1e kw 07 Feliciteren Sabje met haar zwangerschap #deel 36

LadyC: ik hoop dat me je extra echo blijkt dat je geen 2 placenta’s hebt :pray: :pray:

Enne dat heb je goed gedaan, mooie een extra echo :thumbup:

Gerdy: ik kan me voorstellen dat je nu niet meer door de stad gaat lopen shouwen, gelukkig groeien ze op die leeftijd niet zo hard meer hihihihihi

Ik heb voor Luca nog een paar shirts met korte mouwen gekocht, ik had er al een paar gehaald maar dat is nu niet genoeg meer.Ik had nooit verwacht dat het zolang zulk mooi weer zou zijn :shock: korte broeken heb ik niet gekocht, Luca kruipt ook buiten over de tegels.

Al is hij wel druk aan het oefenen met lopen :dance: :dance:

(ff geknipt en geplakt :wink:)

zo ben ik ook weer

ben de hele dag bij m’n ouders geweest :wink:

alles was weer goed m’n bloeddruk was ook weer gedaald urine was ook weer goed

had een andere gyn/vk dan vorige week maar ze heeft wel een beetje mijn vragen kunnen beantwoorden :thumbup:

maandag met de gyn moest ik het er verder over hebben iig

maar ik weet nu al dat ik in ieder geval een dagje in het ziekenhuis moet blijven als ik bevallen ben

en dat ze 5x een pilletje inbrengen indien nodig de 1e dag 3 en 2e dag 2 maar we gaan gewoon hard hopen dat ik de 29e gewoon beval :wink: en dan mag ik de 30e naar huis

maar goed maandag verder vragen dus dan heb ik weer een “echte” arts/gyn

verder schatte ze de kleine al op zo’n 7 pond :shock: :o :shock: dus ik ben blij dat ik niet de 40 weken hoef vol te lopen :oops:

m’n buik was verder niet zorgwekkend want vandaag was die weer gewoon “zacht” en de kleine doet het goed :thumbup: maar zodra ik iets niet vertrouw moet ik gewoon de verloskamers bellen omdat ik toch een risico geval ben :shifty:

over die striae ik had gehoopt dat het bij de “schade” bleef van Luna onder m’n navel zit m’n hele buik dus onder maar helaas bij deze komen ze nu boven de navel :lol:

scheelt dat ik niet van bikini’s hou :wink:

BIB :lol:

Angel: gelukkig gaat alles goed, en je eerste BIB :dance:

Wel balen van die strea, denk je dat je er de 1e keer goed vanaf kwam :?

ik heb foto’s van de babykamer in ons sf gezet :wink:

Monique: ja idd… van de 1e kon ik het nog verbergen onder m’n broek maar nu boven m’n navel niet meer :lol: :lol:

BIB

Jij ook je eerste BIB Angel. Lekker is dat hé?

Fijn dat alles zo goed was bij de gyno. En een hele gerustelling, dat je ten alle tijden de verloskamers mag bellen als jij het niet vertrouwd.

Zit er toch over te denken om zaterdag naar de stad te gaan voor zomerkleding van de meiden. Idd had ik ook niet verwacht dat het zulk mooi weer zou blijven. Als al het mooie weer maar niet op is tegen de tijd dat de zomervacantie er is :wink:

Weer een vreselijke nacht achter de rug. Denk dat ik me er maar bij neer moet leggen (leuke woordspeling) dat het niet anders is. Hoe meer ik mij druk maak als ik naar bed ga, des te minder kans heb ik dat ik in slaap val. Merk nu wel, dat ik er hoofdpijn van begin te krijgen. Baal ik wel een beetje van. Gelukkig geen migraine (snel afkloppen)

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad bij het opleidings instituut, ik ga na de meivakantie starten met de vakken voor administratief mederwerker. Een paar vakken krijg ik vrijstelling voor omdat ik die al heb behaald bij mijn receptioniste opleiding. Het medische gedeelte komt na de zomer pas (eind augustus) daarna krijg ik een stage (van 8 weken, 4 dagen in de week) en dan kan ik me in laten schrijven bij het uitzendbureau die bij het zkh hoort :dance:

Klinkt allemaal super goed vind ik zelf, alleen het medische gedeelte schijnt wel heel moeilijk te zijn :shifty: maar gelukkig heeft een vriendin van mij dat al eens gedaan dus die kan mij mooi helpen :mrgreen:

Dus als ik nu niet zwanger blijk te zijn dan stellen we dat maar ff uit (voor een maandje of 2/3) anders kan ik de stage niet doen na mijn opleiding, En ik denk dat dat wel beter is om gelijk te doen anders weet ik niet of ik nog een plek krijg :think:

spannend bigby weer een opleiding doen zeg maar wel leuk !!!

angel fijn dat alles goed is en hoeraaaa de eerste bib!

ik heb ook een foto van me meissie in ons sf gezet vond m zo schattig!

maarre angel en gerdy niet dit weekend stiekum gaan bevallen he want ik ben er niet!!!

ga lekker t weekend naar me ouders en meeting met een paar december mamas !

verder ook nog langs bij een vriend van me die ze dochter is net een jaar geworden (en heb er al zon 10 maanden niet gezien :oops: )

laatste keer was de kraam viste geloof ik

:oops:

heerst volkomen rust hier in huis man is thuis en ligt uitgeteld op de bank en eline ligt in bed en hond ligt in der mand poes ligt prinsheerlijk in de zon! en ik zit achter de pc en ga zo is ff lekker ijsje pakken heb ik zon trek ik lekkere raket!!

nou morgen maar half daggie werken dus das ook weer meegenomen

dan nog maar 1 hele week werken en nog een zaterdag daarna en dan ben ik toos werkeloos!!

Bigsby, wat fijn dat je een cursus kunt volgen! En we gaan er gewoon vanuit dat het nu raak is hoor! :-*

Loessie, oh jeetje, jij ook al je job kwijt :frowning: Balen zeg!

Was het raketijsje lekker?

Angel, nou, mooi dat je toch al iets meer duidelijkheid hebt! :thumbup:

En het is al bijna zover! Nu nog meer last van nesteldrang? :mrgreen:

Gerdy, haha, gelukkig groeien de kids niet zo hard dus!

Meiden, francis weet het al van vanmorgen vroeg, maar ik heb deze morgen positief getest. Ben dus blijkbaar zwanger :inlove:

Kan het niet geloven hoor, want op dag 29 was de test negatief, nu dag 39 en de test is positief. En dan zeker met die lage progesteronwaardes …

Nouja, heb vanavond bloed laten prikken bij de HA en daar hoor ik morgen de uitslag van. Spannend …

Dit was de test om 18u vanavond, toch duidelijk eh?

(het dikke streepje is de controlestreep, de dunne is de zwangerschapsstreep)

Noemi: :dance: :dance: :dance: maar uhm… jou kindje komt dus ook niet uit een ei :wink:

GEFELICITEERD!!!

Loessie: ik beloof niks hoor haha ik ben de veilige grens over dus van mij mag hij komen :wink: :stuck_out_tongue:

Noemi: ik heb niet zo heel veel last van nesteldrang :oops: bij Luna ook niet zoveel last van gehad :oops:

Angel, ehm, misschien uit een paasei? :mrgreen:

Nee, de gyn zei dat het kon, door de clomid late eisprong, late innesteling, dan is het logisch dat dag 22 niet zo positief eruit zag met de progesteronwaarden en dag 29 negatief was qua test.

Nouja, morgen weet ik het zeker en dan eind mei een echo …

spannend hoor maar goed test zal toch niet zomaar positief worden :wink: :pray:

Nope, dat zei de mevrouw in de apotheek en de HA ook al :mrgreen:

En francis ook :mrgreen:

noemi!!! gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

NOEMI WOOOOOOW GEFELICITEERD MEIS WAT GAAF ZEG !!! :dance: :dance: :mrgreen:

Wauw Noémi! Gefeliciteerd! Wat spannend!! :mrgreen: :inlove: :dance: :clap: :inlove:

Noemi: hoe laat krijg je de uitslag???