw verkoopt dat en volgens haar kon het helpen voor mijn darmen :think:
Wat balen dat de uitslag niet goed was :hug:
Karin: oh dat hoop ik ook zoooo :mrgreen:
Maar ik denk niet dat al gaat gebeuren
Loessie: nee jij bent eerst, kom op jij nu moet het maar eens snel doorzetten
Amy: haha lekker zo’n chocolade pakket :mrgreen:
Ik heb ook een chocolade pakket met fontein gehad :think:
Francis: hopelijk is je hoofdpijn snel weer over :-*
Francis: ik hoop dat je hoofdpijn gauw zakt :hug:
@Francis, eeeeeeeh neeeeeeeh ik vind mijn pakket wel leuk, heb niet zoveel aan een hoofdlampje, thermofles en een zakje voor de mobiel.
:lol:
mag je geen paracetemolletje? tegen de hoofdpijn en tja lekker on de wol wil natuurlijk ook niet als je 2 beebjes hebt
Karin, nee had al verwacht dat je niet zou wilen ruilen :mrgreen: chocodale pakket is veeeeeeel leuker he.
Ik mag wel paracetamol maar dat werkt bij mij alleen als ik het echt 4 keer per dag in neem en dan 1000 mg dus voor even hoofdpijn heeft dat geen zin helaas nou ja mijn moeder zei dan altijd: het is vanzelf gekomen dus het gaat ook vanzelf weer weg
Nou het is al een beetje gezakt ik ga ze wat eerder voeden vandaag en dan lekker slapen, hoop ik tenminste :shifty: