1e kw 07 Feliciteren Sabje met haar zwangerschap #deel 36

Loessie: wat balen dat je contract niet verlengt word :hug:

Wat doe jij voor werk dan? en jij zit natuurlijk ook met vaste dagen ivm kinderdagverblijf?

Heb van de week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad. Progesteronwaardes waren veel te laag. Heel gek, want ik had een follikel van 15mm en dat is een mooi formaat.

Beetje in een dipje daardoor.

Nu moet ik ook even een ronde overslaan (of misschien zelfs 2) omdat mijn verstandskiezen getrokken moeten worden. Maarja, dat is echt nodig en om het nu weer 9 maanden + bv periode uit te stellen, gaat echt niet.

Verder ben ik heel erg verkouden en daardoor ook erg moe.

En dan ook nog eens werken vandaag met dat mooie weer en bijna niets te doen … pff erg saai.

Sorry voor het ego berichtje.

:-* voor iedereen!

Bigsby, balen dat je weer ongi bent.

Loessie, klinkt niet echt lekker van je tong. Hoe gaat het nu?
En fijn dat het gelukt is een plasje op te vangen.
Weet je de uitslag al?
En geen verlenging van je contract, wat ontzettend rot zeg.

Angel, jeetje wat pittig. Let je goed op jezelf?!!!

Gerdy, lekker bezig met de nesteldrang dus. Je mag je ook altijd uitleven bij mij thuis hoor :mrgreen:

Noemi: balen dat je geen eisprong hebt gehad :hug:

En dat je nu ook nog 1 a 2 rondes moet overslaan :hug: :hug:

nou afgelopen nacht was het weer feest kon weer naar het ziekenhuis

en zijn pas om 2 uur gaan slapen :zzz: :shock:

ik ging iets voor 23.00 naar bed en toen was hij heel druk ineens in mijn buik en kreeg ik heel veel buikpijn en voelde me ineens behoorlijk ziek :thumbdown:

2x behoorlijk aan de race :sick:

dus ziekenhuis gebeld en nu heb ik waarschijnlijk een buikgriepje :thumbdown:

alles was verder in orde bij mij en de kleine :thumbup: bloeddruk was wel weer wat verhoogd urine en bloed waren goed dus op naar woensdag dan krijg ik weer normale controle

mn tong is al weer wat beter nog wel pijnlijk maar t gaat

uitslag van eline hebben we nog niet want sm wilde vrijdag plasje brengen bij dokter maar dokter was DICHT dit slaat helemaal nergens op!!

verder erg leuk weekend gehad en heb niet t idee dat eline er ook daadwerkelijk last van heeft !

Angel, jeetje, weer een heftige nacht gehad dus.

Hoop dat de baby wat vroeger komt!

Loessie, balen zeg. Nu moet je weer opnieuw een plasje opvangen natuurlijk.

Noemi: ik ga woensdag hopelijk een goed gesprek voeren met de gyn :wink:

kijk de zwangerschap verloopt goed kleine doet het goed in mijn buik alleen ik… ik ben om de have klap ziek en dan hoge bloeddruk dan weer gezeik met urine en bloed :? word er een beetje kriegel van :oops:

en natuurlijk ook omdat Luna niet meer thuis is ze is afgelopen weekend thuis geweest ze was erg lief en gezellig gelukkig maarja nu is ze weer bij opa en oma :frowning:

dus ik hoop dat ze mij met 37 weken willen helpen :pray: :pray:

nu gaat het wel weer redelijk met mij behalve dat ik het sinds gisteren dus echt heel erg zuur heb :thumbdown:

Angel: ja het is te hopen dat ze je met 37 weken willen helpen, dit is ook niks zo :hug:

Loessie: balen dat de praktijk vrijdag gesloten was :?

Noemi: :hug: vreemd hoor zo’n mooi formaat en dan niet springen :hug:

weten ze 100% zeker dat ie niet is gesprongen? hoe kijken ze dat na bij jou?

weet niet of je het “verhaal” ken van mijn zwangerschap van Luna :wink:

bij mij hadden ze bloed geprikt… mijn lichaam maakte zich op voor een eisprong en vervolgens zou er nooit een eisprong geweest zijn… en toen kwam ik erachter zwanger te zijn met 8 1/2 week :wall:

Progesteronwaarden waren veel te laag. Op dag 22 was die 5 (normaal zat ik rond de 20). Dus vandaar. En dan ook een negatieve test en verder geen zwanger gevoel, zegt genoeg, niet? :mrgreen:

Angel, hoop dat ze je kunnen helpen met 37 weken, maar stel je er aub niet te hard op in!!!

Noemi: :frowning: balen hoor nu dan 2 maanden wachten :thumbdown: hoop dat je niet te veel last heb als je verstandskiezen zijn getrokken

nee ik weet het… :? maar hoop dat ze zo vriendelijk willen zijn om het wel te gaan proberen kind is toch af met 37 weken :silenced:

Nou, ik kan volgende week vrijdag al bij de kaakchirurg terecht :thumbup: Dat is het eerste consult (zal foto gemaakt worden (hoop op dezelfde dag)) en dan hopelijk snel afspraak voor uitsnijden. En aangezien ik geen eisprong heb gehad, verwacht ik mijn ongi voorlopig ook niet (en die kan ik dan opwekken zodra ik weer er voor mag gaan). Dus misschien is het maar net een ronde dat we missen.

Ohja, jullie moeten even kijken:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69135&start=330

Resultaat volgt vanavond of morgenavond!

Noemi: oei spannend :lol: ben benieuwd wat het is geworden hoor

Oooh Noemi, en dan laat je ons zolang in spanning? :shock: :snooty:

En hij had zulke mooie krullen :cry:

Foto is geplaatst!

Yup, krulletjes zijn nu wel weg.

Ach, het groeit snel, dus die komen vast wel weer snel terug :mrgreen:

oh wat gaaf r zn haartjes zeg

(ben niet zon lang haar fan bij jongens)

maar zn ogen komen nu nog beter uit :inlove:

heb weer een plasje van eline opgevangen en ga t morgen maar even langs brengen bij de HA

hoop dat er niks aan de hand is !!

Noemi: oh stoer hoor :inlove:

Noemi: ahhhh dat staat hem echt super :inlove:

Staat 'm goed, Noémy! Ook al vind ik die krullen ook erg leuk! :smiley:

Balen trouwens dat je zo lang moet wachten voor je weer mag proberen. Wel goed dat je zo snel bij de kaakchirurg terecht kan. Succes!

Loessie, fijn dat het gelukt is om het plasje op te vangen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Angel, ik hoop voor je dat ze je een beetje tegemoet willen komen. Helaas willen de meesten dat niet onder het mom van “het gaat toch goed met het kindje? Dat is het allerbelangrijkste!” Ze vergeten alleen even dat de moeder ook nog een beetje energie over moet hebben om de bevalling door te komen, heb ik soms het idee. Sterkte :hug: Ik ben benieuwd hoe je gesprek vandaag verloopt.

Hier een Perrin die heel erg aan het hoesten is en daar ook slecht van slaapt. Gisteravond zelfs wat lichte koorts erbij :frowning: . Hij is er op zich nog redelijk vrolijk onder, maar je merkt het wel aan hem. Met mij gaat het goed. Afgelopen paasweekend veel te veel gedaan, dus al een paar dagen weer flink bekkenklachten. Was duidelijk teveel, dus nu weer wat gas terugnemen.