kom me hier ook maar weer even melden…
ben nog steeds ziek :thumbdown: ik heb het echt helemaal gehad met de zwangerschap word beetje doodmoe van dat ik niet eens normaal voor Luna kan zorgen en heel de tijd maar ziek ben en boven de wc hang :thumbdown:
ach iig de laatste zwangerschap want op deze manier wil ik niet meer zwanger zijn
Amy: :hug: hoop dat je over een weekje weet wat je hebt
Angel: ha dat zeg je nu maar je wilde toch meer kinderen? ach over een paar maanden klets je wel anders
nee dit is echt ECHT de laatste
vandaag de maxicosi binnen gekregen en badset :thumbup:
dus we zijn er nu helemaal klaar voor ahum we hebben nog geen naam kamertje is nog niet af maar we hebben we alle spullen nu in huis die we nodig hebben :dance:
en ja als het aan mij zou liggen met een ander lichaam enzo zou ik er nog wel 10 willen :lol:
maar nee ik ga niet het risico lopen dat ik dadelijk 2 kindjes heb die ik niet de aandacht kan geven omdat ik bi heb en dadelijk weer alleen maar ziek ben
en wie weet hoe erg de suiker dan is want die was nu ook alweer eerder ok ik heb meer last van hypo’s (dus te lage bloedsuikers) dan te hoge maar toch nee
:mrgreen: 8)
Dus geen elftal voor Angel :mrgreen:
Amy, Ja de spanningen zouden natuurlijk heel goed de oorzaak kunnen zijn, ik hoop dat je snel weer wat balans vindt na deze nare periode :hug:
:lol: :lol: neuh zeker geen elftal ook geen 3-tal
gewoon 2 een koningskoppeltje ook leuk toch
en daarbij alle slaapkamers in dit huis zijn “nu” (straks) gevuld
Angel: oke verstandig besluit :thumbup:
soms ben ik verstandig
hihihihihi heel goed Angel, en voor nu is het nog ff doorbijten.
:hug:
ja idd ff doorbijten (of beter gezegd door snotteren :sick: hahahahahah) nog…
Amy: eerst een :hug: voor jou.
Angel: zeg nooit nooit. Ik heb 3 vreselijke zwangerschappen achter de rug en deze (op snel harde buiken na dan) helemaal super. Verbaas me er nog elke dag over. Op deze manier zou ik er wel 10 willen krijgen. Nee, alle gekheid op een stokkie: na deze liggen ook alle slaapkamers vol, dus denk dat we het maar voor gezien houden.(zegt ze nu)
En voor jou: heel veel sterkte en ook een dikke :hug: Maak je je nog steeds zo’n zorgen over de bevalling?
Hier dus amper een migraine-aanval gehad. Denk ik totaal nu een stuk of 3-4. Die zou ik normaal gesproken als ik niet zwanger was ook wel gekregen hebben, dus ik voel me toppie. Alleen vervelend dat ik geen medicijnen mag nemen mag het nodig zijn. Maar nog eventjes doorbijten en ik heb het weer achter de rug. En de tijd is gevlogen deze keer. Kamertje ook nog niet klaar: Maar kleintje komt toch eerst 6 mnd bij ons op de slaapkamer.
Net vanmiddag de proefdruk opgehaald, nu nog flopjes schrijven (geen zin in)
volgende week de klossen ook maar weer in huis halen en zeiltje in bed leggen (je weet maar nooit)
Hallo allemaal.
Joël kan eindelijk staan!!! :dance:
Gerdy, Wat gek zeg dat je er nu bijna geen last van hebt :? heeft je lichaam het nu eindelijk door :mrgreen:
Ik ga eens de was buite ophangen nu het kan, dit is pas de tweede keer dit jaar dat dat kon ivm het weer :wall:
Gerdy: dan moet het een ongelukje zijn want anders komt hier geen 3e hoor
fijn hoor dat deze zwangerschap zo lekker verloopt :thumbup:
Francis
voor Joël
oh over de bevalling
ik wil heel graag dat hij eruit komt hoor maar als ik mij dan bedenk dat hij op de natuurlijke manier gaat komen krijg ik het toch best wel behoorlijk spaansbenauwd ja :oops: :oops: :oops:
donderdag krijgen we film avond bij samen bevallen dan gaan we bevallingen kijken
zo leukkkkkk :liar: :liar: :liar: als ik iets vreselijk vind zijn het wel bevallingen ik kijk liever horror of operaties dan een bevalling :oops: :oops: :oops: (ik heb gelukkig met diegene afgesproken dat ze mij gaat waarschuwen als je het echte werk in beeld ga krijgen)
Angel :hug:
Je moet er toch rustig onder blijven hoor, want als je dat niet doet, dan schiet het niet op. Als het een normale bevalling is, gewoon proberen te onstpannen en nergens aan te denken!
Gerdy, lekker hoor dat je bijna geen migraine aanval hebt gehad. Gaat het deze keer vast een jongen zijn
Amy :hug:
Francis, GO JOËL!! :dance:
Bigsby, hoe is het met Luca?
Vandaag echo gehad, ik heb een follikel van 15mm! Goed ons best doen en dan hopen dat ik eind december uitgerekend ben …
Heb foto’s geplaatst in ons showforum.
Noemi: spannend
ik denk dat het nu wel goed komt soort van Darius weet nu ook een beetje hoe en wat hij kan doen om mij te steunen dus moet goed komen
Noemie: Ik ga mijn duimen helemaal stuk draaien voor jullie. Zet hem op meid. Niet hier kletsen, maar aan het werk
Angel: Heb je jou gevoelens al goed besproken met je gyn? Het lijkt me nl. vreselijk als je met zo’n angst een bevalling in moet gaan. En als duidelijk is waar jij tegenaan loopt, kan je misschien samen met je gyn een oplossing bedenken dat het voor jou mogelijk maakt je zo goed mogelijk te ontspannen.
Ik zie helemaal niet op tegen de bevalling, omdat ik weet, dat ik er helemaal in mee kan gaan. Natuurlijk weet ik dat het pijn gaat doen. Maar ik weet ook, dat ik me helemaal aan dat gevoel over kan geven. Dat ik de weeen heel goed op kan vangen.
Einde van de week 20 graden :dance: :dance: :dance: :dance:
27 april heb ik een gesprek met de gyn dan gaat Darius ook mee :thumbup:
ik heb geen angst voor de pijn hoor gewoon het er komt een kind uit daar staat mij heel erg tegen om het even simpel te zeggen
(en ja ik weet wij vrouwen zijn erop gebouwd enzo maar nee )
Angel: Ik snap je wel hoor. Ik heb dat ook wel gehad bij de 1ste. Kon me niet voorstellen dat het mogelijk was :shock: Terwijl miljarden vrouwen mij voor waren gegaan. Maar jij hebt daar bovenop gewoon geen fijne bevalling gehad (voor zover dat mogelijk is natuurlijk een 'fijne 'bevalling).
Heb vandaag vreselijke last van mijn rug. Baal er zo van, want ik wilde nog graag het een en ander doen. Denk dat ik het toch gewoon doe en wel zie waar het schip strand. De badkamer moet echt een goede beurt hebben (neeeeeeeeeeeee :snooty: geen nesteldrang :liar: )