1e kw 07 Feliciteren Sabje met haar zwangerschap #deel 36

Zwanger:

Loessie: bevallen van een zoon

Karin1981 zwanger

Sabje zwanger

Ons show-topic

Gelijk maar even melden hier :mrgreen: .

zo spannend we gaan de laatste tijd zo langzaam :wink: zal ik in dit deeltje bevallen :think: :wink: 8) :lol:

ik heb het linkje aangepast voor het showforum :thumbup:

@Angel & Luna wrote:

zo spannend we gaan de laatste tijd zo langzaam :wink: zal ik in dit deeltje bevallen :think: :wink: 8) :lol:

ik heb het linkje aangepast voor het showforum :thumbup:
Zou zomaar kunnen…en hopelijk kan je dan oo in dit deeltje vertellen dat je een super bevalling hebt gehad :-* .

ja ik hoop ook dat ik dat kan zeggen :thumbup:

Ja Angel, ik gun je wel de bevalling die ik van Brian heb gehad, beginnen met het breken van de vliezen en 5 uur later was meneertje er, ik ben wel thuis bevallen dus geen pijnstilling :mrgreen: :wink:

Ja die van de tweeling was nog sneller maar die vond ik nou niet prettiger, met die klere weeën pomp omdat het allemaal snel snel snel moest gaan :?

Ik heb bij de dec mama’s foto’s geplaatst van de dierentuin dus voor de geinterreseerde, ach ik zet ze vanavond wel ff bij ons :mrgreen:

Ik moest me van francis melden, dus hier ben ik …

Heb niet zoveel internetpuf. Denk beetje forummoe ofzo :think:

Komt wel weer! :-*

hoi hoi

ik heb weer eens griepje :wall:

vannacht zat heel de tijd m’n oog dicht geplakt heb nu lekker rood oog :frowning:

keelpijn en hoofdpijn gaat goed dus :thumbdown:

vanavond weer samen bevallen hopelijk helpt het slapen en de paracetamol goed genoeg dat ik er vanavond heen kan :pray: :pray:

gelukkig genoeg hulp om me heen voor Luna

buurvrouw heeft haar naar school gebracht en me ma haalt haar op :thumbup: en dan zie ik haar ff-ies voor ze mee gaat logeren bij oma & opa

zwaai

Ik meld me alleen even!

Ik heb weer een k*t nacht gehad, ben erg moe en sjaggie :twisted:

deel 36 alweer! :shock: :smiley:

Ik meld me ook even (want ik lees wel mee :wink: )

meld me ook weer hoor

vandaag met eline naar dokter geweest maar die kon nagenoeg niks raars vinden alleen dat ze wat meer moet drinken anders ze uitdroogd goh tell me something i dont know!!!

ik heb echt een hekel aan doktoren in opleiding!!!

misschien wel aan doktoren in het algemeen ook

jij moet altijd maar weten wat het is

ja eline eet niet drinkt niet en heb koorts wat denkt u dat het is mevrouw

@#$%^^&* daar kom ik toch voor bij een dokter@#R$%^&& ohhhhh

ggggggggggggggggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllll

zo dat lucht even op

Leuk zulke dokters :roll:

nou geweldig :snooty:

vanmorgen kwam der fles er ook weer uit dus ik ben maar thuis gebleven vandaag

maar om alles huilen en niet slapen

oh mannnnn ik word :wall:

meld :shifty:

jeetje deel 36 alweer! :o :inlove:

ik heb morgen afspraak bij de neuroloog. ben al een tijdje ontzettend duizelig en sinds gister wordt het alleen maar erger. benieuwd wat er verder uit gaat komen…

Goedemorgen

Ik word vandaaggek van mijn terroristenteam :wall: , ik roep de hele dga niets anders dan Joel nee of Chayenne nee!! Ik word er echt helemaal gek :evil:

Maar verder zijn ze heel lief hoor :inlove:

Amy, Oh zeg, ik ben benieuwd, ik ben zelf toen ik terug kwam uit Afghanistan een hele tijd duizelig geweest dan liep ik soms ook echt tegen dingen aan omdat ik niets meer kon inschatten. Ik heb er toen medicatie voor gekregen en na 2 maanden was het over maar moet er wel bij zeggen dat het bij mij door een virus kwam.

Loessie, Nou jij zit dus met een fijne dokter zeg :wall: daar heb je dus ook niets aan :?

Ik ga die terroristen op bed leggen, niet omdat ze moe zijn maar omdat ik ze zat ben :mrgreen: :angel:

meld

sterkte morgen Amy :hug:

Angel hopelijk ga je een super bevalling tegemoet

Noemi lekker rustig aan doen kok komt wel weer

Bigsby :hug:

ik zal vnaaf mijn michelin poppetje even showen

Amy: sterkte morgen, hopelijk kunnen ze iets ontdekken :hug:

Francis: leuk hé, politieagentje spelen noem ik dat altijd :roll:

Karin: ik ben benieuwd naar de foto’s!

Luca is vannacht maar 1x wakker geweest om te eten, alleen kon ik daarna niet meer slapen :wall: En ik ben nu stront verkouden, alles doet me zeer :?

Kom me eventjes melden. Kom later nog terug. Ben jullie niet vergeten hoor

jeetje gerdy, nog even en je mag weer bibben! :o :inlove:

vandaag dus bij de arts geweest, krijg donderdag voor de zekerheid mri scan. week erop uitslag. maar verwacht daar niks van, denk dat het allemaal door stress en wellicht slaaptekort komt… :think:

Amy: nog een weekje wachten dus… hopelijk is alles goed verder?

Gerdy: pfff voor jou is het bijna weer zover :shock:wat is dat hard gegaan hé

Enne ik heb je ook niet meer over migraine gehoord?