Gerdy, succes met de nesteldrang :mrgreen:
Francis voor jou en je pols :-* :-*
hoi hoi
ben ik ook weer even
heb een week knallende koppijn nu die gewoon zo ineens komt opzetten en dan moet ik even paracetamol nemen en gaan slapen en dan gaat het wel weer
dus vandaag bij de dokter geweest en ik heb een hoge bloeddruk :thumbdown:
urine was netjes geen eiwitten gelukkig :thumbup:
volgende week moet ik weer op controle en als de hoofdpijnen erger worden moet ik direct weer aan de bel trekken
sterkte angel
gerdy wel rustig an met jezelf he niet teveel toegeven aan je nesteldrang laat t anders lekker voor je doen!!!
hier al een week ziek overal pijn vooral mijn rechter kant van mijn hoofd zo naar beneden hoofd pijn kaak pijn keel pijn nek pijn rug pijn en ga zo maar door!!
ik heb fotos weer bij de dec mamas in sf gezet !!
Angel, goed dat de huisarts alert is. Plotseling veel hoofdpijn is niet goed hoor en hoge bloeddruk ook niet. Gelukkig zitten er geen eiwitten in de urine. En inderdaad, gelijk bellen hoor als de hoofdpijnen erger worden. :-*
loessie, dat klinkt niet fijn. Beterschap! En ik hoop dat je je snel weer de oude voelt! :hug:
gerdy, alles nog gelukt met je nesteldrang, ondanks je rug?
Noemi, spannend hoor! Ik duim voor je!!
Francis, hoera voor Joel!!
verder weet ik het even niet meer.
Hier een Perrin die heel lief is bij papa en vervolgens bij mama met al zijn speelgoed door de kamer gaat gooien :? . Tja, zal wel weer een of andere fase zijn
haha LadyC, heel herkenbaar
Als papa "nee"zegt dan doet Luca het niet meer, maar als ik het zeg lijkt hij me niet te horen
Gerdy: pff voor jou is de bevalling al bijna zover :shock:
Fijn dat je er geen angst voor heb!
Angel: fijn dat je geen eiwit in je urine hebt, en balen van die hoofdpijn!
En die bevallingsfilmpjes? oh die vind ik ook zo naar om naar te kijken :sick: :sick: :shifty:
Loessie: beterschap!
Francis: hoe gaat het nu met je?
Noemi: en ben je nog druk aan de klus? of is je ei al geweest?
Met Luca gaat het goed, alleen is hij er nu alweer 2 nachten uit geweest om te drinken :?
Wij hebben vanmiddag een jaar abonnement op een dierentuin genomen :mrgreen:
haha was wel grappig, Luca begon me toch te huilen toen een pauw zijn veren uit spreiden :lol: :lol: :lol: :lol:
Het was 1 keer hard brullen en toen zei hij “kijk” :o
Dus wij zeiden, dat is een pauw. Hij ook gelijk “pauw?”
Hij zei alles na :o
En we hebben vanmorgen een glijbaan opgehaald, die van Little tick, hebben we via MP gekocht :dance: :dance:
En we hebben nu ook een zandbak, daar heeft Luca gister al in gespeeld :mrgreen:
leuke fotos bigsby luca kan volgens mij heel zoet spelen!
en kan die al zelf glijden van de glijbaan?
leuk he die papegaaien hier ook hoor zelfs van de tv kwebbelt ze veel na!
ladyc hier is dat ook hoor luisteren naar mij hooo maar en als papa het zegt dan luistert ze wel maar krijgt ie wel een pruillip !!!
hier gaan eline eindelijk zelf af en toe dan lopen en wel los ook dan!!
:dance:
het heeft effe geduurt maa eindelijk is t zover! :dance: :dance:
ben zo trots op me kleine meissie
francis hoe ist meid lukt t typen met links een beetje?
gerdy ah laatste loodjes spannend hoor!!
zo vandaag naar de hap en ziekenhuis geweest hoofdpijn kwam weer op zetten en is nog niet verdwenen
maar alles is goed alleen m’n bloeddruk is te hoog :thumbdown: zodra er iets veranderd moet ik weer terug naar het ziekenhuis
met die kleine gaat alles dus goed :thumbup:
Angel: vervelend dat je bloeddruk nog steeds te hoog is :?
Maar gelukkig gaat alles goed met de kleine :dance:
Wat goed van Eline
Luca en zoet alleen spelen :eh: neh hij wil altijd samen spelen :roll: :mrgreen:
En hij kan nog niet alleen van de glijbaan, wij zetten hem erop en vangen hem onderaan weer op :mrgreen: :mrgreen:
hoi hoi
even update van hier
vanmorgen had Darius Luna nog naar de buren gebracht zodat hun haar naar school zouden brengen en ik zou haar uit school halen (zodat ik dus kon uitslapen in de ochtend)
ik had Luna nog maar net uit school gehaald en het ging alweer helemaal mis
hoofdpijn kwam ook weer snel opzetten dus hebben we vanaf vandaag besloten dat Luna voor onbepaalde tijd bij opa en oma gaat logeren zodat ik mijn rust goed krijg en mijn bloeddruk niet gaat pieken/stijgen
donderdag ga ik Luna wel weer even van school halen omdat ze dan paasontbijt heeft gehad en we eierdopjes gaan verven en dan gaan we even kijken hoe dat verloopt (dan zitten mijn ouders dus wel bij mij thuis )
loopt dat goed dan mag ze blijven gaat het weer mis gaat ze direct weer terug naar opa en oma (scheelt dat Darius ook lekker lang weekend heeft dus hopen dat het goed gaat het weekend en dan zien we erna wel weer hoe het dan gaat)
de babykamer is af trouwens :thumbup: nog wel even het bedje opmaken en dan kunnen er foto’s gemaakt worden maar goed in principe is het dus af :thumbup:
nu nog een naam en het vluchtkoffertje helemaal klaar hebben en dan mag hij komen (vanaf 37 weken)
Angel: wat vervelend dat je er steeds zo’n last van blijft houden En jeetje nou moet Luna een paar weken bij opa en oma blijven :shock: hoe vind ze dat?
En voor jou natuurlijk ook heel vervelend of niet? maar ja als je zo nog ff je laatste weken uitzit maar toch…
Goed rusten dan maar hé :hug:
monique: Luna zit midden in de peuterpubertijd
dus Luna is eigenlijk de factor waardoor mijn bloeddruk zo gigantisch stijgt :thumbdown:
ik ging haar vanmorgen ophalen uit school en het was direct buurvrouw zou mij ophalen ik wil jou niet en ik wil naar opa en oma
kortom ik was niet goed en grote bek en niet luisteren :thumbdown:
dus mijn hoofdpijn begon alweer direct op te zetten
net ook heb ik even de strijk weggebracht en m’n moeder had ook wat strijk liggen ik dacht nou dat brengen ze wel even naar de deur maar nee ik moest even binnenkomen
gelijk weer ik wil niet met jou mee ik wil bij opa en oma logeren
ik gelijk eroverheen ik kom niet voor jou dus hou je grote mond even toen droop ze gelukkig af
maar ik zit nu dus alweer met koppijn en dan heb ik haar hooguit 5 minuten gezien net :thumbdown:
dus nu word gewoon even afwachten of ze nog wel thuis komt voor de bevalling zoals het er nu naar uitziet is die kans nihil
is pijnlijk want heb heel erg het gevoel haar kwijt te raken maar dat is dus gewoon die klote pubertijd waar ze in zit :thumbdown:
:hug: :hug: voor Angel. Wat vervelend dat ze nu in de peuterpubertijd zit en dat je daardoor zo’n last van je bloeddruk en hoofdpijn hebt. :-* Hopelijk gaat het wat beter als ze bij opa en oma logeert.
Loessie, wat goed van Eline, zelf lopen
Gerdy, succes en sterkte met de laatste loodjes!
bigsby, heerlijk zeg: jaarabonnement op de dierentuin! :dance:
Francis, sterkte! :-*
Hier gaat het goed. Vandaag lekker naar de Ikea geweest :mrgreen: . Kamer van Perrin is bijna klaar, dus dan kan hij ook eindelijk over naar zijn nieuwe kamer :dance: . Nu nog steeds de naam voor zijn toekomstige broertje :think:
oh Angel dat had ik dan niet goed begrepen :oops: maar wat een beroerde fase dan :hug:
Logisch dat je dan zo’n hoofdpijn hebt :hug:
Luca werd vanochtend al om half 7 wakker, maar hij is niet lekker. HIj wilde alleen maar tegen ons aanliggen, hij ligt nu alweer in bed
Verder moppert en jammert hij de hele tijd, het zal wel griep zijn of zo :think:
Jeetje Angel: dan zit jij in een behoorlijk vervelende situatie zeg. Heb het gelukkig nooit meegemaakt met de oudste 2 dat ze mij niet in hun buurt wilde hebben. Snap best, dat het veel frustratie oproept aan jou kant. En nu moet je even kiezen voor je eigen gezondheid. De combinatie hoge bloeddruk en hoofdpijn is nooit goed in de zwangerschap. Hopelijk voor jullie trekt Luna snel bij. Is ze misschien jaloers op de nieuwe baby en reageert ze het af op jou? Kinderen hebben nl. de neiging om zich tegen diegene te verzetten waar ze zich het veiligste bij voelen. (niet dat je nu veel aan die info hebt, maar toch) Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Bigsby: dikke :hug: voor jullie manneke en jullie zelf natuurlijk. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Loessie: ben jaloers op jou. Zou willen dat onze meid ging lopen, maar het is natuurlijk onzin om te verwachten dat ze nu al gaat lopen (al hoe wel, Ilse liep een dag naar haar eerste verjaardag)
Ben gisteren nog bij de vk. geweest: mijn bloeddruk is goed 120/70 zat wel een spoortje eiwit in mijn urine, maar kon ook komen van meer vaginale afscheiding. Vandaag merkte ik, dat ik weer (de 3de keer deze zwangerschap) een vaginale schimmelinfectie heb. Dus dat zal het probleem wel zijn. Gelukkig heb ik het antischimmelmiddel (leuk woord) on huis en kan ik vanavond meteen beginnen met behandelen. Weet trouwens niet of het schadelijk zou zijn voor de baby, als die door een met schimmel geinfecteerd gebied moet tijdens de geboorte. Morgen toch maar even navragen aan de huisarts. Niet dat ik de beeb op korte termijn vewacht hoor :mrgreen:
Met mijn nesteldrang gaat het wel lekker hoor. Geef mezelf toestemming om elke dag iets onder handen te nemen. Nu moet ik alleen de slaapkamers van de meiden nog en de (speel)kelder lekker opruimen en schoonmaken dan heb ik alles gehad, wat ik persé wilde doen. Dus ik ben nog ongeveer 4 dagen bezig :mrgreen: Dan hoef ik het alleen nog maar bij te houden :thumbup:
Ga zo meteen mijn bedje in. Ben gewoon moe. Droom de laatste nachten zo raar en heel onrustig. Dus even bijtanken.
Gerdy: das mooi, heb je je hele huis aankant als de beeb komt :thumbup:
lady c ja dat wordt een lastige met de naam perrin heb je al een leuke apparte naam en nu nog een verzinnen die net zo appart is
ik zou t niet weten iig!!succes met brainstormen!!
gerdy lekker hoor je hele huis weer fris wat dat betreft zou hier ook eens iemand met nesteldrang lang moeten komen want ik heb er totaal geen zin en puf voor !!
angel jee wat naar dat je je kind moet gaan uitbesteden zeg wel lekker voor de rust effe voor jou maar voor haar is het misschien ook wel effe lekker dat ze 100%aandacht krijgt van oma en opa!
doe je wel een beetje kalmpies aan met jezelf dan nu!
gister heerlijk wezen shoppen voor eline goed geslaagd voor schoenen en kleertjes!
nou waren we gister ook voor t laats op controle bij de kinderarts en alles was goed maar nu kreeg ik vanmiddag een telefoontje dat eline misschien blaasontsteking heeft
:shock:
hoe kan zon klein ukkie nou blaasontsteking krijgen!!???
naja morgen even plasje bij HA brengen en dat zien we het wel weer!
moet me niet druk maken om iets wat er misschien niet is !
ik zal jullie ook weer even updaten
woensdag moest ik weer naar de huisarts voor controle bloeddruk
mijn bloeddruk was gezakt naar 120/85 (niet veel maar toch gezakt :thumbup: )
alleen had ik 's nachts had ik buikpijn gehad dus kreeg ik voor de zekerheid ook urine controle en daar zaten eiwitten in dus heeft de huisarts naar het ziekenhuis gebeld om te overleggen maar ik had nog niet genoeg andere klachten om naar het ziekenhuis te mogen
maar zodra er iets zou veranderen moest ik direct aan de bel trekken…
vanmorgen stond ik op en had ik dus weer griep gevoel :roll: heb de hele ochtend lopen twijfelen want sja ik ben deze zwangerschap niet anders dan ziek en onderweg ziek te zijn dus wat zou er nu anders zijn toch…
maarja de ha had gezegd ook bellen als je griep krijgt…
uiteindelijk vanmiddag gebeld en verteld dat ik griep begon te krijgen maar niet wist wat ik er nu mee moest want ik ben al de hele zwangerschap aan het kwakkelen
moest urine inleveren bij de huisarts en bellen als het hoger was…
het was niet hoger dan gisteren maarja toch maar voor de zekerheid gebeld
mocht langskomen en in ziekenhuis weer urine inleveren en bloedprikken
urine was iets beter dan bij de huisarts bij de huisarts was het 1+ eiwitten en in het ziekenhuis een spoortje
bloeduitslag was dat m’n leverwaarden op het randje van goed en slecht zaten/zitten
dus zodra er ook maar een klacht bij komt moet ik direct weer bellen en naar het ziekenhuis want het lijkt er op dat ik zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen ben :thumbdown:
m’n bloeddruk was wel perfect :thumbup: 120/65 dus weer zo goed als normaal dus het helpt wel dat Luna uit logeren is :thumbup:
pfff Angel, je blijft echt aan de gang hé :hug:
Hopelijk komt de baby snel des te eerder voel jij je weer beter :hug:
Loessie: lijkt me vreemd dat Eline blaasontsteking heeft :think:
Wat zeiden ze erover dan?
Loessie: Het kan wel een blaasontsteking bij zo’n kleintje. Maar hoe ga je het opvangen? Heb je zo’n lekker praktisch plaszakje dat je over de schaamlipjes moet plakken en hopen dat er iets in komt? Heb het hier ook een aantal keren moeten doen bij een meiske dat niet zindelijk was. Werkt erg goed zo’n zakje :liar: :liar: niet dus.
Angel: erg fijn dat de rust je goed heeft gedaan. Hou je zelf goed in de gaten. En je kan beter een keer te veel bellen als een keer te laat. Misschien ben jij nog wel eerder dan ik bevallen :?
Kelly staat weer op de wachtlijst voor buisjes. Is pas de 4de keer, dus waar hebben we het over :shifty: . Duidelijk met haar vader afgesproken dat hij met haar meegaat naar het ziekenhuis. Dus dat geeft ook weer een beetje rust in mijn hoofd. Alles voor de communie is nu geregeld, dus daar ben ik ok weer blij mee.
Ga zo nog even 2 knikkerzakken maken voor de dames. Is nu een echte rage op school dat knikkeren. Maar ze willen natuurlijk geen gewone zak, maar een gepimpte met initialen en hartjes. Wel leuk natuurlijk, maar weer meer werk voor mij.
gerdy idd zon plas zakje daar ben ik onderhand erg handig mee geworden na een half jaar ziekenhuis bezoeken en iedere maand plas zakje om
gelukkig heb ik nu al een plasje opgevangen en hoef ik morgen ochtend dan niet te gaan zitten knoeien met dat ding !
en 4 e keer buisjes hoe kan dat?
ik ga naar bed hub belt net dattie klaar is met zn klus en ik moet morgen ochtend weer werken waar ik totaal geen zin in heb sinds ik te horen heb gekregen dat ik er over een maand uit lig!!
contrackt niet verlengd blabla financiele crisis blabla!
naja t moet maar nog 3 weken!!