1e kw 07 Feliciteren Sabje met haar zwangerschap #deel 36

noemi gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :dance:

Noemi, Fijn ben jij, als ik zeg dat je door de clomid een late eisprong hebt geloof je me niet en als de gyn het zegt wel :mrgreen:

Noemi: wat super voor je, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Je had het helemaal niet verwacht h’e :mrgreen:

BIB.

Ben er en ben meteen weer weg. Inge ligt te brullen in haar bed. Volgens mij wil die eruit :mrgreen:

Oke, hoi, en doei :mrgreen:

Francis, ik geloofde jou wel!!!

Maar had dit echt nooit verwacht.

Net uitslag van de waardes gehad. Ben tussen de 4 en 6 weken zwanger. Denk zelf rond de 5 weken (net niet misschien). Nouja, de echo zal dat wel uitwijzen eind mei :inlove:

Noemi: :dance: :dance: op naar de echo eind mei :thumbup:

zo ik heb het lijstje aangepast hoor :thumbup:

Super hoor Noemi :dance: :dance:

Als je niet naar de kaakchirurg had gemoeten dan had je voorlopig niet eens geweten dat je zwanger was :think:

Luca zal wel elk moment wakker worden en dan gaan we naar een verjaardag toe, erg gezellig :liar: Hij heeft een beetje een rare familie :roll:

En de vrouw van mijn ex is er natuurlijk ook, die kan mij helemaal niet uitstaan omdat ik " ex" ben, Zoo kinderachtig is ze, ze maakt ook altijd van die opmerkingen naar mij toe. Ik hou altijd wijselijk mijn mond dicht, en niemand kan haar uitstaan!

Ach lang er apart verhaal, laten we het daar maar op houden :mrgreen: :mrgreen:

Verder is Gerard druk bezig in de badkamer omdat we lekkage hebben, het liep door de plaat boven aan de trap naar beneden. Nou heeft hij met een dremel alle voegen en kitranden eruit gehaald. Morgen word het opnieuw gevoegd, en als we mazzel hebben kunnen we donderdag weer douchen :eh: :?

Noemi wat een geweldig nieuws!!!

Gefeliciteerd! :inlove: :dance: :inlove:

Dank jullie wel voor de felcitaties :-*

Kan het zelf soms nog maar moeilijk geloven, want behalve moe zijn, heb ik nog niet ergens last van (gelukkig :mrgreen: ).

Bigsby, oh, dat klinkt als een vervelende vrouw zeg!

Hoop dat de verjaardag toch een beetje meevalt.

Angel, aftellen!!! :dance:

Francis, jaaaaaaaaa, ik zal zo een banner gaan aanmaken … :mrgreen:

wow noemi :inlove: :inlove: :inlove:

Staat mooi die banner :mrgreen:

En ja de verjaardag viel wel mee, we gingen om 21;00 uur weer naar huis want Luca wilden daar niet slapen. Te gezellig buiten :mrgreen:

Bigsby, fijn dat de verjaardag meeviel!

Wij hebben het vandaag ook verteld tegen onze ouders + broers/zussen en ze waren allemaal blij verrast!

Foto’s van het t-shirtje staan in ons sf.

We hebben het zelf gemaakt en het is niet helemaal geworden zoals we hadden verwacht, maar niet minder leuk.

We dachten dat de witte achtergrond doorzichtig zou worden, zeker omdat we speciaal t-shirtfolie voor donkere kleuren genomen hadden. Vandaar dus het grijze kleurtje van de letters. Achja. Het heeft zijn doel bewezen, dat is het belangrijkste! :thumbup:

Leuk dat jullie het al verteld hebben Noemi :dance:

Ik ga gelijk ff in ons sf kijken :mrgreen:

Ja, we wilden het nu al vertellen, dat moest het misgaan, dat ze ons ook kunnen troosten. Hebben we bij R. ook zo gedaan.

Was wel leuk, want ze hadden het allemaal niet verwacht. Werd steeds wel gevraagd wanneer er een 2de zou komen, maar wij zeiden altijd pas over een paar jaar :liar: :mrgreen:

Het is toch ook leuk om het al te delen met je ouders en je beste vrienden? deden wij ook hoor :wink:

hey rustig hier

niemand bevallen van t weekend~???

hier ene ontzettend gezellig weekend gehad en meeting met yessi en lev was erg gezellig (ook met de mammas natuurlijk)

fotos staan in algemene sf

loessie, leuke foto’s van de minimeet!

noemi, leuk shirtje van r!

angel; nog niet bevallen? nog geen bib gezien :wink: