1e kw 07 Feliciteren Sabje met haar zwangerschap #deel 36

Hoi,

sorry, ik ben hier heel lang niet geweest…

Gerdy en Angel al bijna uitgeteld zie ik! :shock:

en Angel, jij hebt dus al een datum, fijn zeg.

wel spannend hoor!

Sabje, ik heb met je te doen meid, wat balen dat de Clomid niet aangeslagen is.

ik hoop dat het toch nog mee valt donderdag. :pray:

Sabje, wat ontzettend balen dat de clomid niet aanslaat :? , kan me je dubbele gevoel wel voorstellen hoor, spuiten is niet niets, al is het doel het natuurlijk best waard endan ook n’og vaker naar de gyn :hug: . Ik hoop zo voor je dat het nu heel snel raak mag zijn :pray: . Goed trouwens dat je al ruim 18 kg af bent gevallen :clap: .

Monique, ik zal binnenkort eens wat goede foto’s van Elliott z’n kamertje maken en die dan ook eens plaatsen.

ook hier even de vraag :wink:

herkent iemand dit

ik heb sinds gisteren een grote opgezette harde buik

dit is dus aan 1 stuk door en niet zoals harde buiken

ik heb al wel gebeld met het ziekenhuis maar hoef niet langs te komen en heb morgen gelukkig een afspraak staan bij de gyn

maar ben toch wel heel nieuwsgierig wat het kan zijn want ik ken het niet :think:

BIB,

Sabje: Balen meid :hug: Hoop voor jullie dat je niet hoeft te gaan spuiten :pray:

Angel: nee, ik herken het niet. Heb er nooit last van gehad. Ben benieuwd wat de gyno gaat vertellen wat het kan zijn.

Goede nacht achter de rug, lekker geslapen. Vanmorgen met Inge naar cb: Gewicht nu: 9450 gram en lengte: 75,5 cm. De laatste 2 spuitjes gehad. cb-arts was dik tevreden.

23 maart

@Angel & Luna wrote:

zo spannend we gaan de laatste tijd zo langzaam :wink: zal ik in dit deeltje bevallen :think: :wink: 8) :lol: :

:lol: :lol: nou als dat niet meer lukt nu we zijn nog maar op blz 9 (en nu niet ineens snel dit deeltje vol gooien met “onzin” :stuck_out_tongue: :wink: 8)

Gerdy: fijn dat alles weer goed was bij CB en fijn laatste prikjes :thumbup:

Angel: kan het geen blaasontsteking zijn?

krijg je daar zo’n opgezette buik van? het is net alsof er een paar liter meer vruchtwater in m’n buik zit zeg maar zo groot en opgezet

maar het doet al wat minder pijn iig :thumbup:

@Angel & Luna wrote:

krijg je daar zo’n opgezette buik van? het is net alsof er een paar liter meer vruchtwater in m’n buik zit zeg maar zo groot en opgezet

maar het doet al wat minder pijn iig :thumbup:

ik herken het ook niet, maar wat raar dat je niet even langs mocht komen

je bent de laatste tijd al zo vaak naar het ziekenhuis geweest, voor je bloeddruk enzo, dat ze dit dan voor de zekerheid niet ook even checken…

voel je de baby wel gewoon normaal net als anders?

Esther: ik denk vooral omdat ik morgen een afspraak heb staan en vandaag ook geen pijn meer had aan m’n buik dat ik niet langs hoefde te komen vandaag

de kleine voel ik gelukkig goed bewegen :thumbup: anders had ik erop gestaan langs te gaan hoor

ik denk trouwens dat het wel iets met een groeispurt te maken kan hebben aangezien ik steeds meer striae begin te krijgen :thumbdown:

Raar dat je niet even langs mocht komen Angel, ook ik herken het niet. Hoe heb je morgen je afspraak bij de gyn? Balen trouwens dat je meer striae krijgt nu :? .

Ik ben vanavond bij de vk geweest en ben weer goedgekeurd :slight_smile: .

EJB: ze zagen er niet veel kwaad in omdat ik de kleine nog wel voel

ik kreeg vorige week een extra afspraak voor deze week omdat ik volgende week word ingeleid is wel pas om 16.00 :frowning: maar goed zolang m’n buik niet extreem veel pijn gaat doen zal het wel goed zijn anders bel ik gewoon weer

fijn dt je weer goed gekeurd bent :thumbup:

Dat scheelt idd wel, dat je de kleine goed voelt, wel jammer dat je pas om 16.00 uur mag…

ja komt doordat ik ineens vorige week de inleid datum kreeg en dus een extra afspraak voor deze week moest inplannen :lol: want eigenlijk had ik anders pas de 27e gemoeten :wink:

zo nog 1 dagje en dan mag ik ook bib-en :dance: :dance:

Angel: Ik had ook vaak last van mijn buik, en de vk wilde dan dat ik me liet testen op blaasontsteking. Vandaar dat ik dat vroeg.

Gelukkig heb je er nu geen last meer van, en het scheelt dat je de baby goed voelt.

Nog maar ff volhouden :hug:

Ik ga zo lekker met mijn moeder de stad in :dance:

Zij zit sinds 2 weken ook thuis :cry:

angel het kan ook zijn dat je ineens te veel doet hoor dat spant je buik ook aan hadik ook de laatste weken dan weer wel dan weer een dag niet

ik was te druk bezig met klusjes in huis enzo!! :oops:

lekker geshopt bigsby ?

ikke wel gister had weer hele tassen vol met kleren voor eline die had geen shirtjes met korte mouwen meer dus dat is nu verholpen en gelijk nog wat jurkjes en broekjes erbij !!

BIB.

Angel: benbenieuwd wat de gyno vanmiddag te melden heeft. Ik mag morgen weer op keuring bij de vk.

Shirtjes met korte mouwen en korte broeken moet ik ook nog gaan kopen. Weet alleen niet of Inge wel blij is met blote knieen. Ze kruipt nu gewoon op de klinkers rond, maar zonder spijkerbroek lijkt me dat niet zo lekker. En van gras moet madam helemaal niets weten. Dan gaat ze zitten en begint keihard te brullen. Op zich een heel grappig gezicht, maar wel eens lastig. Kelly en Ilse moeten ook nog wat shirtjes en krote broeken hebben. Gelukkig groeien die twee niet in de breedte dus kan nog wel eventjes met de broekjes van vorig jaar :silenced: :oops: Heb nu geen zin meer om nog door de stad te struinen.

gerdy, hier moet ik ook nog achter de korte broekjes aan. Succes morgen bij de vk. Fijn dat Inge weer goedgekeurd is door het cb :smiley: .

loessie, lekker geshopt dus! Fijn dat je geslaagd bent! Ben ik morgen van plan, op mijn vrije dag. Ben nu aan het werk :silenced: :wink:

bigsby, ik moest ook van mijn vk laten testen op blaasontsteking. Had ik gelukkig niet, ik deed gewoon nog teveel :wink: .

angel, succes bij de gyn vanmiddag! Balen van de striae, maar je doet er zo weinig aan.

ejb, jij ook lekker goedgekeurd door de vk! :dance: Lekker he!

Verder kan ik niet terug lezen.

Ik had gister ook controle bij de vk. Was allemaal prima. Beebje ligt al braaf met koppie naar beneden :mrgreen: . Wel een extra echo losgepeuterd, omdat het bij de pretecho leek of ik een dubbele placenta heb, waardoor ik een risico loop op vasa previa. Ze kon mijn ongerustheid niet wegnemen, dus had ze de gyn gebeld en die zei dat ze me gewoon moest doorsturen voor een extra echo. Ben ik wel blij mee. Verder was mijn hb wel wat laag, 6.5, dus aan de floradix dan maar :sick: .