Loessie: van harte gefeliciteerd met je dochter, ik ben heel benieuwd hoe ze heet.
Noemi: Luca is 53 cm en woog 3680 gram.
De bevalling is echt snel gegaan ja, maar dat vond ik juist ook het zware daaraan, al ben ik er achteraf wel blij mee hoor. Alleen ik heb nooit de pufbare weeën gehad zal maar zeggen dus het begon gewoon heel erg heftig.
Lekker dat jij nu vakantie hebt, en wat handig dat je die bank kon verkleinen dat zal idd veel in ruimte schelen.
Missy: geniet nog maar ff van je uitslapen, en van alle slaap die je s’nachts kunt krijgen :lol: Ik heb al 2 nachten niet echt geslapen omdat een baby overdag slaapt en s’nachts wakker is. Ik ben heel benieuw of jij nu echt de volgende van het rijtje bent, en wanneer jou Ping komt :mrgreen:
Angel: voor jou een extra :hug: :hug:
Amy: nog ff gedult hebben het is zo 1 januari!
Luna: hopelijk hoef je er niet achter te komen wat de volgende stap is :thumbup:
Francis: alvast gefeliciteerd met Brian zijn verjaardag :dance:
Ik heb weinig te vertellen eigenlijk, we zijn natuurlijk erg druk met Luca maar hij doet het harstikke goed hij drinkt heel veel (vooral s’nachts)
Bigsby, Luca, Heeft een mooi gewicht he :thumbup: en wat je zei over de pufbare weeen die heb ik ook nooit gehad niet bij Brian en ook deze keer niet ja misschien 4 of 5
Amy, Het was heel gezellig alleen wel druk en ja dan is lekker zitten er niet bij he :mrgreen:
Ik heb idd net even geslapen want ik viel om 7 uur echt in slaap op de bank.
Bigsby, mooi gewicht heeft Luca hoor! En wat een grote knul zeg.
Hoop dat hij snel een ritme heeft en 's avonds wil gaan slapen. Kan je wel een beetje bijslapen als Luca slaapt?
Wij waren ook heel blij dat we de bank konden verkleinen hoor. Scheelt toch weer een aankoop :mrgreen:
Francis, dus nog even lekker geslapen, wel fijn dat je dat kon (nouja, niet zo gek natuurlijk als je zo moe was).
Bijna Brian 5 jaar :dance:
Amy, tja, als je het niet weet, vind ik het juist helemaal beter dat je niet test … Is het misschien niet fijner voor je om je banner weg te halen? Dan zie je tenminste niet ‘overtijd’ staan (omdat je NOD misschien pas volgende week is?)
Angel, hoop dat je niet ziek wordt en dat het gewoon echt zondagsmoeheid was!
Karin, hoe gaat het met jou?
Ben je nog aan het vloeien? Daar had je toch nog last van? :think:
Hoop dat je toch samen met je man van de kerstdagen en oudjaar kan genieten :-* Duim dat 2008 jullie jaar wordt met een brusje voor Daan :**:
@Noemi,
Het vloeien is sinds 2 dagen helemaal gestopt :dance: Ben nu druk aan het testen wanneer ik mijn ei heb zodat ik een beetje zicht heb op mijn cyclus. Heb namelijk geen flauw idee of ik al ongesteld ben geworden.
Helaas kun je niet slapen tot 2 januari , en we gaan hard duimen voor een brusje, ook dan zal het spannend blijven
trek jij het nog een beetje
Karin, snap het, het zal altijd spannend blijven denk ik.
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt op je cyclus. Super in ieder geval dat je niet meer vloeit!! :dance:
Hier gaat het nog wel, gisteren beetje teveel gedaan, maar vandaag rustdagje heeft goed geholpen. Nu lekker 2 weekjes vakantie, was ik wel aan toe. Daarna nog 3 weekjes werken. Gaat helemaal goedkomen … (moet wel :mrgreen: )
Duik nu mijn bedje in!
Trusten. :-*
Dan werk je lang door of niet?
Loessie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eline Arlette!!
Francis, gefeliciteerd met Brian zijn verjaardag!
Karin, wat fijn dat het vloeien gestopt is! Hopelijk is je cyclus ook snel weer helemaal op orde en mogen jullie snel een brusje voor Daan verwachten :-* .
Angel, hoop voor je dat je niet ziek wordt :-* .
Bigsby, goed te horen dat Luca het zo goed doet. Jammer dat hij dag en nacht nog door elkaar haalt.
Amy, sterkte met het nog even niet testen :-* .
goedemorgen allemaal…
hier alles goed… BIB…
vannacht redelijk geod geslapen :dance: moest er maar 1x uit om te plassen…
ga nu ff heerlijk douchen en daarna ff naar de stad om een cadeau te scoren voor mijn schoonzusje, die is morgen jarig…
daarna naar de vk… dus spreek jullie straks weer… :-*
karin… fijn dat je niet meer vloeit meid… :dance: :dance: :dance: :dance:
hoooooi
Ik ben in Friesland!!!
Paps was gisteren jarig.
Moest nu even kijken of er nug bubjes of bia’s waren :mrgreen:
Hennie mischien zien we elkaar wel…ik ben die zeeleeuw op het droge :lol:
moguh!
nou lag lekker nog te slapen om 10.25 uur, ligt de telefoon nog op de slaapkamer, belt mn schoonmoeder op :mrgreen: :wall:
noémi; werk jij dan door tot 38 weken? Is natuurlijk anders geregeld he in belgië…
jose; veel plezier vandaag in friesland!
missy; fijn dat je goed geslapen hebt vannacht!!
noémi; heb idd mn banner even weggehaald, goede tip haha
Karin en Amy, ja, hier in België moet je maar 1 week verplicht voor de uitgerekende bevallingsdatum stoppen, beval je eerder, dan ben je die week kwijt. Ik stop bijna 2 weken eerder. Voor het goede zou ik op donderdag 24 januari moeten stoppen met werken (dus woensdag 23 januari als laatste dag), maar vind het zo stom om halverwege de week te stoppen en dan ook weer halverwege de week terug beginnen te werken, dat ik gewoon werk tot de vrijdag, die 2 dagen kunnen er dan ook nog wel bij. Stel nou dat de gyn zegt dat ik wel kans heb om eerder te bevallen, dan verschuif ik nog naar een week eerder stoppen.
Joseetje, veel plezier in Friesland, zou wel leuk zijn als je Missy nog even ziet! Wie weet alletwee nog samen een buikfoto maken??
Missy, hoop dat je snel slaagt voor een leuk cadeautje.
Francis, gefeliciteerd met de verjaardag van Brian!
Jeetje, alweer 5 jaar, gaat snel eh?! :-*
Francis: gefeliciteerd met Brian z’n verjaardag :-*
goeiemorgen
nou ik weet niet wat ik heb hoor m’n buik is echt pijnlijk :?
ben niet moe meer maar dat mag ook wel ik lag gisteren al om 21.00 op bed en ben er net uit :oops:
ik weet wel dat ik het niet zo heel erg vind dat ik dit nu ff heb (gehad) want ik ben nu 1 kilo afgevallen :dance: :dance: :dance: :dance:
behalve als Luna ineens wil kroelen dan is die buikpijn dus echt niet te harden
dus hopen dat ik de kerstdagen niet teveel aankom en met oud en nieuw ook niet zo erg veel dan hoef ik nog maar 5 kilo af te vallen :dance: :dance:
jose… was jij diegene die voorbij kwam waggelen… :lol: :lol: :lol:
nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag… zou ik gisteren al gezegd hebben maar was ik vergeten… :oops:
heeft ie het gezellig gehad??? vast wel… :lol: :lol: :lol:
nou ga ff eten…tot laterssssssssssssss
Goedemiddag allemaal.
Bedankt voor de felicitaties.
Papa is nu met Brian zijn kado kopen een mooie nieuwe fiets hij was helemaal blij
Amy, Ja laat je telefoon dan ook beneden :wall:
Francis, leuk dat Brian een nieuwe fiets krijgt. Kan geloven dat hij helemaal blij is met zo’n cadeau!!
Vanochtend de muurschildering in potlood op de muur getekend, kijk hier maar even als je het resultaat wilt zien:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&postdays=0&postorder=asc&start=510
francis; gefeliciteerd met brian’s verjaardag!! 5 jaar alweer, en wat leuk, een fiets!!
angel; hoop dat je buikpijn snel over is :hug:
noémi; mooie wandtekening!
hoooooi
Nou we zijn elkaar tegengekomen hoor!
Dacht even dat Hennie dr vliezen van schrik zouden breken, maar het viel mee :lol:
Foto was inderdaad een idee geweest, maar helaas…