nog 11 daagjes :dance: :dance:
lekker aftellen Angel :dance: :dance: :dance:
:lol: :lol: ja echt wel :thumbup:
Angel, wat fijn dat je een datum hebt zeg! Nu dus aftellen.
Gerdy, probeer toch af en toe rustig aan te doen.
Francis, hoop dat je geen last meer krijgt van je pols.
Loessie, wat fijn dat ze geen blaasontsteking heeft!
Noemi: ja we zijn idd lekker aan het aftellen :dance:
en de laatste puntjes op de i aan het zetten in huis :dance:
Ja, dat is het voordeel van de bevaldatum te kennen, je weet zeker tegen wanneer alles af moet zijn :mrgreen:
Hebben jullie nu al een naam?
Weer een dag minder te gaan :dance: :dance:
ja we hebben een naam :dance: :dance:
alleen is Darius nu nog aan het twijfelen over naam 2 en 3 :roll: :roll:
m’n moeder zei vandaag zo je lijkt echt gewoon een stuk rustiger nu je een datum hebt voor de bevalling
ik zo ja geeft me erg veel rust dat ik nu weet ik kan rustig naar het ziekenhuis en het drama gaat daar pas beginnen als het goed is :lol: :thumbup:
Angel, je hebt al een datum voor de bevalling begrijp ik, fijn hoor, krijg je een ks? En eindelijk een naam dus :dance: , hier (nog steeds) niet, maar ja, we hebben nog even .
Ik ben eindelijk een heeeeeel eind op weg met Amayra haar kamertje (de baby gaat dan in de babykamer waar zij nu nog slaapt), het is nog niet helemaal af, ik moet nog wat dingetjes afwerken, we moeten nog een matrasje en dekbedje kopen en ik moet nog beddengoed maken en ik wil dan ook nog wat kussentjes en een klepbankje maken, maaaaaar…Hubbie en de kids hebben het vrijdag voor het eerst gezien, dus jullie mogen het ook zien, de foto’s zijn hier te vinden.
Verder gaat het goed, ik voel de baby elke dag wel meerdere keren en mijn buik groeit goed. Ik voel me ook erg goed, dus kan niet beter!
EJB: nee ik word ingeleid met gel denk ik woensdag even vragen hoe en wat allemaal
de gyn verwacht dat ik dezelfde dag ga bevallen en ik stel mij er gewoon op in dat het even kan duren (nouja gewoon… maar dan hoop ik dat het niet zo heel zwaar valt als ik niet de 29e beval)
ik ga even kijken naar de foto’s
gaaf kamertje hoor EJB en leuke foto’s van Elliott en Amayra
Wel spannend hoor, schiet al heel erg op dus!
wat een gave kamer ejb en wat is elliot een stoere vent zeg!!
en amayra wat een princesje helemaal tot recht in haar mooie nieuwe kamertje!
angel heb je nu wat meer rust in je lijf nu je de datum weet en gaat t ook al wat beter met luna om je heen of is ze nog bij oma
hier alles goed eline word nu echt een handenbindertje nu ze los kan lopen
en stopt op t moment echt alles maar dan ook echt alles in haar mond :?
en heel hard huilen dan ook als ik t er weer uit moet halen
vanmiddag had ze een klein potje met sudo creme gevonden en dat was ze fijn over het kleed haar broek en in dr mond aant smeren :wall:
ik hoop dat dat spul niet veel schade naast een erg dunne ontlasting aan richt!
Loessie, wat balen van die sudocrème zeg, dat wordt je niet blij van :? . Hopelijk krijgt ze er verder idd geen last van, heeft ze er veel van binnen gekregen?
Loessie: ja fijn he als ze kunnen lopen… en overal bij kunnen :?
Luna heeft nu het klimmen behoorlijk onder de knie dus hoog opbergen helpt ook niet meer ze klimt zo op het aanrecht enzo :roll:
ik heb nu idd veel meer rust nu we een datum hebben maar Luna is nog steeds bij opa en oma
in het weekend is ze thuis en dat gaat goed :thumbup: afgelopen week was ze donderdag al thuis ze wou zo graag naar huis en dat ging ook goed gelukkig :thumbup: (alhoewel ze de 1e dag echt heel veel heeft lopen uitproberen en mijn suikerwaarde daardoor echt alle kanten op vloog behalve de goede :thumbdown:)
ik kan Luna nu ook gewoon niet een hele week thuis hebben hoor is echt te zwaar op het moment voor mij helaas
ik loop steeds moeilijker door die bekken dus als Luna “fout” wil bij mij kan ze mij gewoon bijna alles flikken omdat ik dus niet genoeg kan :thumbdown: (als ik haar bijvoorbeeld voor straf op de trap wil zetten weet ze mama kan bijna geen trap lopen dus ik ren naar boven :twisted: of buiten mama kan niet hard lopen dus als ik niet wil luisteren ga ik gewoon rennen :twisted: kleine dingetjes maar heel frustrerend en dan kan ze beter bij opa en oma zijn en nu hebben we een beetje een eind in zicht en dat geeft veel rust gelukkig :thumbup: )
BIB
Beeb zit nog veilig in mijn buik. Dus mijn angstdroom dat de kleine zich zou aandienen tijdens de communieviering in de kerk is niet uitgekomen :mrgreen: Het feest erna was helemaal super op wat kleine strubbelingen na (waar ik hier liever niet over vertel. Als je iets wilt weten, dan via pb ) Het weer was super goed, alle kids hebben geweldig gespeeld. Eten wat goed en veel te veel.
Kelly is schandalig verwend (245 euro gekregen naast een aantal kado’s) echt niet normaal. Nu heeft ze natuurlijk ook een grote familie, dus daar zal het wel door komen.
Vandaag even lekker uitpuffen, vanavond de tent afbreken en dan mag de kleine komen.
Hallo allemaal.
LALALALALALALALALALALALALALALALAL ( heeft vingers in de oren) Ik wil HELEMAAL NIETS horen over kindjes die gaan lopen en dan handenbindertjes worden!!
Angel, Fijn hoor dta je nu wat meer rust hebt door de datum al in je agenda te hebben staan :thumbup:
Gerdy, Nou het feest geweest is mag de baby wel komen zeker :mrgreen:
Ejb, Ja wat een gedoe he met die kamertjes, het was hier zo’n rommel toen we alles moesten gaan reorganiseren :?
Hallo,
Angel en gerdy,nog even,mennnn war gaat de tijd snel.
Ik wou ff update en ff me verhaal kwijt.
zoals jullie weten heb ik laatst verteld dat ik eindelijk mocht starten met clomid.
ik heb 3x clomid gehad,50/100/150mg en op alle 3 geen reactie gehad,
Vandaag inw echo gehad om te kijken en niets te zien,donderdag weer komen.
Gyn liet al door schemeren dat ik waarschijnlijk aan het spuiten kom.
Dus ik zei vandaag al we zijn er nog niet eerst donderdag afwachten, ik dacht posi blijven.ze zei daar heb gelijk in,eigenlijk liet ze me al weten dat ze er weinig vertrouwen in heeft.Ik hoop zo dat er donderdag toch een ei zit.
zie er best tegen op (spuiten)en tegelijkertijd voel ik mij schuldig omdat ik er tegen op zie,
Vind het nu al moeilijk te combineren met werk,en dan moet ik ook nog vaker weer komen,(heb het er allemaal voor over hoor)maar vind het zo rot voor me collega’s,ik denk dat maar moet gaan vertellen aan mijn clustermanager.
Ik weet het eigenlijk niet zo goed :? :?
ach jah we zien het wel,ik probeer heel positief te blijven,al vind ik het vandaag allemaal moeilijk.
sorry moest ff me verhaal kwijt.
Gr x sab
Sabje: :hug: kan mij wel voorstellen dat je ertegen op ziet jezelf te gaan spuiten, maar hopelijk is het niet nodig en heb je donderdag een ei en anders gaan we gewoon weer heel hard duimen dat het de 1e ronde raak is
:hug:
Sabje: wat balen dat de clomide niet aan is geslagen, en spuiten lijkt mij ook wel erg heftig :think:
Maar ik hoop dat je toch een ei hebt gehad
EJB: wat een mooie kamer hoor!
Heb je ook foto’s van Elliot zijn kamer?