1e kw 07 Feliciteren Sabje met haar zwangerschap #deel 36

:dance: :dance: ik heb een afspraak staan om ingeleid te worden en als ik er dus goed op reageer haal ik mei niet meer :dance: :dance: :dance:

beterschap voor Perrin :hug:

zooo ik ook weer eens hier

wAUUUUW staat R goed hoor :inlove: :inlove: mooi kereltje

Perrin :hug: gauw beter worden hoor Hoe gaat het verde ladyc

Angel :dance: :dance: :dance: wanneer gaan ze je inleiden :think: :mrgreen:

Hier gaat alles goed. Ivan groeit als kool :inlove: :inlove: VOlgende week heeft hij een apk keuring plus de 4 maanden prikje.

Karin: ja… hahahaha dat kwam jij ons ook niet vertellen he :wink:

laat ik het erop houden dat als ik er super op reageer het gunstig uitpakt voor Darius met vrije dagen :wink: :lol: :lol:

Wat fijn dat ze zo met je meedenken en meeleven, Angel! Ik hoop voor je dat het inderdaad een aprilkindje wordt :mrgreen:

Karin, fijn dat het goed gaat! En dat Ivan zo goed groeit! Met mij gaat het op zich wel. Ik heb afgelopen paasweekend wat teveel gedaan, dus daar heb ik nog wel last van. Vooral omdat ik geen tijd heb om even bij te tanken (werk gaat gewoon door).

Angel: wat goed dat je al een afspraak hebt staan, en ook zo snel al :dance: :dance:

LadyC; beterschap voor Perrin :hug:

En jij wel rustig aan doen hoor :naughty:

Karin: fijn dat I. weer is goed gekeurd :dance:

Jeetje Angel: Ga je nog voor mij bevallen? Van mij mag je meid. :thumbup: Helemaal super, dat de gyno zo met je meedenkt.

Vandaag met Inge naar de ha geweest. Arme meid heeft dubbele ooronsteking. Krijgt nu antibiotica. Maandag moet de koorts weg zijn anders dan terug. Als alles goed gaat, dan over 2 weken op controle om te kijken of de oren weer rustig zijn.

Dus zoals je snapt Angel, heb ik helemaal geen tijd om te bevallen, dus ga je gang.

Gerdy: :hug: beterschap voor Kelly hoop dat het gauw weer helemaal goed gaat

maar uhm we zijn nu dus soort van tegelijk uitgerekend :wink: :lol:

nu niet allemaal gelijk op blz 1 spieken wanneer dat is :stuck_out_tongue: :wink: :lol:

Misschien krijgen jullie wel allebei een Koninginnedag-kindje :smiley: :wink:

gerdy, beterschap voor Kelly :hug: :-*

:think: sja er is natuurlijk ook nog een kleine kans dat PWA de koninginnedag verzet :think: :pray: :pray: :pray:

maar nee ik moet het echt even laten bezinken de datum :oops: ben er niet echt heel blij mee namelijk :oops: :oops:

29 april is een oom van mij jarig waar ik geen contact meer mee heb

maar m’n oma zijn moeder leeft dus nog en die moet dan kiezen tussen haar zoon en achterkleinzoon :roll:

hallo allemaal

SORRY VOOR MIJN AFWEZIGHEID MAAR IVM MET EEN PEESONTSTEKING VAN MIJN DUIM EN WIJSVINGER MOEST IK DE PC EVEN MET RUST LATEN.

MIJN CAPS LOCK IS STUK HIER OP HET WERK ZIE IK NU :wall:

Dan maar de shift ingedrukt houden :mrgreen:

Angel< spannend hoor!

OH ZE STAAN WEER VOOR DE DEUR :shifty: WERKEN AAN DE WINKEL

haha Francis, het is gedaan met de rust?

Angel: ach ik zou me niet zo druk maken om de datum, het belangrijkste is dat de baby bijna komt :wink: :dance:

Angelique ik kan mij dus echt niet voorstellen dat je je druk maakt om de datum.

Wees straks blij dat die kleine er veilig en wel is en wees blij dat je uberhaupt een gyn hebt die zo met je meedenkt.

Dat is toch veel belangrijker dan 1 gast die dan 2 verjaardagen heeft.

nou het is meer uit het oogpunt van een hoop gezeik ik ga niet voor niets niet meer met hun om :wink:

en m’n oma staat al de hele tijd tussen 2 vuren en dan dus ook tussen 2 verjaardagen

maar goed ik/wij hebben ook “gewoon” besloten dat we er sch*t aan gaan hebben omdat het toch kleine kans is dat we het allemaal op dezelfde dag zullen vieren en wie weet beval ik wel gewoon op koninginnedag of pas in mei :wink:

BIB

Even voor de duidelijkheid: Het is Inge die de dubbele ooronsteking heeft. Gelukkig zijn beide zijden nu doorgebroken, dus de druk is er vanaf. Heb weer een redelijk vrolijke meid. Die wel heel erg veel slaapt. Maar dat vind ik dan weer minder erg, omdat de nachten hier verschrikkelijk zijn. Kan gewoon niet in slaap komen en zie het elke nacht wel 2.30- 3.00 uur worden en dan gaat die kl*te wekker weer om 7.00 uur. En overdag slapen is ook geen optie, omdat er altijd wel een of meerdere kinderen in huis zijn. Maakt verder niet uit, maar ben gewoon een beetje moe :zzz: :zzz:

Sta ik om 12.00 uur aan de school, is mijn moeder er ook. Die had nieuwe schoenen gekocht vor zondag (communie van Kelly) en wilde die even aan mij laten zien. Roept Kelly meteen: “oma, mag ik vanmiddag bij jou spelen?” kids hebben vanmiddag vrij ivm. studiemiddag van de leerkrachten. En Ilse had al een speelafspraak bij een vriendinnetje. Vraagt mijn moeder of ik het goed vind: EEEEHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAAAA. Kan ik vanmiddag op mijn gemakkie de kelder opruimen :dance: :dance:

of even lekker een tukkie doen gerdy

sterkte met inge fijn dat iig de druk er al af is

angel fijn dat je al een datum hebt zeg zal wel een opluchting zijn dat je de datum nu kan aftellen!!!

hier goed nieuws eline heeft GEEN blaasontsteking gelukkig !

vanmorgen lekker gefietst in dit heerlijke weer en eline vind t prachtig en ook zeer intressant dat ze de hond nu in de gaten kan houden en ze dan ook heel mooi steeds tikki (nicci) roept !!

t gaat zo hard en tis zo geweldig hoe ze zich ontwikkeld geniet echt elk moment van haar

me vriendin is dinsdag bevallen van haar dochter IRIS

ben benieuwd heb verder nog niks gehoord !

heb ook zoiets van laat ze nog maar even met rust zal allemaal we druk genoeg zijn!

ik ga zo weer effe lekker naar buiten!!

idd Angel: ga je aub niet druk maken om die datum. Goed dat jullie dat besloten hebben :thumbup: :thumbup: Wie weet ben je royaal voor die magische datum bevallen en wie weet, pas de dag erna.

En weet je, vaak hebben dit soort 'problemen’de neiging om zichzelf op te lossen. Leg geen druk op je oma maar laat haar vrij in haar keuze waar ze naar toe gaat (mocht het op dezelfde datum zijn).

Hier een rustige middag tot nu toe. Zit hier op de site wat van die escape games te doen, maar kom er nooit uit. Best frusterend :wall: :wall: En ik geef het meestal ook veel te snel op.

Ga je toch ff lekker bijslapen Gerdy :wink:

BIB

Heb het een aantal keren geprobeert om overdag bij te slapen, alleen slaap ik dan snachts nog slechter. Ik ga gewoon de luierik uithangen na de bevalling :wink: . Stuur Willian steeds uit bed als er iets met de kids is :mrgreen: Ik ga deze keer geen borstvoeding geven, dus de nachtelijke sessie kunnen we mooi delen :thumbup:

haha Gerdy, zo te horen heb je er al flink overnagedacht :thumbup:

het lijkt me wel zwaar met 4 kinderen straks, en helemaal omdat nr 3 en 4 zo weinig schelen qua leeftijd :think:

En zoals je zelf al aangeeft, er is altijd wel 1 kind thuis!